|
Post by herbie on Oct 27, 2005 2:55:56 GMT -5
Pierre patatte neuze
Ten eerste ik ben geen speler, en ik ben niet zo jong als je wel denkt!! Kben mss wel ouder of jij, hahahaha, je bent er niet hé. En mn auto, jij kan ten eerste niet in mn auto je meot daarvoor een slan klijntje hebben ze en een beetje kleiner zijn, dus rij jij maar voort op je velootje!
bedankt voor de moeite
|
|
|
Post by Mario on Oct 27, 2005 3:20:21 GMT -5
Herbie,
Ik kan je auto maar niet vinden! Speurder Puniadora is al volop op zoek maar hij vindt nog niets!
Pierre Pommes de Têrre moet zwijgen, hij zou beter eerst een één betalen aan ons, met zijn vette premie van délégé van WSA! Kom op pierre!
Voor fabio, gelieve de maandagmorgen geen vuile of gore berichten meer te verzenden naar Mario want hij kan daar niet zo goed tegen op zijn nuchtere maag!
GRTZ Mario
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Oct 27, 2005 3:38:39 GMT -5
Zeg pierre patatte,
zal je blijven de kreute uithangen ofwa ? wij spelers moesten allemaal inleveren om jou drank te kunnen bekostigen in de kantine! en herbie waar heb je auto voor het laatst hem gezien ? en vooral niet laten doen van dikke pierre,ik vraag mij af wie er zich zo verlaagd om in de huid te kruipen van zo'n breedsmoelkikker hahahahahaha! want denk toch niet dat pierre nu een pc heeft om op het forum te tokkelen! misschien om met gore teven te chatten dat kan ook zijn de snoeper! beste ploppertjes tga u goed ciao ciao,
Puniadora The Greatest[/color]
|
|
|
Post by Mario on Oct 27, 2005 3:50:54 GMT -5
Ah puniadora
Laat die mens doen waar hij goed in is namelijk zeveren! Ik denk ook niet dat hij zelf op dit forum zit, misschien moeten we opnieuw gaan speuren, wie weet moeten we de hulp van maurice of Fabioken inroepen???
GRTZ MARIO
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Oct 27, 2005 5:05:56 GMT -5
Mario,
zal vanavond achter m'n werk langskomen met m'n foto's naar de kantine. tis vooral om de tactische bespreking bij te wonen en fabio's z'n schitterende lachjes hahahahahahahaha! vergeet je magneten niet é ! tot vanavond! [/color]
|
|
|
Post by schapezak on Oct 31, 2005 10:13:32 GMT -5
aloha ploppertjes, verneemn net van maestro dat hij een tijdje afwezig zal zijn, jammer. khoop dat je vlug hersteld. je kunt mss in afwachting je brommertje wassen. alhoewel, mss gewoon buiten zetten nu in die regen en hij zal wel schuimen denkik ;-) er is werk aan de winkel maestro, 3-0 is niet niets
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Oct 31, 2005 11:40:09 GMT -5
|
|
|
Post by Balaban on Oct 31, 2005 12:02:04 GMT -5
jaja puni, je hebt ons eens willen bang maken door iets op de muur te schrijven, wel ... JOU ergste nachtmerrie is begonnen, om wat mee te doen met deze halloweentijd!!! ;D ;D Wij zijn op onze hoede voor jou volgende aanvallen maar weet: wij bijten 2keer zo hard van ons af hé ;D ;D nuja ... er moet toch eens gelachen worden hé ... en zo erg was da nu ook nie é, je brommerke riekt nu tenminste goe, tis wel AXE marine éééé !!!!
ploppers, tot de volgende zitting!!!
Grtz [glow=red,2,300][/glow]BALABRAM
|
|
|
Post by portigol on Oct 31, 2005 12:18:46 GMT -5
Goedeavond
Ik heb de weg naar de website van ws adinkerke ook gevonden. ik was gisteren aanwezig in Jabbeke, jammer dat jullie daar punten laten liggen.
Wat lees ik mijnheer Hommez, geblesseerd? erg? Lang uit?
Zo beste mensen, tot zondag of tot op het forum
vele groeten van een teerbeminde fan !!!
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Oct 31, 2005 14:08:45 GMT -5
welkom portigol,
inderdaad the greatest is geblesseerd. voor enkele weken wordt weer muziek draaien als je het mij vraagt,maar denk nie dat het nu zal gaan op m'n krukjes en heb nog teveel pijn! tis precies een tijdbom die ieder moment kan springen! portigol zondag zullen we dan samen verbroederen zeker in ons lokaal ? hoelaat ? 13u00 ? hahahahahahaha!
[/color]
|
|
|
Post by Mario on Nov 1, 2005 4:39:06 GMT -5
Puniadora
Dat is inderdaad geen goed nieuws, al benik ervan overtuigd dat taxi jelle jou meer dan perfect zal vervangen! Ik hoop ook dat je nu geen wraak gevoelens meer hebt tenopzichte van me..want zaterdagavond was dat wel nog het geval! Dit wil ik echt vermijden want ik weet reeds dat er met the greatest niet te spotten valt!
Portigol, welkom, je scoorde dit weekend 2 maal, proficiat, ik vind het wel raar dat je nu pas naar buiten durft komen, je speelde maar zwakjes hoor de afgelopen weken en het isniet omdat je tweemaal scoort dat je er nu plots staat, eerst bevestigen!
Beste ploppers Mario heeft ook last van een blessure en ik zal daardoor voor het eerst sinds de start van de competitie een training missen, met pijn in het hart! Vrijdag ben ik wel van de partij ik hoop jij ook puni want dan is het quiz!
Tot dan beste kameraden!
|
|
|
Post by portigol on Nov 1, 2005 12:09:47 GMT -5
beste, nu pas naar buiten komen??eer je op dit forum geaccepteerd wordt ... mijnheer Hommez, wat bedoel je met ons lokaal??? dat pintelieren zegt mij allemaal heel weinig, ik kom voor het sportieve, dat is trouwens het enige wat telt, nietwaar? groeten JAVIER PORTILLO
|
|
|
Post by Pierre Pommes de terre on Nov 1, 2005 12:29:48 GMT -5
wil junder een beetje op jullie taal letten!!! waarom zit iedereen op m'n k ???op,de jeugd van tegenwoordig zeker moe zeggen dat jullie je best hebben gedaan in jabbeke trok were op niets. vrijdag is het wat ge beter kan zeker ;D pinten drinken.
|
|
|
Post by portillo on Nov 3, 2005 13:15:17 GMT -5
Wat krijgen we nu in godsnaam !
Terwijl ik me concentreerde op de belangrijke Champions league match van gisteren is er daar zo'n flauwe plezante die zich voordoet in mijn naam !
Shame on you F**cking b*st*rd !
Vanaf nu wordt er niet gelachen met den portillo ! Mijn kanon begint stilletjes te spreken en let maar op dat ik jullie niet wegblaas, vooral dien dubbelganger !!!
Zoals de fabio zegt : PORTILLO heeft gesproken !!!
ER zijn grenzen ook !
Salute !!!
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Nov 4, 2005 4:03:35 GMT -5
hallo ploppertjes,
zijn er hier nu al dubbelhangers op het forum ? één van de twee ken ik met de ene portigol of porillo euh..... portillo zal ik zondagmiddag glas nuttigen in ons lokaal hahahahaha ;D portillo niet veel blazen want waait al genoeg! zeg en pierre ga je blijven zagen ? wat ga jij doen vrijdag , water drinken zeker van de rioolputten ;D ben benieuwd wat voor een quiz dat het gaat zijn ? ik mag van jan in de jury zetelen en jullie in de gaten houden zodat ge niet kan zeuren! ik ben nog op zoek naar een chauffeur voor mij,die me kan ophalen en terugbrengen. heb al gebeld naar ziekenvervoer taxi de roo mo hij vraagt tevele wi ! ik zei juul kabas er zijn grenzen wi ;D in ieder geval train alvast jullie brains en dat de beste moge winnen! tot vanavond,
Puniadora The Greatest[/color]
|
|