|
Post by Mario on Aug 18, 2004 10:08:22 GMT -5
Dames en Heren, het blijft gissen naar de identiteit van plopper, gisteren op training heeft T2 ons op een verkeerd spoor gezet vrees ik! Plopper ik kijk uit naar de dag dat je jezelf zult bekend maken.Ik denk persoonlijk dat FIEUW de plopper van dienst is! Zekerheid heb ik niet! Als het idd Fieuw is dan mag je wel die ballen terug geven die gisteren in je tuin gevlogen zijn. Amai tliggen er weer een stuk of 8.
Hebben jullie het gelezen in de krant vandaag? WSA wordt vooruitgeschoven met Hooglede,Lichtervelde en Pasendale! Er wordt veel van ons verwacht!!!!! Hopelijk kunnen we die verwachtingen ook inlossen.
Tot morgen WSA! Kga nog e beetje gaan blokken, want maandag ist van da! Filosfie, laat socrates, plato, descartes en heel da boeltje maar komen!
|
|
|
Post by PUNIADORA on Aug 18, 2004 10:36:15 GMT -5
nee mario fieuw zal het niet zijn hij weet zelfs nog niet hoe je een computer moet aansteken laat staan zich onder een schuilnaam inloggen op het forum! ;D graptje wi fieuw,vroeg of laat komt de aap wel uit de mouw! kheb al enkele vermoedens maar die hou ik voor mezelfs,maar geen nood plopper mooie liedjes duren niet lang geniet er nu nog maar van nu het kan! ps:plopper als ik bij de duiveltjes moet herbeginnen waar moet jij dan staan? kom jij maar vlug terug in m'n voortuin staan en ga maar vlug in het plophuisje want kwebbel heeft lekkere plopmelk gemaakt voor jou! gracias punicatos
|
|
|
Post by FABIO on Aug 18, 2004 11:29:04 GMT -5
Het blijft inderdaad gissen naar de ware identiteit van de plopper.....Heb ook zo mijn vermoeden maar kijk liever nog wat de kat uit de boom... Mario denk niet dat het T2 IS Integendeel We mogen het niet zover zoeken volgens .... Punicatos Wanneer mag ik nu eens plaats nemen tussen je kabouters....Ben iedereen zijn vriend Mario doe zo voort nu ik weg ben je hebt het in je Je hebt het dit jaar al meermaals getoond e Ben blij in jou plaats Want na mijn debuut in de eerste ploeg zoveel jaren geleden is er nog niemand in geslaagd die uit de jeugd komt van Wsa door te stoten naar de eerste ploeg JIJ zal die leegte op vullen jij bent die mij opvolgd op de lijst GRRETZ FABIO THE ONE AND ONLY 11
|
|
|
Post by plopper on Aug 18, 2004 11:48:43 GMT -5
hallo ploppertjes blijf maar effen gissen maar ook niet te lang wand je weet wat er gebeurt als het bier te lang gist ;D het is dan niet drinkbaar he ik ben de duivel zelf punica . dus moet ik daar al niet meer beginnen he mario sterkte met het blokken fabio goede reis naar duitsland ,maar niet te veel halve lieters bier drinken he bruno waar blijf je of is je insperatie op
|
|
|
Post by FABIO on Aug 18, 2004 11:56:05 GMT -5
Beste plopper Zal niet veel bier drinken neem het maar van mij aan Maak maar dat jij op tijd en stond je plop melk uit drinkt dan mag je eens praten tegen de enige echte 11 plopper de plop hahahaha GREETZ THE ONE AND ONLY 11
|
|
|
Post by plopper on Aug 18, 2004 11:59:00 GMT -5
beste fabio van plopmelk drinken daar wordt ik zo moe van. als je nie veel bier zal drinken wat dan wel.
|
|
|
Post by FABIO on Aug 18, 2004 13:30:24 GMT -5
Beste plopper hier mee is dat mijn laatste bericht op het forum tot maandag dan beste wsa vrienden In duitsland zal ik limonade drinken ..... We gaan onze twee belgen met name F.DUVAL EN F.LOIX eens aanmoedigen Ze gaan er een lap op geven zeker weten tot maandag dan beste ploppers..... Zal eens kijken of ik iets kan mee brengen uit duitsland voor onze plopper en punicatos en misschien wie weet ook iets voor Mario en last but not least onze Bruno GREETZ THE ONE AND ONLY 11 11 11 11 11 11
|
|
|
Post by PUNIADORA on Aug 19, 2004 2:27:00 GMT -5
zeg fabio hopelijk breng je enkele heidi's mee uit Duitsland! dan kunnen we ze doen dansen int t'veld! (geen heidi mazeeles é)want ken je al! ps:wat betreft Hervé hij heeft toegezegd maar wel zonder special act want hij zegt dat ie bang is van vuur! GRACIAS PUNICATOS
|
|
|
Post by rahzel on Dec 17, 2004 9:06:14 GMT -5
de match van anderlecht tegen fcb was gewoon geluk 0op 18tis ook ni vet ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
|
|
|
Post by plopper on Dec 17, 2004 11:21:31 GMT -5
|
|