|
Post by pino on Nov 26, 2005 10:10:11 GMT -5
)HELLOW ZEG PUNI IS GAARN GEDAAN WE !!!SPIJTIG DAT DE RESERNEN NIE SPELEN HE MAAR GAAT ER MORGEN VOETBAL ZIJN??? GROETJES VAN DEN PINO
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Nov 26, 2005 10:24:13 GMT -5
jammer kweet nog niet zo wi tis een hondeweertje vandaag. de spelers zitten nu al in het veld zeker te kaarten ;D morgen zal het volgens mij door gaan ik heb nog nooit een wedstrijd afgelast zien in wsa! misschien 10 jaar geleden maar erna niet wi wat moeten al die talrijke fans anders gaan doen morgen ? misschien fans en spelers s'middags gaan aperetieven bij butse ;D ;D en door de noene vallen lik da ze zeggen. wat vind je van m'n foto sidoniake mooie hahahahahahaha! smeer maar je kuiten in voor morgen je gaat trappelen! whoehahahahahahaha! ps:mia je bent en blijft voor mij de enige en heeft er iemand puyol gezien of hoort want moet dringend iets regelen met hem![/color]
|
|
|
Post by sidonia on Nov 26, 2005 10:33:33 GMT -5
puni heb jij al gedaan met je gezelschapspelletje? was je zo vlug ontmaskerd ? trappelen trappelen trappel al genoeg in het kabouterbos bij maurice om al die opkomende paddestoelen plat te trappen met al die members die uitschieten niet meer te doen als je het me vraagt maak maar dat jij wat trappelt morgen tussen 14u30 en 16u15 zal beter zijn ja mooi je afbeelding eens benieuwd wat mia er gaat van vinden ..............
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Nov 26, 2005 11:07:20 GMT -5
hier si mijn miake wat een knap ding hé sidonia wat een verschil met jou zeg! als ik alle dagen kaviaar eet en heb geen goesting om bonen in tomatesaus te eten hahahahahahaha! en zeg wat doe jij daar in het plopperbos ? kaboutertjes verkrachten zeker ! shame on jou! inspecteur fabio zal jij optreden tegen sidonia of moet ik haar of hem op het droge halen ? jou eerste opdracht fabbi.
Puniadora loves Mia[/color]
|
|
|
Post by sidonia on Nov 26, 2005 11:44:38 GMT -5
puniadora fabbi hoeft hier niks op het droge te halen denk dat hij al genoeg werk heeft aan snoopy dat hij hem daar maar mee bezig houdt dat we nieuwe ploppertjes kunnen verwelkomen WSA leeft van de feestjes
|
|
|
Post by FABIO on Nov 26, 2005 11:50:46 GMT -5
Beste Forumlui, Mijn stem gaat uit nr Snoopy Sorry voor de andere kandidaten je moet op een iemand stemmen e Alealezimbabwe is ook aanwezig sante zeg juist terug uit Koksijde misschien Gisteren hebben de Vitamientjes hun streng meer of genoeg getrokken in de toch wel moeilijke Quiz Met als beloning een toch wel mooi derde plaats Greatest u vraagt aan mij Of ik Sidonia op het droge wilt halen geen enkel probleem maar mijn eerste vis word Anatool hij hangt aan mijn haak zal hem weldra boven halen een kanjer van een snoek Morgen Varsenare Fabio Alias Blondie Blondel zit morgen knus op de bank zal kunnen de supporters observeren en wie weet kan ik met mijn ardensoog wel het een of ander zien die alleen een echte inspecteur ziet e Mia en Puyol was inderdaad heel vroeg weg gisteren moest deze morgen richting zerkegem met mijn Duivels begon daar opeens zo te gieten een ferm hagelbuitje brrrrrrrrrrrrrrrr wi
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Nov 26, 2005 12:01:40 GMT -5
|
|
|
Post by sidonia on Nov 26, 2005 12:15:54 GMT -5
puniadora maak maar eerst dat WSA op het droge is gehaald morgen voor dat je inspecteurtje speelt denk dat je wel de members en de fans wat door elkaar haalt........... eens zien wie een ferm lachje zal hebben! je link is niet juist zou ik zeggen
|
|
|
Post by cupraq on Nov 26, 2005 12:50:31 GMT -5
Mia Ist wo zie je GAy?
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Nov 26, 2005 13:59:47 GMT -5
|
|
|
Post by wilhemson on Nov 26, 2005 15:18:59 GMT -5
Yeetz Wat jammer dat het afgelast was vandaag ,had graag mijn inbreng gedaan vandaag je weet wel een meerwaarde voor de ploeg . ;D Ben juist terug van t'veld inderdaad we hebben een beetje gekaart en undercover geweest en veel bijgeleerd (twas geestig aan de flipper) pffff Heb gisteren opgemerkt dat er veel sjattelaars tussen zijn . Nu merk je waar echt waar ze zijn (de zatte vrienden) Er zijn er wel een paar die hun beroep gemist hebben , solliciteer eens bij de gerechtelijke want daar hebben undercoveragenten nodig . Voor de rest trekt Willie het zich niet te veel meer aan heb toch niet zoveel tijd als al die andere ;D ;D Maak nog veel plezier en ken je vrienden he , nie zoals er enkele nu bezig zijn !!!!!! Een gefrusterende Willie heeft gesproken voor de rest alles OK . Schatjes tot morgen 12u aan tveld apero chez Dorine
|
|
|
Post by labtec on Nov 26, 2005 15:52:37 GMT -5
ewel wilhemsontje dacht da je toch meer te zegn had dan dit grote mond he maar voor de rest nie veel vets
|
|
|
Post by filiberke on Nov 27, 2005 3:17:50 GMT -5
Hallo iedereen nadat ik eens alles bekeken heb kon filiberke ook niet mis staan in de familie op het forum sidonia graag zou ik jou wel willen beter leren kennen zodat we wat van alles kunnen uitwisselen omtrent dingen die de strip wereld aan gaan mijn stem gaat alvast naar jou
Met Hoogachting,Filiberke
|
|
puyol
Invaller
Carles
|
Post by puyol on Nov 27, 2005 5:23:31 GMT -5
Hola
jaja serieus gevist geweest dit weekend en er zijn toch nogal wat vissen boven gehaald wi niet normaal. Jammer inderdaad van gisteren dat het afgelast was het beloofde een leuke partij te worden.
ik ben wel licht ontgoocheld dat de grootste boogschutter van al niet mee deed met kwis. daarom weet ik zeker dat er heel wat mindere momenten geweest zijn.
ben aan het denken of ik naar het veld zou gaan voor de aperitief. ja zeker haha
aan alle fans goed opgelet e. ik en nog iemand zullen kijken om punten te geven aan de fans haha deze middag. ik zeg wel proberen e want er zijn veel fans en maar 1 puyol e
ik zou zeggen doe jullie best e jongens
CUÍDATE! HASTA LUEGO!!!!
|
|
|
Post by pino on Nov 27, 2005 5:24:50 GMT -5
hey is hopen ploppertjes dat voetbal deuregaat he anders is maar e triestig weekend we zoe zeggen we zoe al content zien met e drawtje of ms de 3 puntjes zoe schone meegenomen zien maar ja allez veel succes voe vanoene is hopen als jullie puntjes pakken dat er nog e keer e muziekje gedraaid wordt met onze d j ollie of fabio??? ;D ;D ;D see you gaysssssssss
|
|