|
Post by Mario on Nov 4, 2005 7:52:53 GMT -5
Beste Puniadora
Ik vrees dat die quiz verkeerd zal aflopen! Er zal gespiekt worden aan alle kanten!!!! Daar ben ik honderd procent zeker van, er rust dan ook een belangrijke taak op jou schouders om alles binnen de perken te houden. Ik zou voorstellen om vooral Fabiano in de gaten te houden want hij zou wel durven gluren... Ikzelf ben te betrouwen, misschien had ik beter wat meer gespiekt dan zat ik nu nog int school haha!
Als je wilt kan ik je komen ophalen om 18u30 voor de training begint! je kan dan al de quiztafels klaar zetten en je verborgen camera's, om spiekers te snappen, opstellen.
Veel succes aan alle ploppers Tot straks
|
|
|
Post by portillo on Nov 5, 2005 3:42:42 GMT -5
Beste medequissers,
zoals verwacht werd het een hilarische quiz ! Onze puni met zijn ene poot die een WC-rol moest uitbeelden ! Hij heeft de hele rol moeten gebruiken vooraleer ze van '"Let's go" snapten wat de enige [glow=red,2,300]nieuwn[/glow] echte puniadora bedoelde ! Heb vooral genoten van die heerlijke pralines : zulke dingen hadden we niet bij REAL, het waren altijd truffels met champagne !
Zal straks de zoon van vitamientje 1 gaan steunen, want blijkbaar heeft die jongen dat nodig aangezien zijn vader de laatste tijd een klein drankprobleem heeft ! Is normaal want met vitamientje 2 & 3 op stap gaan is geen sinecure ! Soort zoekt soort en de potjes gerstenat vloeiden weer rijkelijk gisteren !!!
Commilotones, ad fundum en op naar Le coq !!!
|
|
|
Post by FABIO on Nov 6, 2005 3:04:46 GMT -5
Goeie morgen deze morgen alles goed met de Vitamientjes mag wel na onze mooie overwinning in de quiz we waren outstanding niet waar Portillo Mario heb niet gespiekt heb dat niet nodig om te winnen je wist toch voor dien dat wij de grote favoriet waren op de overwinning Deze middag de wei in tegen kortemark word een harde noot om kraken zonder de Max en The Greatest word niet gemakkelijk maar we gaan er alles aan doen om niet te verliezen groetjes aan iedereen
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Nov 6, 2005 5:45:24 GMT -5
Proficiat aan de vitamientjes met hun overwinning! mijn ploeg "lets go" deed het even goed want we hadden evenveel punten maar waren iets trager in de afbeeldingen te raden. denk dat m'n plaaster ons de overwining gekost heeft ! kheb m'n plaaster gisteren afgedaan te is te! ;D vooral na de quiz was het een marathonwedstrijd van jewelste ik liet me terug meeslepen en de kelk tot op de bodem ledigen. ik wou al naar huis rond 01u00 maar de andere kornuiten vooral de 2 vitamientjes olly en fabio dachten er anders over! vandaag olly afspraak om 13u00 zeker ? zal een mooi truitje aanhebben ! een uniek exemplaar. hopelijk kunnen jullie vanmiddag onze ongeslagen thuiswedstrijden verlengen. en kunnen we achterna nog een kleine quiz houden van man tot man want dat is mijn grootste kwaliteit ploppertjes veel succes vanmiddag en tot straks!
Puniadora The Greatest[/color]
|
|
|
Post by <alizétje> on Nov 6, 2005 13:38:13 GMT -5
ken nie kommen kieken, mo hopelijk gewonnen en e fantastische match gespeeld. gtzz <xxx> alizé
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Nov 7, 2005 8:46:27 GMT -5
elk een goede maandag,
ben momenteel nog aan het revalideren maar ik zal alles in het werk stellen om zo rap mogelijk terug te keren! volgende week begin ik terug te trainen. gisteren 0-0 twas niet zo'n spektakel zoals tegen wingene maar ja geen ramp want we hebben nu al 20pt en staan momenteel meer dan veilig in het klassement! veel volk terug gisteren en was gezellig verbroederen met de vrienden van kortemark. hopelijk kunnen de bijz.res zich herpakken na hun toch nog maar 2de nederlaag van het seizoen. denk dat er misschien enkele beetje aan het zweven waren, ze moeten nog meer wodka-redbul drinken ;D e balabram,glenn en kevin en andere mario's verzorgen is de boodschap! zo ploppertjes houd u goed en tot later. greets,
Puniadora The Greatest[/color]
|
|
|
Post by Balaban on Nov 7, 2005 9:57:58 GMT -5
Beste, idd zaterdagavond een dieptepunt, beschamend!!! Het lag zeker nie aan den drank (toch nie bij mij). 1ste helft was ronduit slecht. 2de ietsje herpakt maar ja tkalf was al verzopen ! we moeten ons zelf herpakken, meer woorden wil ik er nie aan vuil maken want ik ben nog altijd ontgoocheld !!! Balabram groet jullie !!! Ciao
|
|
|
Post by schapezak on Nov 7, 2005 13:20:38 GMT -5
wodka-redbull Maestro waar aalt gij da ? momenteel hou ik het liever bij prei soepjes en dit is geen zever. er waren genoeg getuigen die mij zaterdagavond omstreeks 21.30 met een lekkere warme preisoep in mijn handjes zagen. ik zou zelf durven zeggen dat ik de kleur nietmeer zou kunnen noemen van wodka-redbull...
|
|
|
Post by Flupke on Nov 7, 2005 15:08:43 GMT -5
hallo dit is een test
|
|
|
Post by Flupke on Nov 7, 2005 15:21:15 GMT -5
wsa gastjes doe mo goed junder besten zo kun we nog toene vele plezier beleven. juste die jonge gasten moeten het rustig aandoen anders ga de flupke eens junder op je plekke moetn zetten !
|
|
|
Post by herbie on Nov 8, 2005 2:01:57 GMT -5
Flupke
Als toch maar zo'n kelin kind bent zoals op je afbeeldingetje, wat kan jij dan zeggen om de jonge gasten op hun plaats te zetten. Ik ben zelf maar een oude zak maar die jonge gasten zijn de toekomst van WSA zonder hen tata WSA, denkt daar maar eens over na!(en he t rijmt nog ook)
Bedankt en tot wederzien!!
|
|
|
Post by Flupke on Nov 8, 2005 10:41:19 GMT -5
zeg herbie wat is een kelin kind ? bramke toch en puni standard speelt kampioen hoor! vooral club meelopertjes en rsca jeanetten. ik groet u tata wsa ? ik doe straks kaka en krijg erna pap van mama! pruuuuuuuuuuuuuuuut
|
|
|
Post by Balaban on Nov 8, 2005 16:08:42 GMT -5
Flupke, er zijn grenzen !!!! en welke jonge gastjes ga je op hun plaats zetten, kom maar af, maar vergeet niet, Balabram is the beast in the box !!!!
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Nov 9, 2005 7:14:31 GMT -5
|
|
|
Post by Balaban on Nov 9, 2005 14:58:05 GMT -5
jaja naast de bal trappen, jij moet niet teveel lachen, je hebt het gezien je lachte met mij en plots had je het zelf voor, al kan ik dat wel begrijpen als je plots oog in oog staat met Bosko!!!
|
|