|
Post by Mario on Aug 13, 2004 10:16:04 GMT -5
Ahaaaa, plopper Jelle! je had beter als nickname Taxi-Jelle gekozen, maar ik begrijp dat je anoniem wilt blijven, in jou geval zou ik dat ook doen!
Zeg gastjes morgen gaan we er nog eki voor wè! da ploegje van moeskroen is zo sterk nie hoor! Kheb daar e moat lopen, Kevin Peqcuex en hij zegt dat het niet bepaalt e sterk elftal is die afkomt. Tzijn echt wel allemaal juniors! Maar het blijft natuuurlijk altijd Moeskroen. We zijn er klaar voor ik denk dat het een prachtige avond zal worden met alles erop en eraan!!
|
|
|
Post by FABIO on Aug 13, 2004 11:32:10 GMT -5
Ha De mario kent ook Kevin Peqeux ik ook Heb in de tijd dat ik in bs speelde regelmatig een consumatie gaan drinken met hem....We staan voor een mooie partij .Punicatos morgen aanwezig met fototoestel in aanslag ken je al...Taxi-Jelle Gaat ook beginnen onder een schuilnaam wel wel greetz fabio the one and only 11
|
|
bruno
Bankverwarmer
|
Post by bruno on Aug 13, 2004 12:24:57 GMT -5
Hoi Hoi Hoi, oe is dat met al onze ploppertjes? Ik zal vanavond braaf zijn(dwz geen bier drinken). Morgen topper tegen Moeskroen. Der is 1 probleem, dat is dat ik morgen zeer veel dorst zal hebben. Aan taxi Jelle gaan we ook nog plezier beleven. Hopelijk kunnen we morgen scooren dat we dat muziekje eens horen. Tzal weer wat worden morgenavond. En Fabio, Punicatos gaan jullie vanavond pintje drinken? Of liever mazoutje. Zeg, de groeten aan iedereen en tot morgen. Mijn drinkkostuum ligt al klaar!!! PS : Puni, kheb zo'n bakje gevonden hoor. Je weet wel he, eentje zoals Knight Rider. Tzijn wel groene lichtjes ipv rode.
WSA is the best!!!
|
|
|
Post by geoffn on Aug 13, 2004 15:45:06 GMT -5
yo white star vrienden,
alles in orde? we gaan der morgen voor é. kent me nog gin moment beklaagd dak gekomn zien na wsa. beestige ambiance.
zeg de leute en tot morn é.<br> grtz den geoffn
|
|
|
Post by plopper on Aug 13, 2004 16:03:40 GMT -5
hallo ploppers zien dat de geoffn er ook is. en punica ik zal van mijn woord zijn ik zal er eentje drinken met jouw. en fabio zie je het zitten voor enkele bananeballen voor het doel te werpen. bruno doe maar je strantschoentjes aan zodat je met je dikke teen kunt speelen.
|
|
|
Post by Mario on Aug 14, 2004 2:59:10 GMT -5
Welkom Geoffn!!!
Inderdaad geoff in WSA is het een beestige ambiance, daar kunnen ze in kvvc nog iets van leren!!!
Fabio, hoe is het gesteld met je been? vuile tik gehad! Als er moet worden ingegrepen moet je me het laten weten é...
Bruno, je hebt de groeten van Karen.
Tot vanmiddag op de velden van WSA!!!
|
|
|
Post by FABIO on Aug 14, 2004 5:51:13 GMT -5
Beste Plopper zal er alles aan doen om die Befaamde Banane ballen voor doel te gooien...We moeten gewoon verder doen zoals we bezig zijn en dan komen we er wel.... Mario mijn been alles in orde ermee Degene die mij dat lapte zal ik wel eens terug nemen geoffn Welkom Op het forum inderdaad ambiance Mag wel een beetje tot vanmiddag.... Greetz Fabio The One And Only 11
|
|
bruno
Bankverwarmer
|
Post by bruno on Aug 14, 2004 7:31:47 GMT -5
Aha stijn zit jij op 2 paarden te spelen? Gina & Karen. Zeg doe de groeten terug naar Karen he. Je moet je hand eens laten masseren van haar, ze kan dat zeer goed. Ik heb alleen een hekel aan die stomme training dat we moeten dragen bij elke wedstrijd. Hoe kan ik zo een vrouw vinden? Allé kzal maar doen zoals iedereen. Fabio komt waarschijnlijk met zijn broek alleen want die is groot genoeg. Twordt hier nog leuk op dit forum, de familie groeit. We gaan er nog eens voor gaan tegen de mannetjes van den Moucron. Ciao ciao. A tutti frutti.
|
|
|
Post by Mario on Aug 15, 2004 3:28:05 GMT -5
Beste Bruno Karen kan inderdaad heel goed handen masseren maar ze kan nog veel meer dan dat hoor! moet je beslist eens proberen!
|
|
|
Post by plopper on Aug 16, 2004 10:01:42 GMT -5
hallo ploppertjes mario is onze loverkaboeter hij heeft ontdekt dat zijn ........... niet alleen wordt gebruikt om naar het w.c. te gaan. ;D ik zal nog een plopsigaretje gaan draaien toedeloe ploppers
|
|
|
Post by PUNIADORA on Aug 16, 2004 11:26:52 GMT -5
mama mia wat was het weer genieten zaterdagavond! volgende week neem ik ook de trein naar oostende tjoeke tjoeke tut tut! prachtige sfeer in de kantine ganse familie ploppers en 1 garnaal maar die voelde zich al langer dan vandaag als een viske in het water! en met dj-rolando alias elias swingde de muziek de pan uit! zou wouter aanraden om eens danslessen te volgen of was het de drank die al naar z'n hoofdje steeg? en mia maestro kon het weer niet laten om met m'n feestbrommer het hoofdterrein te betreden eerst een slippertje en dan met taxi jelle(eigenlijk was ik dan taxi-puni) vond eerst de weg naar doel niet moest m'n faars aansteken! zo de avond was nog maar begonnen en dan richting veld waar het feest echt losbarste met de nieuwe cafébaas danny buck was er ongelooflijk veel ambiance! mario en jelle wisten rond 00u00 niet meer waar ze zich bevonden fabioken had het veel te warm en begon te flippen euh... strippen en masetro-puni begon z'n befaamde danspajes uit te voeren op de stoelen mocht niet van dany buck ondertussen heb ik mooie plaatjes kunnen nemen met fototoestel! stripper bruno op de barstoelen en al die andere plopperkes! fabio begon dan modeshows te lopen hij heeft dat zeker nog gedaan (bikkenbergs) mario cippolini die in de café kwam met z'n fiets en nadine die de ronde van frankrijk begon te rijden! popper fabio die bijna verkracht werd taxi jelle die niet meer wist hoe laat het was ,brianovich waarvan z'n ogen draaiden in z'n kop en zo was het weer een gezellig avondje limonadjes drinken ! zou zeggen tot de volgende vergadering ;D ;D ;D ciao ciao gracias punicatos
|
|
|
Post by FABIO on Aug 16, 2004 11:47:53 GMT -5
Beste wsa^ploppers Die garnaal van vvo gaat hier Ons boekje open doen... Blijkbaar vergeet hij dat hij wel het vuur aan de lont stak hij breekte bijna de kantine af zo bonken op de Tafels was echt niet om aan te zien... Om dan zijn feetsbrommer te nemen en eventjes het Gras te bewerken Het beste moest nog komen aan 25km/u punicatos tegen de grond....Was alsof hij de enige echte tegenkwam op het terrein Begrijpe wie kan!!!!!!!!!!!!Om dan in het t veld eventjes KATE RAYEN Na te bootsen t was alsof de echte daar was Ze was gewoon haar hoed vergeten hahahaha... En maar foto s nemen dat hij deed Beste Wsa ploppers We wordeb achtervolgd door de paparazzi....Ja hij moet iets doen e om zijn verveling door te brengen THE ONE AND ONLY FABIO
|
|
bruno
Bankverwarmer
|
Post by bruno on Aug 16, 2004 13:53:23 GMT -5
Ja ja de ambiance was weer niet normaal. Volgende week vliegen we er nog eens in en dan begint het groote werk! Competitie. Ja ja mannen jullie vergeten waarschijnlijk dat we bijna voor het moment supreme staan. Maar er moet natuurlijk nog altijd een pintje gedronken worden. Mario, ik weet waar die tweede fles jenever is, je hebt hem uit gedronken. Ge zijt ook nog een beetje een nummer we gie. Kzou je graag eens bezig zien daar in Gent of is het Kortrijk? Buona siera a tutti. a domani. Piede nudo.
|
|
|
Post by Mario on Aug 17, 2004 3:39:33 GMT -5
Gelukkig ovrschouw jij de troepen bruno! bedankt, nu hoef ik me geen zorgen meer te maken over die fles! wie weet lag hij ergens in onze tuin en dat zou papa-ronny niet leuk gevonden hebben!!!
WSA, twas e zalig feesje! Laat het één jaar door een groot feest worden aub!!!!
|
|
|
Post by plopper on Aug 18, 2004 4:50:27 GMT -5
hallo ploppertjes papa ronny zou dit niet erg vinden. hij is toch ook jong geweest meschien wel een beter studentje maar ja jij bent zeker geen groentje meer in het studente leven hoor mario. met de trein naar oostende tjoeke tjoeke tuut tuut. met de ploppertjes naar wsa jajajaja ja ja
|
|