|
Post by Mario on Oct 4, 2005 3:32:17 GMT -5
Het was goed dit weekend wat de punten betreft! De Bijzondere Reserven speelden een goede partij en wonnen dan ook makkelijk van een zwak Jong Male!
Wat het eerste elftal betreft: de punten zijn iddd ook binnen, en het zijn belangrijke punten maar jongens jongens wat een zwakke match! het leek even op het WK vertrappen of het EK hoogschoppen! Een schitterend veld werd zelden of nooit gebruikt in de eerste helft, geen van beide ploegen kon mooie acties opzetten, het was enkel stamp vooruit en dan hopen dat hij goed valt, T2 suggereerde zelfs dat de reserven de zogeheete 'profs' een lesje zouden geven! In de tweede helft was het enigszins iets beter maar dat kwam vooral door de zwakte van de tegenstander en de ruimte die ze lieten.
Ik hoop echt dat WSA nog eens aan voetballen toekomt tegen Veldegem, zodat we onze supporters nog eens kunnen laten smullen van goed, snel, zuiver en precies, van voet tot voet voetbal!
Uiteraard zal mijn preek weinig gehoor krijgen aangezien de punten het belangrijkste zijn, toch hoop ik op een beter 'voetballend' WSA!
GRTZ MARIO
|
|
|
Post by Mario on Oct 4, 2005 3:37:08 GMT -5
Puniadora, vrees niet mario heeft alles nog op een rijtje staan wat de gummikip betreft! alles van vorige week staat reeds genoteerd en mag ik erop wijzen dat ik me dit weekend zeer kalm heb gehouden! Zaterdag twee glaasjes gedronken int veld(das nie veel) en daarna even naar de pullemutse! Zondag heb ik zelfs maar 1 pintje aangeraakt! Dus zo losbandig leef ik niet! Wees gerust de punten komen er volgende week op en Mario zal in eer en geweten oordelen wie er de meeste punten heeft verzameld deze week!
Groeten Mario
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Oct 4, 2005 6:53:10 GMT -5
Kaalhoofd fabio,ik had zondag ook meer dan een glaasje teveel op ! kheb ongeveer 2 uurtjes mogen slapen want moest er al uit om 3u45 da was veel minder wi op het werk hadden ze natuurlijk dolle pret met den puniadora in z'n lay's tenu ;D maar ja we hadden eens gewonnen hahahahaha allez twas onze éérste uitoverwinning dat we moesten vieren en mijn terugkeer ook natuurlijk! maar ondertussen ben ik terug fris,gisteren al int zaaltje enkele wondermooie doelpunten uit m'n hoed getoverd met de top ,maar mocht niet baten begonnen met 4 man en eindegin met 3 man na geel voor tommy en rood voor onze maurice die op de toppen van z'n kleine teentjes liep! Ik was de kalmheid zelve (de leeftijd en ervaring) Vanavond terug het heilig gras van wsa onveilg gaan maken,wil dat er deze week scherp wordt getraind nawat ik gehoort heb van vorige week! om 21u00 vanavond wil ik allemaal jullie tong zien hangen op jullie knieen >:(figuurlijk dan é want ken da al é bitje er zouden van die schatjes hun tong zo op de knie leggen! zo ga nu verder doen aan m'n schilderij buiten. jaja das één van m'n nieuwe hobby's kunstschilderen in de open natuur met een zacht briesje in m'n gelaat alhoewel dat het vandaag veel wind is!
tot vanavond wsa-kabouters,
Puniadora The Greatest[/color]
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Oct 5, 2005 6:43:56 GMT -5
hallo ploppers,
gisteren iedereen scherp getraind ? denk van wel é zo moet het zijn! sorry dat mijn ploegje outstanding was,tja das de ervaring en het talent zeker ;D ;D ;D ik weet ook wie ik moet kiezen é! ploegje van schapezak en balaban was meer een schoppers-ploegje maar tegen de greatest moesten ze wel plooien wi! maar er zat tenminste pit in,hopelijk wordt er donderdag even scherp getraind zodanig dat we klaar staan om zondag te schitteren. kga straks eventjes gaan loslopen in het bos tis een lekker weertje vandaag! tot straks,
|
|
|
Post by Balaban on Oct 5, 2005 7:43:48 GMT -5
|
|
|
Post by schapezak on Oct 5, 2005 10:05:40 GMT -5
schoppertjes schoppertjes... beste punicatos, leermeester, heb mijn manschappen opgedragen om hard te spelen tegen die bende lelijkaards. was er wel mee gesteld van de getoonde agressiviteit. tog wel een goed teken dat er een zeker knokkersmentaliteit in de groep zit. beste meester ik groet u
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Oct 5, 2005 11:20:15 GMT -5
Beste schapezak,
Inderdaad er zat mentaliteit in zo moet het zijn maar ben wel niet met je eens als je zegt tegen een bende lelijkaards !!! fabio en mezelf 2 zo'n schattige koptjes allez zeg er zijn toch grenzen niet ? toch bedankt dat je in mij een leermeester ziet,als ik je ergens kan bij helpen roept u me maar.
|
|
|
Post by schapezak on Oct 5, 2005 12:22:43 GMT -5
hoh je zou me zoveel kunnen leren. de precense, zowel op als naast het plein. de schitterende bewegingen, de manier van praten... maar wat de grenzen betreft .. ik denk ze beter te kunnen vinden dan u meester.
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Oct 5, 2005 13:01:01 GMT -5
Dear schapezak,
Ieder z'n grenzen liggen anders en verder uitéén é. de mijne liggen nogthans dicht bij elkaar hoor schatteke! kzou het ook anders kunnen formuleren, Het gezicht is de spiegel van de ziel. Shapezak doe zo verder en ge zult spinazie eten,je bent momenteel goe bezig heb het zaterdag zelf kunnen ondervinden. doe zo verder!
E' stato molto divertente,
Auguri,
|
|
|
Post by schapezak on Oct 5, 2005 14:24:25 GMT -5
master,
zal morgen inderdaad spinazie eten. lijkt wel of je mijn voedingsadviseur bent geworden. zal morgen trug staan op ons heilige gras en met glinsterende ogen kijken naar al wat je uit je sloffen toverd. en met de gevleugelde woorden van mijn mentor: E' stato molto divertente (whatever it may be) ga ik nu mijn schaapjes tellen
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Oct 5, 2005 14:51:35 GMT -5
Beste vriend, kzie nu al je oogjes glinsteren als je me bezig ziet op training,hopelijk voldoe ik aan je eisen en stel ik je niet teleur! voor m'n vrienden probeer ik een voorbeeld te zijn al moet ik zeggen dat het mij niet altijd lukt tja ik ben ook maar een mens van vlees en bloed. Wat is een vriend of vriendin en wanneer ben je een goede kennis? Waar ligt het subtiele verschil, ik heb geprobeerd wetenschappelijk materiaal te vinden maar ik kom helaas niet veel verder dan enkele filosofische betogen. Vriendschap blijkt iets heel persoonlijks, erg betrekkelijk en niet echt meetbaar te zijn. Vriendschap is voor mij wel heel essentieel en ik probeer heel zorgvuldig om te gaan met het woord vriendschap. De mooiste definitie die ik ken is van de Griekse filosoof Aristoteles:
'Ware vriendschap is de liefde voor de ander, omwille van de ander.'
Tot nader order,
|
|
|
Post by Balaban on Oct 7, 2005 2:45:50 GMT -5
Man man man, heer punicatos, volgens mij heb je je weer erg verveeld hé en wa opzoekingswerk moeten doen via het net, of heb je een filosofisch boekje liggen daar bij je pc zoals je een italiaans vertalersboekje liggen hebt en heer schapezak volgens mij heb je iets of wat teveel respect voor een mislukte garnaal ;D Hebben jullie trouwens al het wekelijks nieuws gelezen??? jaja tal van artikeltjes die ik heb geschreven, en dan kwam ik ook plots een artikeltje tegen met een intervieuw met onze fabio, weliswaar met een oude foto met haar op zijn koppie Dit weekend wordt hopelijk terug vruchtbaar, zondagochtend in de vroege dauw zullen wij met de bijzondere Kortemark trachten te verslaan, al zal dat alleen maar lukken als we ons allemaal kunnen weerhouden van de Beach Party, ik ga althans op afzondering naar het verre Brugge waar ik bij mijn goede vriend " De Caje " nog wat tips zal meekrijgen, om dan zondagmorgen te vertrekken richting Kortemark. Ons A-elftal moet eigenlijk ook weer een driepunter scoren, al zal dat natuurlijk niet vanzelf gaan tegen Veldegem, ik zal eens komen kijken hoe jullie het er van af brengen!!!! Zo beste vrienden, MEESTER BALABAN heeft weer tot jullie gesproken , jullie kunnen met een gerust gemoet de velden op!!! En om filosofisch af te sluiten zoals de heer Puniadora: "Vrienden zijn die zeldzame mensen die vragen hoe het met je gaat en dan wachten op je antwoord". GRTZ , THE BEAST IN THE BOX, [glow=red,2,300]BOSKO BALABRAM[/glow]
|
|
|
Post by mia on Oct 7, 2005 7:32:02 GMT -5
balaban je ziet een slunse. je kan nog niet aan de hielen van maesto punidora
dit is maar een test
grtz mia xxx
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Oct 7, 2005 10:03:18 GMT -5
Mister boskop, graag wat beetje meer respect,tis niet omdat jij niet naar me op kijkt dat je anderen daarvoor op hun vingers moet tikken! wie is er mislukt ? ik allezins niet als ik jou leeftijd had zat ik allang bij de fanions terwijl jij maar een beetje blijft aanmodderen. als ik jou was zou ik eens spreken met mijn voeten i.p.v grote mond op te zetten! denk dat het al te lang geleden is dat balaban nog gescoord heeft,misschien is dat de reden waarom je zo reageert ?
Hoogachtend,
|
|
|
Post by Balaban on Oct 7, 2005 10:33:02 GMT -5
PUNICATOS toch , je moet toch alles eens met de nodige dosis humor nemen hé!!!! aanmodderen aanmodderen, ik heb niet eens de ambitie zover te komen, zolang ik mijn ding kan doen en mij iedere zaterdag kan amuseren vind ik dat al dan meer dan goed!!! vele grote van de grote BOSKO !!!
|
|