|
Post by FABIO on Aug 2, 2004 6:10:28 GMT -5
Steve Hommez beter gekent als maestro punica heeft inderdaad heimwee moesten we kunnen we halen hem direct terug we zouden hem allezins kunnen gebruiken Maar Helaas er is niks aan te doen!!!! Kop omhoog maestro je bent en blijft een wsa-boy
|
|
|
Post by MAESTRO-PUNICA on Aug 2, 2004 9:53:37 GMT -5
wie heeft er dat nu weer verspreid dat ik heimwee heb tis nie omdat ik eens kom kijken dat ik al terug wil hoor moet wel zeggen dat het bier wel het beste smaak in wsa! fabio hopelijk toon je ook zulke kunstjes met de bal,zoals je zondag deed met je wagen op het pein gracias punicatos
|
|
|
Post by FABIO on Aug 2, 2004 10:45:39 GMT -5
Kunstjes op het plein ja ja punicatos Het is wel e jezelf bezig gezien mocht ook gezien Worden!!!!!!!Met je feestbrommer het terrein op En de mat kussen en zo punicatos je zal de grond wel voelen de tiende aug greetz fabio
|
|
|
Post by Mario on Aug 3, 2004 3:24:59 GMT -5
Beste Fabio, volgens mij heeft punica de grond op WSA al meerdere keren gevoeld dit jaar!! Zondag laatst toen jij hem daar foutief afstopte! Hij was op weg naar de goal, jij haalde hem professioneel onderuit, dit zal volgende week dinsdag ook zo zijn!!
P.S.: HET GRAS IS ALTIJD GROENER AAN DE OVERKANT
|
|
|
Post by FABIO on Aug 3, 2004 4:06:12 GMT -5
Oei blijkbaar ben jij wel goed op de hoogte van ons doen en laten Mario Ja was een foutje een kleintje!!!!!!!!!!!!!!!!!! Maar zoals je zegt de tiende aug word een loodzware avond voor de punicatos. In plaats van in het zand bijten word in het gras bijten voor de garnaal greetz fabio11
|
|
|
Post by MAESTRO-PUNICA on Aug 3, 2004 4:42:24 GMT -5
ahaaaaaaaaa mario o mario jij was daar ook op dat plezant feestje zondag ! geef toe puni was outstanding é met de bal aan de voet en dat op het terrein van de ploppertjes! fabio zo snakken naar adem zeg en dat na een beweging denk dat je kaarsje rap uit zal gaan den 10de! gracias punicatos
|
|
|
Post by FABIO on Aug 3, 2004 4:55:54 GMT -5
Vooral rustig blijven garnaaltje Hou je adem maar voor de tiende je zal het goed kunnen gebruiken Maak maar dat je dan zulke bewegingen in je vallies steken...... We gaan je een warm ontvangst geven met alles erop en eraan geen probleem garnaaltje
|
|
|
Post by PUNIADORA on Aug 3, 2004 7:30:46 GMT -5
wuk is da ier allemale
|
|
|
Post by PUNIADORA on Aug 3, 2004 7:36:52 GMT -5
heb er ook al van hoort wel wel wel toch puni waarom verlaat je dan wsa soms besef je maar hoe goed iets is als je het niet meer hebt! we hadden je dit jaar zeker kunnen gebruiken dit jaar als ik zie hoe ze achterin lopen te wankelen momenteel en ps: heb hoort dat het een dorstige dag was zondag laatsleden? en fabbe met de car op het veld ! heb weer iets gemist zo te horen ! groeten t456123
|
|
|
Post by FABIO on Aug 3, 2004 8:57:19 GMT -5
Inderdaad Marcel met mijn wagen op het veld Het is eens iets anders e... BRUNO.M en mezelf Hebben in gedachten een aanval opgezet Was inderdaad een dorstige dag kwestie van de sfeer goed en op tijd te onderhouden Kan nooit geen kwaad Dan natuurlijk punicatos ook op het terrein met zijn feestbrommer Je hebt inderdaad iets gemist Maar er komen wel nog zulke momenten DON T WORY
|
|
|
Post by PUNIADORA on Aug 4, 2004 15:15:56 GMT -5
jaja stijn euh.... mario heb heimwee ge zult zelf garnaaltjes moeten meebrengen hoor den 10 de m'n schoentjes zijn al opgeborgen staat voor 90% vast tzal een jaartje tuinieren worden heb al 3 boeken besteld over bloemen en planten vanaf nu wordt ik weer steve hommez i.p.v maestro-punica! veel geluk wsa en tot later steve
|
|
|
Post by FABIO on Aug 5, 2004 5:12:06 GMT -5
Dus als ik dat allemaal goed begrijp komt het DUEL er niet spijtig keek er zo nr uit Punicatos heeft geen heimwee meer Hij is terug welkom punicatos Hierbij wens ik je veel geluk en plezier bij De grote White star familie GREETZ 11
|
|
|
Post by PUNIADORA on Aug 6, 2004 9:29:22 GMT -5
sta al te popelen om m'n kunstjes opnieuw te demonstreren als het bier zoeter smaakt in wsa zal het gras ook groener zijn !ik heb geprobeerd om af te kicken maar heb m'n poging vroeg moeten staken ben een zwaar verslaafde white-star fan,maar ben er fier op! gracias punicatos
|
|
|
Post by FABIO on Aug 6, 2004 9:37:00 GMT -5
;)Jij popelen om je kunstjes te tonen punicatos toch blijkbaar ben je niet geleerd maar Kom gerust af naar de training geen probleem Heb graag wat tegenstand op training en dat jij zwaar verslaafd bent moet je ons niet meer zeggen we wisten dat al Niet alleen aan white star!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! We gaan je een warm ontvangst geven punicatos GREETZ THE ONE AND ONLY 11
|
|
|
Post by PUNIADORA on Aug 6, 2004 9:50:39 GMT -5
AHAAA zie dat de enige echte ook op het toneel is verschenen! geef toe ben ook verslaafd aan extran en limonadjes tja een sportman zoals ik moet zich verzorgen é soms af en toe laat ik me mee slepen met de harde kern van wsa en dan is het hek natuurlijk van de dam zoals ze zeggen zuipen tegen de sterren op ! heb wel met bewondering gekeken naar jou fabio zondag na ruislede hoe jij de ene na de andere binnenkapte ewel heb er dat nog niet veel zien nadoen hoor! white-star heeft duidelijk een toptransfer gedaan presteert hij niet op het veld niet int t'veld é ewel dan presteert hij zeker en vast in de kantine! ik zou zeggen ik geloof in jou jij gaat zeker op beiden vlakken presteren het talent heb je al en het karakter mag er ook wel wezen! ;D ;D ;D ik kon altijd moeilijk het tempo volgen in de kantine tja tis zoals ze zeggen é je hebt het talent of nie ik moet me altijd dubbel inzetten op het veld om mee te kunnen en in de kantine ist al helemaal hopeloos maar beloof dat ik zal meer trainen ! maar aan de enige echte zal ik nooit kunnen tippen in de kantine gracias punicatos
|
|