|
Post by cupraq on Nov 24, 2005 10:51:35 GMT -5
MIA is VAN MIJ,Tis gewoon NIE fair...om een knackworstje te zijn
|
|
|
Post by sidonia on Nov 24, 2005 10:51:43 GMT -5
wilhemson ik mooie vent zal aanwezig zijn wat dacht je anders u toch ook hoop ik kan dan mijn pijltjes richten waar moet ik ze anders gaan lossen? misschien op mia nu puniadora laat zijn intrede gaat maken of wie weet de fabio als hij tenminste geen ajuinen aan het pellen is met krulle hou je een plaatsje vrij voor me morgenavond ja toch?dicht aan de bar als het kan ;D
|
|
|
Post by wilhemson on Nov 24, 2005 11:01:48 GMT -5
Tante Sidonia Normaal gezien zitten we altijd dicht bij de bar of te wel aan het vergif tafeltje ! ;D ;D ;D Als je wil laat ik een plaatsje vrij voor je maar je moet wel rap zijn hé want kwie nie wie er nog allemaal zal zijn voor Me
|
|
|
Post by FABIO on Nov 24, 2005 11:05:38 GMT -5
Man man man Wat is dat hier allemaal fabio komt htuis van zijn werk en zeg in mijn eigen ga eens forum ckecken moet inderdaad Wilhelmson bij treden gaat vlug heel vlug kan ook nog moeilijk volgen Sidonia geef eens een tipje van de sluier als ik vragen mag en nog iets niemand beheerd mijn premie s enkel Fabio zelf heeft daar controle over Straks komt Filiberke of Annemieke en Rozemieke ook op de proppen wi phfffffffffffffffffffffffffffff Morgen Quiz de Vitamientjes zijn er klaar voor wi
|
|
|
Post by mia on Nov 24, 2005 11:12:50 GMT -5
dag schatjes pff ik kan dus eerlijk zeggen dat ik niet meer kan volgen wi. goed gedacht van mijn grote liefde punica om een apart topic voor striphelden op te richten. Kunnen misschien ook een topic voor kinderen doen. flupke gaat zich daar zeker thuis voelen met musti, nijntje en loly. Laat de grote mensen maar wat bij elkaar praten. fabio ik had toch graag eens geweten wie snoopy is e. het loopt werkelijk de spuigaten uit. we kunnen dan misschien een dubbele date doen? jij en snoopy en mia met punidora. wat denken jullie? ? we kunnen misschien ook volgend jaar een forumavond inrichten in de kantine met een hapje en een drankje. haha dat zou nog iets zijn. ik zou nu nog bijna sidonia vergeten. ik ga zondag mijn string aandoen. is dat goed maar het is hoofzakellijk voor punica wi. greetz mia xxx
|
|
|
Post by sidonia on Nov 24, 2005 11:17:40 GMT -5
wilhemson ben rap hoor en heel rap als het moet fabio een tipje van de sluier.......... meschien draag ik wel nog de bruidsluier word het met wilhemson zal wat vedetten aan te pas zijn hoor word het met de fabio al die ploppertjes op groot avondfeest denk dat het eerder een drink zal zijn in het Veld nu fabio niet aan de bak komt van meester jan zullen die premies al heel wat minder zijn puniadora kan jij soms geen aanhangwagentje aan die feestbrommer monteren zie ons al door de straten van adinkerke schuimen ik vraag alvast aan de willy om adinkerke verkeersvrij te laten en gelieve geen geparkeerde wagens op de moeresteenweg
|
|
|
Post by mia on Nov 24, 2005 11:30:28 GMT -5
dag schatjes Ik wilde gewoon nog vertellen dat er genoeg mia is voor iedereen. Alhoewel mijn hartje bij de greatest behoort. mia heeft nog een verrassing in petto. rara mia gaat naar de kantine komen. maar wat later ik denk een kwartiertje nadat mijn schat is binnengekomen om ook niet teveel roddels te krijgen e. maestro zal dan vrijdag nog eens een pijltje in mijn hartje schieten. ik wens tevens wsa weer een vruchtbaar weekend toe (figuurlijk e). alle ploegen veel succer greetz mia xxx
|
|
|
Post by anatool on Nov 24, 2005 11:41:48 GMT -5
Ik zal mia opsluiten en laten mishandelen door kwak en boemel
|
|
|
Post by FABIO on Nov 24, 2005 11:46:39 GMT -5
Geachte Forumlui , Weldra gaan we weer een korps samen stellen om toch wel deze invasie wat te doen minderen Kan niet meer volgen word me allemaal te veel Mia je wilt weten wie Snoopy is De aap zal weldra uit de mouw komen Op ieder potje past er een deksel Snoopy is Lief,Mooi,Behulpzaam,kortom een uit de duizend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sidonia als ik ooit trouw zeg wel ooit zal het niet in het t veld zijn maar in een locatie waar we kunnen fameus uit de bol gaan Moet ik geen Premie s hebben om te kunnen leven en te over leven wi Ik leef van mijn werk en niet Van het voetbal Vrijdag in plaats van Quiz word een avondje members ontmaskeren geloof ik Weldra vallen er enkele door de mand
|
|
|
Post by anatool on Nov 24, 2005 12:02:00 GMT -5
FABIO FABIO FABIO!!! Moet ik jou ook laten mishandelen door kwak en boemel?
|
|
loly
Nieuw lid
|
Post by loly on Nov 24, 2005 12:02:19 GMT -5
best kijkertjes uit adk voor mia in verband met die topic voor kinderen je heb wel een aantal namen vergeten en zal maar vlug erbij zeggen dat ik wat te oud ben voor die kindergroep zou er direct uitvliegen voor het lastig vallen van minderjarigen!! jij behoord mss wel in de groep van de senioren! ik heb een goed hart en kan wel zorgen voor een plaatsje in een home!!! wil nog zeggen dat ik ook aanwezig zal zijn tijdens de quize!!!
|
|
|
Post by mia on Nov 24, 2005 14:11:31 GMT -5
dag schatjes annatool toch wat een vuile taal. maar ja een echte vent zal je wel niet zijn als je je karweitjes laat opknappen door anderen. wij kunnen onze boontjes zelf doppen wi. en fabio het zal een serieus sterk dekseltje zijn om jou potje gesloten te houden zeg schat wat is dat allemaal met loly. je bent van mij e. zo een man vind ik nooit meer en wat moeten jullie hebben te van mia. zo vallen jullie wel serieus door de mand wi. mijn netten zijn ook uitgeworpen wi. greetz mia xxx
|
|
|
Post by pino on Nov 24, 2005 14:48:10 GMT -5
pino is hier ook nog e keer ze!! zeg wuk is dat hier allemale te al die nieuwe ploppertjes maar ja jullie roddelen onder verschillende namen he kan niet anders weldra zie junder op heterdaad betrapt door inspecteur maurice e ze collega s dus houd junder maar aan de gaze we ;D ;D kan mij iemand zeggen hoelate dat de quiz begint a u b see you later gays ;D ;D ;D ;D
|
|
|
Post by labtec on Nov 24, 2005 15:42:14 GMT -5
hallo hoe gaat dat hier??? ;D
|
|
|
Post by labtec on Nov 24, 2005 15:56:00 GMT -5
wilhemson je het een grote mond maar voor de rest nie veel
|
|