|
Post by sidonia on Nov 23, 2005 10:40:01 GMT -5
olalalalalallal wat is me dat hier allemaal zeg? zie mia zomaar puniadora verleiden en ik die droomde om eens met je mooie lokken te kunnen spelen wiske die zomaar fabio als nummer 1 ziet eens horen wat fabio ervan denkt naar wie zijn keuze gaat vernoemde hij geen snoopy ?denk dat we alle twee er naast gaan grijpen dat zijn keuze al is gemaakt. Rune die bevalt me niet geen katje om zonder handschoenen te pakken geloof ik wilhemson denk dat jij wel de enigste bent die nog in aanmerking komt bij sidonia als ik de fabio niet aan de haak kan slaan die verlegd graag eens de grensen dus de kans zit er nog in (hoop ik) wat die gummibeker voor de fans betrefd GEWOON DOEN en de spelers delen de punten mee .geen goe gedacht? zal alvast aanvraag doen bij beautiful een totaal nieuwe sidonia zal te voor schijn komen ala mia
|
|
|
Post by wilhemson on Nov 23, 2005 13:59:44 GMT -5
Goede avond Wat een schatjes allemaal hier zeg , begin al moeite te hebben voor wie ik zal gaan . Heb een vraagje aan de nieuwkomers (van de andere weet ik het al) wie zal er allemaal aanwezig op de Quiz ? Tis namelijk om te weten hoe ik moet opmaken als je begrijpt wat ik bedoel . Hopelijk kunnen we ons afzonderen en elkaar beter leren kennen Zal wel iedereen de kans geven je moet ook niet te veel hopen want leven is voor de rappe wi . En morgen is er training voor de liefhebbers , dan kan je zien hoe ik met mannen om ga . Salutjes Greetz van een WSA fan
|
|
|
Post by FABIO on Nov 23, 2005 15:42:20 GMT -5
Beste Members,
Geloof dat jullie allemaal wel iemand aanbidden Loopt de spuigaten uit geloof me maar Wiske of Sidonia die mij kiezen op nummer 1 Voel mij vereerd maar geef eens tipje van de sluier als ik vragen mag Zoals jullie weten gaat mijn voorkeur uit naar Snoopy Vrijdag aanstaande Quiz wie van jullie zal daar aanwezig zijn zodat we wat kunnen de honeurs waar nemen e Wilhelmson inderdaad morgen training zal daar ook zijn als ik tenminste de weg naar het voetbalplein vind e groetjes aan iedereen welkom in de Grote familie van het forum geef er een lap op
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Nov 23, 2005 16:23:40 GMT -5
beste kameraden, vrees dat ik niet zal kunnen aanwezig zijn op de quiz. zal helaas moeten werken,planning veranderd. tegen 22u00 steek ik dan mijn mooi kopje in het white-star clubhouse ;D ;D ;D ons ploegje de boogschutters zal wel niet veel pijlen moeten schieten denk ik! maar geen nood the party begint toch erna of gaan jullie erna allemaal naar huis ;D ;D ;D aan iedereen de groeten en dat zijn er wat wi teveel om op te noemen,en veel succes vrijdag op de quiz!
ciao ciao,
Puniadora The Greatest Partyanimal ![/color]
|
|
|
Post by sidonia on Nov 24, 2005 1:54:20 GMT -5
fabio kan ik echt niet tippen aan snoopy? ben ik dan echt niet jouw keus met mijn blonde lokken en slank figuur? wilde me dinsdag eens showen bij je in douche maar je was niet aanwezig op training was je al die members aan het opsporen want denk dat die allemaal serieus uit de grond schieten maurice zie ik alle dagen passeren met schop om al dat onkruid te verwijderen in het plopperbos of wil je het meester jan moeilijk maken en duidelijk maken datr er met de fabio niet gespot word denk dat zijn vitamientjes je niet bevallen e? puniadora jij niet op de kwis wat jammer dacht om eens mijn pijltjes op jou te richten want bij fabio zijn ze al niet raak en wilhemson loopt er naast en de mia heeft het duidelijk voor u mia laat me wel eens weten als je die string aan hebt moet ongelooflijk zijn met dat strak kontje ga eerst jerom helpen met zijn vitaminekuur die hij voorgeschoteld kreeg van meester jan met die eerste kou brrrrrrrrrrrrrrrr
|
|
|
Post by Flupke on Nov 24, 2005 3:31:23 GMT -5
dag wilhelmsson en puyol maar vooral ons nieuwtje sidonia. ik zou het wel weten als sidonia mij ooit te dans zou vragen jam jam. ik ben eigenlijk het zoontje van de voorzitter van wsa. ik stel hier de ploeg op en niet meester jan,deze winter doe ik er enkele transfers bij om de concurrentie op te drijven jaja nog meer! wilhelmsson is er al één van zoals die kan tekeer zeg echt niet normaal! vrijdag gaan we samen hand in hand é naar de kantine,want ik wil aan iedereen tonen dat we elkaar graag zien. KZIE JE ZO GRAAG m'n hartje smelt als ik maar ook 1 sec aan je denk. [/b][/color]
|
|
|
Post by Balaban on Nov 24, 2005 3:53:08 GMT -5
-------------------------------------------------------------------------------- Jaja het forum leeft weer zoals tevoren. Balaban is net terug van het kille Turijn. 90 minuutjes op de bank gezeten .... pffff .... nuja ik ben aan het collectieve ondergeschikt. Puyol, jij vroeg mij om een handtekening van Frank Raes, jammergenoeg was hij het niet maar Filip Joos die naast mij zat in de perstribune. Maar er komen nog gelegenheden hé! Ik denk toch dat ik eens een artikeltje zal schrijven over wsa, maar dan niet het sportieve. Ik heb deze week ook contact gehad met een producer van Jim Tv, hij wil een reality programma maken over een voetbalploeg ... ik dacht bij mezelf, zou dat niks zijn voor wsa, wel ik heb het hem voorgsteld en hij zal eens een kijkje komen nemen op een zondag !!! Ik hoop dat jullie dan allemaal van katoen geven, zodat ik mezelf niet belachelijk maak bij mijn contacten!!! Zo beste mensen, nog een aangename dag en vergeet niet: There is only ONE beast in the box [glow=red,2,300]BOSKO BALABAN[/glow]
|
|
|
Post by Mario on Nov 24, 2005 4:12:22 GMT -5
Beste
Aha balaban, terug van Turijn...Leuk reisje gehad??
Man toch Sidonia, mia, lolly, snoopy,musti, wiske hou jullie wat in. Jullie lijken wel bezeten, allemaal zo verliefd ja! en dan de meesten nog op dezelfde mannen. Wilhelmson, fabio en puniadora liggen blijkbaar goed in de markt! Maar dames hoop niet teveel want Wilhelmson is net volop aan het genieten van het vrijgezellen leven, Puniadora leeft al jaren samen met zijn nr 1 Sille en fabio voelt zich prima in zijn vel bij Krulle en Chris! Ik wil jullie niet onthoogelen maar volgens mij zullen jullie avontuurtjes van korte duur zijn! Ik wil jullie die traantjes besparen, de liefde kan hard zijn!
Sidonia je moet nu niet stijf als een plank op de grond vallen maar ik denk dat je beter af bent met Lambic! EN wiske jij blijft beter bij suske, mia zoekt het best Luc Devos op, lolly hou maar je verpakking aan, snoopy zoekt best een golden retriver en Musti een lekkere kater!
Ik wilde jullie niet kwetsen!
Morgen allen paraat op de quiz! ik wil de hoofdvogel afschieten!
|
|
|
Post by kiekeboe on Nov 24, 2005 4:54:48 GMT -5
Hallo vrienden
Ik ben hier even op bezoek omdat ik hoorde dat mijn strip-rivalen suske en wiske en dat hele marginale gezinnetje hier de boel op stelten zet! Dit kan niet! Ik vertegenwoordig de kiekeboes, een beschaafde familie uit stripwereld, gewoon om aan te tonen dat niet elke stripfamilie marginaal is!
Leve kiekeboe
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Nov 24, 2005 5:22:29 GMT -5
|
|
|
Post by sapperdeboere on Nov 24, 2005 6:00:24 GMT -5
potverdorie, nog eens aan toe zeg !!!
Zat ik rustig te eten toen mijn mobieltje trilde in mijn broek ! Het was Willy, de puntjesgever, alias burgemeester van Adinkerke met een probleem die luidde als volgt :
Inspector sapperdeboere, kiekeboe is gesignaleerd in Adinkerke en telkens hij er is loopt er iets fout ; allerlei verdachte individuen melden zich ook aan op het forum van de plaatselijke voetbalploeg en dat zorgt enkel maar voor paniek en wildloperij ! Suske die nijntje ne*kt, enz........ Inspecteur Maurice kan het niet alleen aan en zit aan de afgrond en klaar om opgenomen te worden in tzottekot van Beernem ! Joviaal zoals ik ben, sla ik dit genereus aanbod niet af daar er veel lekkere restaurants zijn in Adinkerke !
Dus jonge lieden, of oude van dagen, Inspecteur Sapperdeboere is watching you !!!
|
|
|
Post by sidonia on Nov 24, 2005 6:24:17 GMT -5
puniadora hopelijk zijn u pijlen eens raak want die vliegen dikwijls in het rond in butse ze loket mario denk je dat krulle en chris content zijn dat de fabio nog onder hen vlerken hangt? denk eerder om zijn premies te helpen beheren zodat hij in de toekomst alles heeft wat zijn hartje beheert en bij de lambic blijven? nee hoor ik richt me pijlen op wilhemson mia nog niet veranderd van gedacht ik wacht op een reactie wie weet liggen we toch nog eens samen te stoeien met fabio in dat groot bed ik kijk er al naar uit! smakelijk an iedereen
|
|
|
Post by herbie on Nov 24, 2005 8:03:43 GMT -5
Man Man Man
Wat is dat hier allemaal met die oversexte striphelden!Ze komen blijkbaar niet meer aan hun trekken door hun lezertjes, dus wat doen ze, ze komen hun oversexte ideetjes wat op het forum van WSA smijten!Goe bezig moet ik zeggen!! In plaats van de quiz vrijdag zouden we beter een theatervoorstelling houden met al die 'rare' striphelden, zou dat niet prachtig zijn, haha!! Als die gekke striphelden toch hun pijltjes willen uitschieten, dat ze het dan doen in hun papieren wereld hé!!
p.s. nog nieamnd mijn autootje tegengekomen, hij is nog altijd spoorloos(jammer)
Bedankt en tot wederzien
|
|
|
Post by anatool on Nov 24, 2005 9:03:46 GMT -5
Wat is dat hier allemaal!!! Pas maar op of Anatool komt achter jullie aan !!! STOUTERDS !!!! ik zal jullie wel vinden!!!!
|
|
|
Post by wilhemson on Nov 24, 2005 10:42:28 GMT -5
Allee , dat kan toch nie meer zeg WIE IS DE VOLGENDE ! ;D ;D ;D Al die nieuwkomers begin toch wel last te krijgen om te volgen . Gelukkig weet je waar je echte vrienden zijn Dat de forum leeft dat heb ik al gemerkt maar zo erg dat je haast niet meer de tijd hebt om te volgen of beter de tijd om elkaar beter te leren kennen Altijd een grote mond maar als er op aankomt dan hoor je ze niet . Zal het nog eens vragen , wie zal aanwezig zijn morgenavond op de quiz (schrikvraagje zeker) Willie is nog aan het wachten op antwoord Tot later è schatjes van me
|
|