|
Post by portillo on May 14, 2006 1:03:21 GMT -5
Beste WSA'ers,
Vergeet op 3 juni de nacht van de white star niet ! Eerst wordt er een aperitiefje geschonken en daarna kan je genieten van een lekkere Vlaamsche stoverij met frietjes ! Wie al op zijn lijn let voor volgend seizoen serveren we u ook een koude schotel ! De democratische prijs voor dit eetfestijn is 9 € ( Aperitief NIET inbegrepen !
Na de maaltijd wordt ook de "Man van het seizoen " verkozen en erna is het een ideaal moment om als afscheidnemende speler nog een symbolisch laatste glas te nuttigen met je oude ploegmaats en je eventuele vervangers !
Denk ook eens aan "de white star fan" , zoals zij het ganse seizoen zorgen voor randactiviteiten ! Een kleine moeite is dikwijls een groot gebaar !
Kaarten te verkrijgen bij Portillo , Frutos of Zitka ! Bestellen kan tot woensdag 31 mei ! Kaarten enkel in voorverkoop !!!
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Sept 14, 2006 5:36:37 GMT -5
dag ploppertjes,
het is precies kalm in wsa,toch niet omdat de éérste resultaten tegenvallen kop op en blijven erin geloven!
Greets,
Puniadora The Vvga Goal-striker[/color]
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Oct 10, 2006 4:17:00 GMT -5
beste ploppertjes, volgens mij zijn er die in hun vervroegde winterslaap zijn gevallen! of hebben jullie zwijgplicht van de succes-coach blijven verder werken het tij zal wel keren,en zondag kom ik jullie aanmoedigen tegen de haan. onze vvga-formatie is vrij. we blijven lekker voort razen met onze tgv ;D tjoeke tjoeke tuut tuut weg zijn wij ! Mvg, Puniadora The Vvga Goal-striker
|
|
|
Post by bumba on Oct 19, 2006 4:06:30 GMT -5
Beste wsa vrienden,
Nu de site terug actueel is , kan er misschien ook terug wat leven in het forum geblazen worden? Zo stil op t forum , niet te doen. Veel succes zondag
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Oct 19, 2006 11:36:03 GMT -5
inderdaad bumba tis hier al een eindje stil aan de overkant van het plopperbos! af en toe komt de vvga goal-striker eens langs maar al de andere kaboutertjes liggen te slapen in hun paddestoelenhuisje! Heeft toch niet te maken met de mindere resultaten ? er zijn toch veel andere dingen om over te vertellen dan voetbal waar zijn al die stripfiguren gebleven? blijven plakken in hun boek zeker ? allez ploppers kgon anders eki al je paddestoelen kapot schoppen int plopperbos en opperhoofd maurice z'n bosje zal ik eens slopen!
Mvg,
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Oct 24, 2006 4:29:38 GMT -5
Beste ploppertjes,
Eerst en vooral een dikke proficiat met jullie dikke zege in het garnalendorp! denk dat de garnaaltjes al gepeld waren,en dat je ze nog gewoon moest opeten ;D leve bally bally in turkije ;D heb hoort dat er tegen zondag een nieuwe t1 zal aankomen tegen veurne moeten jullie terug volle bak erin vliegen om terug onder de mensen te staan! alvast veel succes! Onze vvga-formatie die blijft verder razen en uitlopen mag zondag net als de rest genieten van een vrije zondag zodat ik op post ben tegen het burenduel. tot later;
Mvg,
|
|
|
Post by Mario on Nov 1, 2006 7:46:53 GMT -5
WSA Ploppers
Zondag hebben we nog eens een lekker feestje kunnen bouwen de goeie ouwe tijd kwam even terug! 6 op 6 is mooi zeker tegen VVO en Veurne maar nu moeten we de lijn proberen door te trekken! In Zedelgem wacht ons een moeilijke opdracht!
Dikke proficiat aan de galactico' s die het bijzonder goed doen, Spijtig van die slippertjes twee weken geleden maar hopelijk staat de trein na de overwinning terug op de rails!
De Bijzondere doen het ook goed al komen ze de laatste weken duidelijk wat frisheid te kort!
De Scholieren zijn oppermachtig in hun reeks en nieumand komt ook nog maar in de buurt van deze bende jonge gasten! Zeer mooi zou ik zeggen!
Het gaat dus goed met WSA
WE moeten zo verder doen en ons feestgehalte opkrikken naar het niveau van drie jaar geleden!
GRTZ MARIO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Jan 5, 2007 5:50:04 GMT -5
Beste ploppertjes uit Adinkerke en omstreken,
Alvast mijn beste wensen voor 2007 aan de boskabouters! hopelijk kunnen jullie de lijn doortrekken van eind 2006. tegen wie spelen jullie nu de 1ste wedstrijd ? wij spelen tegen de geburen van de panne waar we nog een eitje mee te pellen hebben. kwestie van op schema te blijven wat betreft de hoofdvogel waar ik aan het mikken ben!
Sportieve groeten
Puniadora from vvga
|
|
|
Post by Mario on Jan 6, 2007 6:33:48 GMT -5
Beste puniadora!
Van mijn kant ook een gelukkig nieuwjaar! Dat we nog veel mogen winnen dit jaar op alle vlakken!
De eerste match is tegen varsenare! tegen een topploeg! misschien kunne we stunten al zal dat heeeeeeel moeilijk zijn!
Hak de panne maar in de pan! kwestie van het jaar goed te beginnen. Vamiddag is er ook nog de nieuwjaarsreceptie op WSA kben eens curieus wie er zijn kop zal tonen....weer dezelfde van altijd zeker...
GRTZ MARIO
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Feb 14, 2007 16:09:07 GMT -5
Beste kameraden, weet je eens niet wat gedaan ? bekijk dan eens onze site van vvg alveringem ! teken het gastenboek aub en vertel wat voor een speler puniadora is. dus positief blijven is de boodschap! Mvg, Puniadora. www.vvgalveringem.be
|
|