|
Post by FABIO on Sept 25, 2004 9:52:58 GMT -5
Ola La La er komt blijkbaar mooi volk naar het forum wel wel madonna welkom op het forum... Wie ben jij nu weer een of anderde verloren ster... Donderwolkje je bent zo stil hoor niks meer van je reken op je aanwezigheid morgen e dan kunnnen we samen eens iets drinken op onze overwinning..... GREETZ FABIO THE ONE AND ONLY 11
|
|
|
Post by kwebbel on Sept 25, 2004 9:58:19 GMT -5
zie altijd de zelfde die op de forum zitn :Pde fabbe en de puni zijn de ventjes wi en ik zou toch graag wilen weten wie donderwolkje is wi ;D groetjes kwebbel
|
|
|
Post by PUNIADORA on Sept 25, 2004 10:00:41 GMT -5
ola madonna wat is me da ier allemale één of andere aangespoelde haring ? zeg donderwolkje je weekt jij iets los hoor in wsa, iedereen is in de ban van jou maar volgens betrouwbare bronnen zijn we achter je identiteit gekomen tijd om kleur te bekennen zeker! ik ben vandaag een beetje mottig,geloof dat ik teveel garnalen heb gegeten! kheb nogthans niet we.ggeweest a nee drink al 3 weken geen bier meer ! GRACIAS PUNICATOS
|
|
|
Post by FABIO on Sept 25, 2004 10:07:09 GMT -5
Ja Ja donderwolkje hoop dat je nu kleur bekent....jij houdt ons in de ban maar blijkbaar ga je een stille dood tegemoet want we horen je niet meer... Hoop je morgen te zien dab kunnen we wat bijpraten Madonna hoop dat je wat meer zegt of die twee zinnen die je nu erop zette.....
|
|
|
Post by kwebbel on Sept 25, 2004 10:10:47 GMT -5
ZAL GAAN JA
|
|
|
Post by kwebbel on Sept 25, 2004 10:11:51 GMT -5
DONDERWOLKJE WAAR BEN JE
|
|
|
Post by Donderwolkje on Sept 25, 2004 10:12:55 GMT -5
hallo lieverdjes zijn jullie fit voor morgen? want ik zal weer op post zijn! fabio heb je me gemist misschien ? wat lees ik hier dat jullie weten wie ik ben tzou me sterk verwonderen ik ben meestal onzichtbaar ik ben meestal ook in de wolken ! heb gisteren me geamuseerd tja veel donder i like it morgen winnen kzal dan misschien naar het veld komen! dada sloebertjes![/color]
|
|
|
Post by FABIO on Sept 25, 2004 10:19:18 GMT -5
[bHa beste donderwolkje heb je inderdaad gemist maar gisteren heb je genoeg van katoen gegeven wi je mag nu wat ophouden eee.... Zou graag wel kennis maken met je hopelijk komt er een dag dat je er bent .....morgen supporters op post donderwolkje zal er zijn ben fit beste donderwolkje
[/b][color=Pink[/color]
|
|
|
Post by Donderwolkje on Sept 25, 2004 10:30:04 GMT -5
beste fabio zal vandaag ook nog van katoen geven hoor en wie weet morgen ook! en zal je dan een verrassing bezorgen misschien zul je het wel fijn vinden! maar je moet me één ding beloven en dat is dat je stopt met drinken want zo kan het echt niet verder met jou want vroeg of laat zal je lever het begeven en ik wil niet dat je sterft op 30-jarige leeftijd!
groetjes donderwolkje[/color]
|
|
|
Post by FABIO on Sept 25, 2004 10:42:50 GMT -5
Beste Donderwolkje Blijkbaar ben je niet zo goed op de hoogte van mijn doen en laten want zoals jij zegt dat ik veel drink kan niet zijn je hebt het op iemand anders wi.... Ben blij dat je open kaart speelt met mij... Zal donderen direct waar je woont binnen vijf min sta ik voor je deur dan zal het pas echt donderen....HEB blijkbaar niet zo lang meer te leven dan als ik jou mag geloven geef nog eens tip of ben je bang dat ik weet wie je bent...je bent een echt knuffelbeest geloof ik zal je ontmaskeren beste donderwolkje zeker weten trakteer je morgen een als ik je zie geen probleem
|
|
|
Post by Donderwolkje on Sept 25, 2004 13:06:05 GMT -5
hoehoehoe! om mij te ontmaskeren zult ge van verder moeten komen hoor stripperke zal jou eens knuffelen benieuwd hoe je erop zult reageren beste fabio! kwebbel moet jij niet in plopsaland aan de slag zijn als je wilt weten wie ik ben moet je maar gewoon boven je kijken ik hang alle dagen boven jullie schattige koptjes en af en toe moet ik mij uitleven vooral deze periode ben ik in mijn nopjes! beste fabio en spelers en supporters van wsa ge zult nog wat op u honger moeten blijven zitten op mij in de val te lokken !
groetjes donderwolkje[/color]
|
|
|
Post by FABIO on Sept 25, 2004 14:14:13 GMT -5
Donderwolkje toch mij knuffelen verlang ernaar hahaha....Je mag nog wat van katoen geven nu maar morgen zou ik willen hebben dat je wat in houdt e je hebt genoeg gedonderd zou ik zeggen we willen je inderdaad in de val lokken zal ons wel lukken wees gerust lief donderwolkje sta te popelen om eens op je donder te geven Morgen als ik je zie zelfs tijdens de match als ik zie waar je staat dan kom ik eens tot bij je Heb zo n vermoeden wie je bent al die beschrijvingen die tips die je ons gaf hebben mij tot nadenken gezet en ben tot de conclusie gekomen dat je rol bijna is uitgespeeld de enige heeft gesproken..
|
|
|
Post by Mario on Sept 26, 2004 5:36:55 GMT -5
Vanmiddag krijgen we het bezoek van Jonkerhove! Als je de rangschikking erbij neemt mag dit geen problemen vormen alleen is het wel zo dat Jonkershove al enkele serieuze tittelkandidaten heeft moeten bekampen, ze daar zeker niet op hun plaats Jonkerhove is een ploeg voor de eerste kolom. WSA kan maar beter winnen met een verplaatsing naar Passendale in het verschiet! We gaan er gewoon voor! Fabio, je bent blijkbaar serieus in de ban van donderwolkje, wie weet wordt ze/hij vanavond wel ontmaskerd...
|
|
|
Post by DJ Ollie on Sept 27, 2004 3:56:07 GMT -5
Goeiemorgen,
wuk was me dadde were gistern in die kantine. twas were nie geweune; de afwezigen an were ongeliek. Fré zambrotta eerst verre in zien blootn mè zien striptease en een eure of 3 later in zien blootn in otto met N uit A. Jongens, jongens, woa goan we naar toe ? TRinkje na Oostende zat ook were goed vul ! Doe zo verder zouden we zeggen en da we nog vele meugn meugn !!! Groetjes met een zwaar hoofd en droge lever !
|
|
|
Post by sebtje on Sept 27, 2004 6:38:50 GMT -5
't was echt nie te doen é. En uze playboy zaremba was were "cassé" wi. Ollie j'e geliek da de afwezigen ongeliek an wi, zo feesje. Da we nog vele meugn win, en feesten é
|
|