|
Post by Balaban on Oct 10, 2005 4:43:20 GMT -5
jajajajaja het was weer een vruchtbaar weekend, wij gisterenmorgen gewonnen tegen een zeer goede ploeg en dan den 1sten ook een mooie overwinning!!!!
maar dan achteraf ...... onze Jelle is weer door het lint gegaan, wat een danspasjes dat hij daar uit zijn hoedje toverde zeg, om dan nog niet te spreken over de dans van puniadora en Rolando .... en daarna kon het niet meer stuk want DJ PUNIADORA heeft zich nog maar eens bewezen als DJ jajaja twas weer prachtig, maar o zo zwaar de dag erna!!! en puni zong van :
Komaan Adinkerke, GIRLLLLLLLLL ;D
twas weer een leuke tijd
Groeten van de nadorstige [glow=red,2,300][/glow]BOSKO!!!!
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Oct 10, 2005 6:49:59 GMT -5
Who's that girl ?
Cause she is driving me insane ! Who's that girl ?
I like to now her name........
KOMAAN ADINKERKE !!!!
FEESTJE FEESTJE FEESTJE !!! [/color]
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Oct 10, 2005 10:17:33 GMT -5
|
|
|
Post by FABIO on Oct 10, 2005 10:25:53 GMT -5
Beste wsa vrienden Proficiat aan de bijzondere reserven met hun mmoie overwinning mits Het feit dat De Haan en Veurne gisteren morgen de puntjes verdeelden onder elkaar namelijk 2-2 Staan jullie nu alleen op kop met het maximum van de punten Middags dan onze partij afgehaspeld weer een overwinning zou ik zeggen maar vooral weer drie puntjes binnen en we prijken toch wel mooi op een derde plaats zeker wie had dat gedacht van wsa S avonds dan nog wat gaan spelen in het Zand in ons Bloed heet lokaal T veld waar de schaapjes weer op het droge werden gehaald was een mooie avond naar mijn mening Mij kennende heb ik natuurlijk mijn verstand gebruikt en met mate alcohol genuttigd Het beste moest nog komen onze nieuwe trainingen zijn niet al te goed gemaakt om zo maar eventjes van alles bij je te hebben Verlies ik wel mijn paspoort niet te in Ons LOKAAL Gelukkig heeft de grote baas butse klutse mij bericht vandaag om te zeggen dat hij mijn paspoort terug gevonden had al bij al beste wsa vrienden was weer een vruchtbaar maar dan ook een heel vruchtbare zondag ben nog aan het nagenieten
|
|
|
Post by Balaban on Oct 10, 2005 12:40:15 GMT -5
Euh ja, ik wou je wel op het rechte pad houden hoor gisteren, Puniadora, maar zoals jij daar stond te paraderen ... je snakte gewoon naar een wodka, ik zag je likkebaarden toen ik een slokje nam, en ja na enkele waren wij vertrokken hé ... en jij dan die plots niet meer goed zag da was ook wel embetant hé, maar je had vlug een oplossing gevonden hé: nl. de bril stelen van een bulskampmannneke. nuja ik heb schoon foto's op men gsm staan van jij met dat brilletje op, je zag er beduidend intelligenter uit .. nuja ik heb me wel geamusseerd wi, twas ééntje uit de oude doos ;-)
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Oct 11, 2005 9:23:54 GMT -5
jodela lie ti ,
mooi weertje vandaag en ben ook thuis mooi mooi! vanavond 12 min loslopen meer moet dat niet zijn! ik kom speciaal af met de laten om enkele onder jullie te knippen als je nog begrijpt wat ik bedoel! na vanavond zal er al minimum 1 iemand zijn die geknipt zal worden,want momenteel lig ik op de loer é schatjes. en zullen geen haartjes zijn die geknipt worden. opgepast is dus de boodschap! Puniadora slaat vanavond onverbiddelijk toe! Boeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
tot vanavond[/color]
|
|
Ivan Leko
Invaller
Its alright, the party begins tonight
|
Post by Ivan Leko on Oct 11, 2005 16:19:40 GMT -5
Hallo kleine vriendjes, Vandaag heb ik niet veel tijd dus ik zal het heel kort houden door kort en kordaat iets te zeggen. De bal is aan het rollen en kan onmogelijk meer gestopt worden !!!
De meesten weten niet waarover het gaat maar dat zal wel vlug veranderen.
Ik dank jullie voor het lezen van dit bericht( het is voor jullie eigen goedwil)
Tot de volgende zitting...
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Oct 12, 2005 3:01:35 GMT -5
|
|
|
Post by Mario on Oct 12, 2005 4:30:47 GMT -5
Beste Puniadora
Hier volgt een bittere pil om slikken!!!
Shapezak en Ikzelf zijn helemaal niet in jou list getrapt integendeel we hebben je gewoon onmiddellijk teruggeknipt! Eerst ontdekte Schapezak het ei in zijn schoen en haalde het er ongeschonden uit daarna deed ik hetzelfde! Daarna deeden we alsof het gelukt was maar ondertussen hadden we wel al de eitjes op jou brommertje stukgeslagen!
HIHIHI, je dacht ons een loer te draaien maar het mislukte best puni! Het staat niet 2-0 voor jou maar 2-0 voor ons!
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Oct 12, 2005 4:47:27 GMT -5
|
|
|
Post by Mario on Oct 18, 2005 3:20:29 GMT -5
Ik hoor hier weinig over de gebeurtenissen dit weekend? Of was het rustig misschien nu WSA voor het eerst sinds drie weken verliest... Ik kan enkel stellen dat de Reserven nog altijd goed op dreef zijn 9-1 overwinning tegen Spermalie, we staan op kop en moeten enkel nog Oudenburg bij ons dulden, van veurne is al geen sprake meer vermits ze 8 punten achterstand hebben. We moeten zo verder doen, wie weet.....
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Oct 18, 2005 4:23:10 GMT -5
Beste mario,
Ik denk dat fabio opnieuw aan het zoeken is achter z'n paspoort ;D ;D ;D kheb misschien een tip voor jou pinok! je moet je paspoort in een plastiekje steken en rond je nek hangen ;D ;D [/color]
|
|
|
Post by Mario on Oct 18, 2005 7:31:16 GMT -5
Puni, Laat ons hopen dat zijn paspoort snel vindt! Lag het verlies ook niet aan de basis van het matig scoren van gummiepunten deze week... Nuja jullie gaan nu wel thuis winnen zeker tegen Wingene?? Een topaffiche, de eerste topploeg die naar WSA komt afgezakt, daarna zal het een gewoonte worden, Kortemark, Varsenare, Middelkerke. De echte zware ploegen komen nu pas, nu zullen we zien wat we waard zijn in tweede prov! Ook voor de Bijzondere Reserven komen er nu enkele moeilijke weken aan. Hopelijk kunnen we allebei bevestigen...Hard trainen is de boodschap!
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Oct 19, 2005 3:09:09 GMT -5
nee nee mario denk niet dat het door het verlies was. twas gewoon een kalme zondag er was nergens niet veel volk,zowel in handzame als in ons lokaal. jij was ook één van de velen die afwezig waren. zo zie je maar dat ook wij kunnen rustig zijn al moest ik wel zondag weer dj-puniadora spelen,maar ik doe dat voor m'n vrienden. inderdaad zondag wacht ons een klepper van formaat maar om te zeggen dat wij gaan winnen is wel héél optimistisch ! we zijn nu al 8 wedstrijden ver en hebben toch al bewezen wat we kunnen en inderdaad de zogezegde betere ploegen moeten nog komen maar tis niet tegen de betere ploegen dat we punten moeten halen maar tegen de ploegen in de rechterkolom. want het behoud staat nog altijd voorop,maar tuurlijk moeten we proberen het onderste uit de kan te halen want het bestuur weet geen raad met al het geld dat ze liggen hebben ;D ;D ;D aan iedereen verzorg je en maak dat je 200% scherp staat tegen zondag en wie weet valt er een appel uit de kast en kunnen we onze 5de thuisoverwinning op rij vieren ?
Greets, Puniadora The Greatest[/color]
|
|
|
Post by Balaban on Oct 20, 2005 10:42:40 GMT -5
Goeienavond iedereen,
Balaban is even van het toneel geweest, komt omwille van mijn toch wel Lucky Goal's hé!!!
Zo het is tijd voor de ernst van dit bericht, ik heb zonet eens de uitslagen bekeken van de voorbije 7speeldagen in de bijzondere reeks en ik ben tot de conclusie gekomen dat we aan Ichtegem een taaie klant zullen hebben zondagmorgen! Het zal een serieuze test worden ginderachter, hopelijk kunnen we de eerste helft bergop beginnen. ;D dus ja gastjes , zaterdagavond: Gezellig thuisblijven met de vrouwkes, om er zondagmorgen keihard tegenaan te gaan want het zal nodig zijn !!!!! Hopend op een goede afloop groet ik jullie allen
[glow=red,2,300]BOSKO BALABRAM[/glow]
|
|