|
Post by sidonia on Nov 25, 2005 9:32:48 GMT -5
puyol pannelat pannelat zeg je eens zien of snoopy aan mijn lichaam kan tippen we houden eens een verkiezing oke? wie draait er aan de top? mia sidonia of snoopy? eens kijken wat je dan zal zeggen met mijn 1m75 en 45kg zijn dat toch mannequin maten of niet soms? eens benieuwd of snoopy concurrent is ! fabio jij bent voorzitter van de verkiezing start maar de pronostiek op ! eens iets anders of da pronostiekje van cottry e de zondag!
1)mia 2)sidonia 3)snoopy
verlang al om met dat kroontje op me blonde lokken te mogen pronken
miake ga alvast maar chez coiffure brian
|
|
Ivan Leko
Invaller
Its alright, the party begins tonight
|
Post by Ivan Leko on Nov 25, 2005 10:29:58 GMT -5
Dag ploegmakkers
Geweldig toch vind je niet??? het forum wordt alsmaar erger en erger, flirtende taal competities, misverkiezeingen. Het kan allemaal op het forum WSA, watch it or die.... Perfect zo mekaar beetje uitdagen.... sidonia begint zich zowaar echt beetje bij beetje bekend te maken, bewust of niet wie zal het zeggen. Ja puyol hetgeen je zei is waar als we alleen de berichten zouden lezen van de echte forumgangers zouden we nie(t veel werk hebben maar dat kan allemaal veranderen moest dit liedje blijven duren en niemand ontmaskerd wordt!!!!!!
voor de stemmingsronde heb ik eerlijk maar 1 persoon die men oprechte voorkeur krijgt en das MIA Teveel herrinringen aan haar doen men hart en maakt haar de onbetwiste winnaar. Ik zie jullie dus allemaal vanavond op de quiz.... Wilhelmson..... de galaticos zullen er zijn !!!!!!!!
Tot vanavond vriendjes en vriendinnetjes dat was het dan alweer...
|
|
|
Post by bumba on Nov 25, 2005 11:00:13 GMT -5
Dat forum is hier echt niet meer te doen wi Probeer hier maar eens te volgen. Ik vraag me af of er vanavond nog gaat gekwist worden. Iedereen geeft hier blijkbaar zin om het met iedereen te doen !!! Wsa lijkt geen voetbalclub meer maar een parenclub !! Ik geloof dat jullie hormonen op til slaan .. Zou da door die vitamientjes van meester Jan zijn Waar gaat dat naartoe? We zijn nog niet eens half seizoen? T zal weer een leuke avond worden , maar als je het mij vraagt hebben anatool en sidonia niet meer lang te leven Zet er maar een grote klaar voor Bumba , ik ga dan eens mijn liedje zingen voor alle kleine kindjes .. Fabio ik had dat wel niet van jou verwacht.In uw prille liefdesleven met Snoopy gaat ge al kwissen met een andere vrouw?? Ben jij ook van het soort " wat je graag ziet , laat je thuis" ?
|
|
|
Post by portillo on Nov 25, 2005 11:16:54 GMT -5
jongens jongens toch,
incroyable mais vrai !!!
ik zie het bos door de bomen niet meer met alle "nieuwe" leden ! Zal wel koelen zonder blazen !
De vitamientjes zijn klaar voor vanavond ! Vitamientjes, let's go !!!
See you at the bar !
|
|
|
Post by FABIO on Nov 25, 2005 11:54:58 GMT -5
Beste Forumlui Vanavond Quiz zal wat geven zal mij niet kunnen concentreren op de vragen want wil anatool en sidonia op het droge halen Weldra valt er een appeltje uit de kast !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Snoopy blijft thuis iets dat je graag ziet laat je thuis ken er nog zulke hoor namen zal ik nog niet noemen Sensation tutututututututututututu Marchel Masters Fabio is in top vorm Maurice,Portillo en Leuke Gina zorgen misschien wel voor de verrassing vanavond wie weet onze vitamientjes zullen goed hun job doen Inderdaad in de krant vanmorgen Demeester speelt niet wegens lichte blessure waar halen ze dat vandaan Onze Lets Go Durft blijkbaar niet eerlijk zijn tegen de pers Ben gewoon niet goed genoeg momenteel om deel uit te maken van de kern Morgen Oudenburg Fabio wilt er een lap op geven Tot straks lieve mensen Fabio alias Blondie Blondel
|
|
|
Post by bumba on Nov 25, 2005 12:01:38 GMT -5
|
|
loly
Nieuw lid
|
Post by loly on Nov 25, 2005 14:31:01 GMT -5
dag kijkertjes uit adk loly heeft niet veel tijd gehad met alles te lezen wi zo vele, kheb daar geen tijd voor want ik moet me voorbereiden op die quize sidonia ik zou me willen kandidaat stellen voor die misverkiezing voor mij dan misterverkiezing, zou zeker winnen met mijn gespierde lichaam!! fabio je mag ook mee doen dan zie ik dat lekkere lichaam van jou nog eens en daarna kunnen we eens foefellen in je rode peugot of in de douches??? puniadora mag gerust ook meedoen hoor, daarna op je feestmobiel kan ook nog leuk zijn sorry mia maar kan het niet laten!!! ;D sidonia de perfecte mannequin afmeting is 1.80m maar al je je haar erbij rekent is dat geen probleem zeker! zou je niet met mij opstap willen gaan je miss en ik mister adk dag schatjes xxxxxxxxx
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Nov 26, 2005 5:12:04 GMT -5
geachte striphelden,
proficiat aan de winnaars en ook een proficiat aan de deelnemers,maar vooral een hele dikke proficiat aan de striphelden en andere forumlui die zich hebben laten ringeloren door inspecteur Puniadora! onze rune lange alias petronella kwam er precies slecht van! ik heb iemand in dienst genomen om undercover werk voor mij op te knappen op de plaatsen waar ik niet kan zijn! gisteren in de kantine zwommen er héél veel vissen rond,het ventje waarvan ik z'n naam nog niet ga vernoemen zwemt daar rond met 5-6 vissen tegelijk! als ik wil haal ik je zo op! gisteren lag ik blijkbaar goed in de markt omtrent vragen over wie is wie,ik vroeg dan iets terug maar de meeste denken dat ze iets weten maar ze zaten er radicaal naast! als ik iets vertel is het de waarheid en niets anders dan de waarheid is het niet puyol sommigen waren waakzaam als ik iemand ondervroeg andere liepen recht in de val! speciale tactiek van de de greatest. loly denkt ook dat ze veilig is maar je weet dat ik op de loer ligt,heb je overlaatst niet eens raar op gekeken oja ik wil ook mijn stem uitbrengen,rarara wie ik zal kiezen
Mijn liefdevolle Mia natuurlijk hoe kan het ook anders! gewoon Mia op 1 en de rest telt niet mee,wist niet dat honden en striphelden ook konden meedoen,vooral sidonia ze denkt dat het een travestieten verkiezing is geloof ik! heb je in het verleden al niet eens meegedaan aan een verkiezing ;D whaw :owhaw :owhaw :owhaw :owhaw :owhaw :owhaw :owhaw inderdaad je was gisteren ook op het striptoneel en je verdween plots als het donker in de nacht maar ons puniadorake heeft arendsogen kzou zeggen als de vos de passie preekt,boer pasop je ganzen. is het niet twins vraag maar na aan leuke benny,duiven en kraaien vliegen niet samen! zo dat was mijn kort maar bondig verslagje van inspecteur puniadora!!!
ciao ciao,
WIE VIS VANGT BIJ NACHT,DROOGT ZIJN NETTEN OVERDAG!!![/color]
|
|
puyol
Invaller
Carles
|
Post by puyol on Nov 26, 2005 5:59:26 GMT -5
Hola
eerst en vooral proficiat aan de winnaars van de kwis. het was redelijk moeilijk. Tevens een dikke proficiat aan de galacticos. we laten veel vedetten achter ons e!!!!!!!!
tweede punt de missverkiezing. mijn stem gaat ook naar mia. ook wegens haar ervaring volgens mij. ze namelijk al lang member e. amaai zeg het gaat niet goed om te schrijven wi. handjes beven nogal hoe zou dat komen.
fabio was gisteren ook opeens weg had het in het snotje wi. kan toch niet zijn dat een vedette zijn fans in de steek laat op zo een cruciale avond e. ik zou zeggen herpak je fabio!!!!
puyol en de greatest hebben de kantine afgesloten. we konden niet anders met die horden fans die voor allerlei dingen kwamen. een kus, handtekening, foto een lief woord.
Kheb ook wat vissen gevangen gisteren. en niet van de minste al zeg ik het zelf. zal eens met e collega inspecteurs moeten samenkomen
CUÍDATE! HASTA LUEGO!!!!
|
|
|
Post by sidonia on Nov 26, 2005 6:02:52 GMT -5
inderdaad puniadora al eens deel genomen aan een verkiezing je was trouwens één van mijn concurrenten zie je nog staan op podium sergio als act toch beter als je een beetje verliefd voor me zingt hoor zit meer in zo sensueel dat je dat naar voor brengt
|
|
|
Post by sidonia on Nov 26, 2005 6:09:00 GMT -5
bumba helaas heb ik je optreden niet kunnen volgen 'een beetje verliefd' denk niet dat wij een schoon koppel zouden zijn trouwens........ mijn keuze is gemaakt 'wilhemson'
maar bedankt voor je stem alvast
|
|
|
Post by sapperdeboere on Nov 26, 2005 7:01:26 GMT -5
kameraden en genodigden,
heb jullie gisteren gade geslaan en jongens wat een feestkwis ! Enkele groepjes hebben serieus hun best gedaan en heb daar RESPECT voor , nietwaar Duifje Benny ! Hoogtepunt van de avond : niettemin er veel hoogtepunten waren -nietwaar Fabio, vooral toen je ons zo bruusk alleen achterliet, alleen met ons verdriet,..... - was natuurlijk de muziekkwis en de vitamientjes deden goed hun best ! Ondanks het verloren bier bij die spelfase gaven ze de moed niet op: wat zit er niet in die vitamientjes van Let's go !!!
Na de kwis werd er duchtig gevist en de één zijn aas was rapper op dan de andere....
Al bij al een plezierige avond !
Bijzondere, zet jullie beste beentje voor en zal jullie misschien komen aanmoedigen !
Mia, We love you ! Puni te voet naar de Kantine en de feestbrommer thuis laten
|
|
|
Post by mia on Nov 26, 2005 7:42:17 GMT -5
dag schatjes ja ik heb gehoord van jullie kwisje. sterk gedaan hoor. eerst en vooral sidonia wat wil jij eigenlijk een missverkiezing gaan beginnen. ik lig nu al serieus op kop. (en dat zal wel zo blijven). wat ik gisteren raar vond was dat ik fabio nogal redelijk vroeg zag passeren en hij was niet alleen. ik dacht dat hij nog op de kwis ging zitten hmmm vond ik maar raar. met wie en waar zullen we tussen ons houden fabio. Ik ben jammer genoeg niet lang gebleven op de kwis want ik zag dat maestro bezet was. jammer ik heb namelijk ook mijn gevoelens. ik verdien toch ook wat aandacht e schat? maar ja ik heb natuurlijk nog dat weekend achter de hand e. puyol je moet geen privé berichten zenden naar me hoor ik kijk daar toch niet naar. als je iets te zeggen hebt of te vragen doe het dan op het forum. En wat mij betreft mag je ons ook eens rondleiden in barcelona maar dan niets over het voetbal wi. het moet een romantisch weekendje uit zijn. ok? ? ps hoelang ben je weggeweest punidora?? greetz mia xxx
|
|
|
Post by pino on Nov 26, 2005 8:39:00 GMT -5
HOY HUPLA HOY WUK IS ME DAT HIER ALLEMALE ALS IK HET GOED BEGRIJP HEBBEN ZE HET VOORAL GEMUNT OP DEN FABIO E PUNICATOS ONS CHIPSVENTJE ;D ;D ;D ZEG BIJ MIJN WETEN MOET DEN FABIO MET NIEMAND REKENING HOUDEN HE MET WIE OF WAAR GIJ ZIT HIJ IS TENSLOTTE ALLEEN OF NIET SOMS MAN MAN MAN ZIJN JULLIE ZOOOOOOOO JALOERS OP BEPAALDE PLOPPERTJES FABIO E PUNI NIE OP JUNDER KAPPE LATEN ZITTEN WE WELDRA ZITTEN ZE IN DE VAL ZEKER WETEN GAYSSS GROETJES AAN ALLE GUMMIE S HIER OP DIT FORUM
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Nov 26, 2005 8:58:26 GMT -5
pino bedankt voor de steun,zeg wel dat ze jaloers zijn hoe kan het ook anders. dat zijn van die typetjes die proberen op alle slakken zout te leggen maar niet met gezegdenkenner inspecteur feestneus gummysjotter puniadora the greatest ;D mia twas rond 04u00 eer ik ging m'n schaapjes tellen,heb zo zoet van je gedroomd de nacht was veel te kort natuurlijk onze sapperdeboere probeert zichzelf te beschermen, wel wel je hebt geluk dat je vandaag niet moet sjotten é en jij mij wijsmaken dat je geen tijd hebt whoehahahahahaha! en den herbie was maar kalmtjes gisteren was het omdat het vriendinnetje mee was ;D ;D ;D blijkbaar voel je je wel losser en beter in je vel bij oudere rijpere dames é ferbieke! zo si de kindjes roepen om een gezelschapsspel te spelen en het is wie ben ik ? hahahahahahaha! echt waar ik zal eens zo'n spel moeten maken met al de forumleden! allez tot later![/color]
|
|