|
Post by FABIO on Aug 11, 2004 11:03:46 GMT -5
Beste WSA-Ploppertjes Beste Supporters wat was dat toch een Mooie avond Gisteren We hebben De Garnaaltjes uit vvo wandelen gestuurd.....Geniet nog altijd na Gezien hoe wij de bal rond tikten was om van te smullen daarom heette deze avond ook smulfestijn Brianovich blootvoet ( BRUNO MAES) mario jelle allemaal hebben ze mij bekoord We groeien beste Ploppertjes.....Punicatos heb altijd gezegd dinsdag 10 aug word smulfestijn maar dat is het ook geweest GREETZ FABIO THE ONE AND ONLY 11
|
|
bruno
Bankverwarmer
|
Post by bruno on Aug 11, 2004 11:27:56 GMT -5
aha Mario op versiertoer, hier moet ik meer van weten. Hij had zijn handje daarvoor niet nodig waarschijnlijk. Fabio, nog iets gehoord van Bart? En bij butse goede ambaince? Tis jammer dat ik er niet bij was, maar aan de andere kant ben ik tevreden want je weet wel... Mijn voeten zijn nu al zwart genoeg. Zeg, weet iemand hoe ik die terug wit krijg? ;D Zopas zag ik een lederen bal drijven in de duinkerke vaart of was dat punicatos die daar aan het verzuipen was. Ik heb er eigenlijk niet bij stilgestaan tot ik thuis kwam. Kan iemand toch eens gaan kijken. Ik wens alle WSA-fans nog een leuke avond toe en tot in den draai. Ciao ciao.
|
|
|
Post by FABIO on Aug 11, 2004 11:56:59 GMT -5
Ja inderdaad Mario op de versiertoer de sloeber Je zou het hem niet geven wi... Er was redelijk ambi bij butse ja kan wel zijn dat puni rond drijft inde duinkerke vaart hahahahahaha JA blootvoet om je voeten wit te krijgen hou ze zo maar Je scoort nu al dus laat ze maar zwart greetz fabio 11
|
|
|
Post by PUNIADORA on Aug 11, 2004 12:09:05 GMT -5
MARIO MARIO HEB JE WEER VLINDERS IN JE BUIK JA ? is het met gina ze woont toch niet rechtover het gemeentehuis zeker ja hoor het al je handje is op slag genezen zeker! bruno heb gouden tip voor jou wat betreft je zwarte voeten: je moet eens met je voeten in de zee gaan wandelen gedurende 20 min de garnaaltjes zullen her erwel afpeuzelen het kriebelt wel een beetje maar het resultaat mag gezien worden! zou je toch aanraden om in het vervolg je schoentjes van de aldi hahahaha aan te laten in het veld ! ;D ;D ;D moet zeggen het zal weer het jaartje worden wat betreft de sfeer in wsa, krijg met de dag minder zin om terug te gaan na vvo! het bier moet hier maar zo goed niet zijn zaterdag zijn we terug met z'n allen op post tzal weer een drinkfestijn worden,zaterdag breng ik terug m'n fototoestel mee hoor want heb al veel te veel gezien de laatste weken é bruno en fabio ;D ;D ;D gracias punicatos
|
|
|
Post by FABIO on Aug 11, 2004 12:41:18 GMT -5
Beste Punicatos sfeer zal er inderdaad genoeg zijn Je fototoestel mee brengen zaterdag eerst een partij tegen de beloften van moeskroen Dan gaan we een fris pintje drinken of twee Heb niks gehoord van bart blootvoet!!!!!!! Mario word een zware dag zaterdag voor je om 13u gaan kijken naar gina!!!!!!om twee uur zelf spelen om dan 18u bij ons te spelen verzorg je maar want je bent goed bezig greetz fabio 11 PS blootvoet zaterdag pintje drinken
|
|
|
Post by PUNIADORA on Aug 11, 2004 14:20:05 GMT -5
;D ;D ;Dbuongiorno gente! io volantà sabato una volta a adinkerke buono andare bere! ma dapprina andare guardare a wsa! già molto successo sabato intornoa 18h00 contra moeskroen! ciao ciao gente, gracias punicatos
|
|
bruno
Bankverwarmer
|
Post by bruno on Aug 11, 2004 23:40:20 GMT -5
Haha, lekker aan zee tussen de garnaaltjes. Dat zie ik wel zitten, maar helemaal alleen? Het zou nog beter zijn mocht er een mooie mokkes bij mij lopen. Vandaag zal ik zeker niet gaan want tis maar nat weer. Punicatos, ik zal het toch eens proberen. Mario zal waarschijnlijk weer moeilijkheden hebben om te blokken nu die vlinders in zijn buik de boel overhoop halen. Mario, succes bij je tweede zit nog he. Voor wanneer is het eigenlijk? Nog 2x slapen en dan is het weer zo ver, voetbal!! We hebben toch nog iets om naar uit te kijken, hahaha. Punicatos, te parla bene italiano. Sei un grande giocatore di calcio, sei numero uno!! Sabato beviamo una grande birra (2,3,4.....) Una bonna giornata a tutti!!! Saluti Piede nudo. (Blootvoet) ps: L'amore et bello (Mario)
|
|
|
Post by DJ Ollie on Aug 12, 2004 5:08:44 GMT -5
Ploppertjes cari, il bisogno di Mario non di più non richiede fortunatamente rinfresca nel dorpsstraat perché con il relativo impulso non andrebbe! ed a tutti gli altri: ad fundum, organo di alcoolici
|
|
|
Post by PUNIADORA on Aug 12, 2004 6:14:40 GMT -5
aha bruno bedankt voor het compliment en wees maar gerust zaterdag zullen we zeker meer dan één drinken denk dat we de tel weer zullen kwijt raken! en daar ook si olly bolly begint ook al op de italiaanse toer op te gaan, moe zeggen da we schitterend bezig zijn! stijn je hebt de groeten van je snoepi ze verlangt enorm naar je kheb gezegd dat ze je met rust moet laten nu (blokken) vant week-end mag je alle registers opentrekken! morgen nog 1 dagje werken en dan 2 weken congé jupla ! danny 3 pienten en 4 mazoeten! gracias punicatos
|
|
|
Post by plopper on Aug 12, 2004 7:06:10 GMT -5
TEXTpunica waneer kom je naar de training bij wsa. of ben je bang dat je daar ook nie mee kan. ;D
|
|
|
Post by Mario on Aug 12, 2004 9:49:26 GMT -5
Beste mensjes
Mario, heeft dinsdag zijn ware aard laten zien. Een echte Italiaan, als het er op aan komt! Maar om nu direct al te praten over vlinders??? Ok ze maakte indruk op me. Maar ik blijf wel MARIO é! Zaterdag een nieuwe dag en een nieuwe schoonheid. Misschien moet ik Karen nog eens een kans geven, nu ze me lastig valt met vervelende sms'jes. Ik weet het nog niet. Ik weet wel één ding, zaterdag zal ik er opnieuw staan...
Tot dan MARIO
|
|
|
Post by PUNIADORA on Aug 12, 2004 11:26:19 GMT -5
inderdaad plopper ben ook al van jaren hé, misschien moet ik maar overwegen om ermee te kappen ! zal eerst eens moeten vragen aan gilbert valcke of ik wel zou mogen! eigenlijk moet ik wel toegeven dat ik sta te popelen om te komen trainen! zal zaterdag eens bij gilbert gaan,hij is toch al terug van reis hoop ik? gracias punicatos
|
|
|
Post by FABIO on Aug 12, 2004 15:29:17 GMT -5
OLA LA LA WAT IS DAT HIER ALLEMAAL!!!!!!!!! Uno Minuto la Momente Di Gloria. Il piu grande.Ma Carlone Punicatos e Pieddo Nuddo. Ona parlare de italiano!!!! Fabio de bent de allergrootste il piu grande!!!!!!!!!!!
Mario verzorgen e voor zaterdag zal vanaf de eerste minuut erop moeten zijn Greetz the one and only 11
|
|
|
Post by plopper on Aug 13, 2004 4:47:24 GMT -5
ja ja ploppertjes mario heeft vlinders in de buik ,als het maar geen marmotten worden. mario je hebt de groetjes van het zandmannetje. punica zal je zaterdag aanwezig zijn om de kantiene te doen draaien.
|
|
|
Post by PUNIADORA on Aug 13, 2004 6:36:04 GMT -5
tuurlijk zal maestro aanwezig je ziet dat van hier een feestje zonder maestro-punica is zoals een café zonder bier! zeg plopperke zou je je niet bekendmaken zoals de rest van de schatjes hier op het forum,zou aangenamer zijn vind je niet ? kom jij wel morgen naar de dag van de club zou zeggen je mag ééntje betalen! gracias punicatos
|
|