|
Post by Puniadora The Greatest on Sept 7, 2005 7:19:14 GMT -5
voetbal een feest ? blijkbaar past dat woord niet in adinkerke volgens sommigen! al wie dat z'n ei kwijt wil over uitgaan en feestjes en al mag hier eens z'n gal uitspuwen! ik zal dan alles uitprinten en in de kantine hangen! hahahahahahaha! ;D ;D nie waar wi!
Greets Puniadora Het Feestbeest ;D[/color]
|
|
|
Post by Balaban on Sept 7, 2005 12:19:40 GMT -5
Feestjes moeten kunnen hé, feesten is een vorm van teambuilding, en dat is toch nodig of niet? Of hebben ze daar liever een bende egoïsten die ambras maken? Nee denk ik dus gasten, we goan bluvn feesten, MAAR wanneer er sanderendaags match is kan ik wel begrijpen dat de trainer daar moeilijkheden mee heeft! Er moet natuurlijk ook altijd een reden zijn om te feesten, daarom beste gastjes, trachten zoveel meuglik te winnen zo kunnen we iedere zondagavnd een feesje bouwen en daar kan niemand toch iets op tegen hebben hé ? ;D Zeg mannekes, kgoan der nog ene gaan drinken!!!
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Sept 7, 2005 12:30:05 GMT -5
Inderdaad Balaban het gebeurt niet veel dat ik een blauw-zwart manneke gelijk geef! ;D grapje pol. vanavond duimen voor de rode duivels zou ik zeggen jammer dat er geen spelers van club meedoen maar zal waarschijnlijk daardoor zijn dat ze zo zwak presteren! de belgen moeten meer de bloemetjes buiten zetten zoals ze in adinkerke goed kunnen!!! whaw :owhaw :owhaw :owhaw :owhaw :owhaw :owhaw :owhaw :owhaw!
Ciao Ciao, Puniadora The Greatest [/color]
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Sept 10, 2005 21:49:42 GMT -5
l
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Sept 11, 2005 4:10:09 GMT -5
je ku junder maken da je wint of tgoat ier slicht goan wi!
de groeten van stevie wonder
|
|
|
Post by mia on Sept 12, 2005 8:27:06 GMT -5
dag maestro bij deze wil ik ook zeggen dat feesten zeker kan en wat meer is het moet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! We hebben nu al enkele jaren een hele goede sfeer in adinkerke hopelijk blijft dit duren. Vroeger was het feest bij lievens nu is het bij butse. ik wil ook balaban bijtreden en zeggen dat daags voor de match de spelers hun grenzen moeten kennen. ze mogen natuurlijk weggaan maar er moeten grenzen zijn zoals fabio het zou zeggen blijven feesten jongens greetz mia xxx
|
|
puyol
Invaller
Carles
|
Post by puyol on Sept 12, 2005 8:45:45 GMT -5
Hola!!
natuurlijk moeten jullie uitgaan wij doen niets anders hier bij fcb. en we zijn een topploeg dus voor jullie mag het zeker geen probleem zijn.
CUÍDATE! HASTA LUEGO!!!!
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Sept 13, 2005 3:04:10 GMT -5
drink met mate kennen ze blijkbaar niet goed in adinkerke vraag maar aan mia fabio petronella dave olly spinne wat die allemaal deden brrr..... wi ! en fabio heel de middag maar roepen van er zijn grenzen tja fabio heeft grenzen maar denk dat hij zijn grenzen blijkbaar niet weet liggen ! ik kan zeggen tot daar en stop ;D ciao ciao en tot de volgende bijeenkomst! cheers!
Puniadora The Greatest[/color]
|
|
|
Post by FABIO on Sept 13, 2005 10:48:08 GMT -5
Er zijn grenzen e beste wsa vrienden maar blijkbaar ben ik de enige niet die niet goed weet waar de grens ligt was alvast een vruchtbaar weekend onze overwinning in het garnalendorp mocht er best zijn Zondag s dan de eerste ploeg gaan aanmoedigen mooie maar krappe overwinning tegen een jong male die mij aangenaam verraste in positieve zin e dan Langs de lijn waren er nogal luidruchtige supporters als je het mij vraagt en diegene vragen zich dan af waarom ik dan telkens zei er zijn grenzen e Fabio Gabio De Enige Echte op zijn best
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Sept 14, 2005 4:34:48 GMT -5
opperhoofd spitsmuis fabio gabio de enige echte 11 euh...15, jij bent van dat zéér zeldzaam soort beetje geheimzinnig. ze komen en gaan in het donkerst van de nacht zonder dat je iets opmerkt verdwijnt hij in het niets! zeer vreemd ben benieuwd wat het dit week-end zal geven,met de thuiswedstrijd van de bijzondere ? met van die mannetjes zoals schapezak,balaban,olly,fabio ?,en andere schaapjes zal ik wel jullie herder zijn,zal je mooi en dicht bij elkaar houden zodat het niet de spuiggaten uitloopt! want er zijn grenzen nietwaar......... ? want het spreekwoord zegt:als de Greatest van huis is dansen de ploppertjes![/color] hopelijk gebruiken jullie een beetje je manieren zodanig dat ik niet teveel moet optreden ! nogthans kunt o zo lief zijn maar als er alcohol mee gemoeid is dan is het hek van de dam,heb het al altijd gezegd alcohol al is het wijn het mag nooit een drank voor kinderen zijn ! zo lieve schaapjes moet straks andere schapen gaan uitdrijven in de chipsfabriek. hopelijk hoor ik geen klachten zodat ik fier kan zijn op m'n schapen! see jou later,
Greets,
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Sept 19, 2005 7:09:13 GMT -5
dag beste wsa-vrienden, gisteren was het zeker geen feest maar werd er meer gereld dan wat anders. wat sommige mensen deden of juist niet deden kan toch niet door de beugel volgens mij! dat waren natuurlijk allemaal zaken die achteraf gebeurden. wsa heeft het zich zelf aan gedaan met al die gemiste kansen maar het geluk zat niet echt mee was altijd net niet,jammer! want we konden op een schitterende 2de plaats hebben gestaan en hebben we nu 3pt de vuilbak in gegooit. 1 manier om te reageren is volgende week thuis de 3pt te houden tegen de haan,en de week erop zal ik dan terug m'n stapjes wagen met de bijz.res. want begint serieus op m'n zenuwen te werken,wil terug het lekkere groene gras ruiken i.p.v sigarettenrook en bier. nog een berichtje aan de personen die momenteel zich onfair behandeld voelen, laat zeker je hoofd niet hangen want dat zal de keuze alleen maar vergemakkelen van t1! integendeel duwtje erbij hij zal niet blijven naast jullie kunnen kijken. maar toch zal er altijd mensen zijn die ontevreden zullen zijn want we hebben nu éénmaal een grote kern. komaan laat de sfeer erdoor niet bederven en dat we nog veel mogen feesten achteraf !
Ciao Ciao, Puniadora The Greatest [/color]
|
|
|
Post by Mario on Sept 19, 2005 7:57:36 GMT -5
Beste Puniadora Ik ben één van die spelers die naast de 15 valt. Ik ben diep teleurgesteld in de manier waarop dit allemaal aan het gebeuren is! Maar zoals je zegt het belangrijkste is om door te doen en zelfs nog een tandje bij te steken, ik doe dit ook in de eerste plaats voor mezelf en in de tweede plaats voor mijn makkers bij de bijz.res waar wel nog teamgeest te bespeuren valt! Over teamgeest gesproken...ik moest zondag na de 2-1 vaststellen dat we mentaal bijzonder zwak staan! we kunnen geen vuist maken en hebben een gebrek aan karakter! NIEMAND maar dan ook NIEMAND had een aanmoediging klaar voor zijn medespelers, niemand kon de ploeg terug op sleeptouw nemen..het was verduiveld stil op het veld, DAT BAART ME ZORGEN, DAT ZAL ONS NOG PUNTEN KOSTEN, waar is die fighter mentaliteit van WSA? het was zondag en al het ganse seizoen ver te zoeken! 1ste elftal zou beter eens komen kijken naar de bijzondere reserven waar iedereen iedereen aanmoedigt en als we een tegentreffer krijgen toch nog kunnen antwoorden puur op karakter! Dit is wat het eerste elftal mist volgens mij! Hopelijk keert dit terug misschien is dit een hint voor de meer ervaren spelers, neem de ploeg op sleeptouw toon inzet en karakter speel met overtuiging je zal zien de rest komt van zelf want we hebben kwaliteit genoeg! LAAT ONS TERUG FEESTEN EN DRINKEN OMDAT WE BLIJ ZIJN EN NIET UIT FRUSTRATIE EN WROK! Mario heeft gesproken!
|
|
|
Post by Balaban on Sept 19, 2005 8:15:29 GMT -5
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Sept 19, 2005 8:17:47 GMT -5
goed gesproken mario ! het was inderdaad héél maar dan héél stil op het veld! wij moesten de spelers richtlijnen geven en ze naar voren roepen! misschien is dat één van die nieuwe wetten dat je niet mag roepen op elkaar maar je moet fluisteren ;D hopelijk veranderd het héél snel want wsa heeft momenteel griep en binnenkort liggen we allemaal in ons bedje met een koortsthermometer in waar dat je hem wilt steken! ik wil wel dokter spelen maar moet nog beetje wachten want ben nog stage aant lopen en mag maar m'n praktijk uitoefenen binnen 2 weken! zo kabouters kop op en tot dinsdag!
|
|
|
Post by Mario on Sept 19, 2005 13:17:50 GMT -5
Ik heb trouwens gisterenavond een opmerkelijk feit mogen bijwonen!!!! FABIO dronk namelijk een koffie! ook dit mag eens op het forum komen! Zo zie je maar dat Fabio zich ook kan verzorgen...:-)
|
|