|
Post by FABIO on Sept 21, 2004 11:40:03 GMT -5
Beste puni garnaaltje gepeld of niet gepeld speelt geen rol voel mij NOOIT OF TE NIMMER NOG EEN VVO BOY....was blij dat ik daar weg was ...... Hoe de wereld kan veranderden e ongelooflijk Eerst garnaal dan weer geen garnaal hij was uitgeteld gepeld..... Wsa is en blijft mijn club beste puni GREETZ FABIO THE ONE AND ONLY 11 WEET DOET PIJN OM MIJ TE ZIEN MET NUMMER 11
|
|
|
Post by schapezak on Sept 21, 2004 14:28:52 GMT -5
das gesprookn zi fabio, white star 4 ever we gaan me de biezondere die garnaaltjes eens wat zeelucht laten ruiken. eens zien of puni zijn kop dan nog durft binnen steken in tveld
|
|
|
Post by PUNIADORA on Sept 22, 2004 4:13:15 GMT -5
haha fabio ik pijn omdat jij nu met mijn nr 11 van vorig jaar speelde? welnee voor mij is dat al gelijk hoor wie met welk nummer speelt! mijn nr in vvo is nr 5 en dat is van groter belang! zeg schapezak tzou een kleine blamage zijn moesten jullie niet kunnen winnen vant tweek-end in vvo! ik weet wat er daar rondloopt en heb zelf 1x meegespeeld met de bijz. twas huilen met de pet op vraag maar aan fabio,stijn,en pol! en waarom zou ik niet durven binnenkomen int t'veld ? ik woon in adinkerke en blijf een wsa-boy al ben ik nu een garnaal! elke week blijf ik gaan naar t' veld en daar ga jij of niets anders aan veranderen SUPERGARNAAL PUNI heeft gesproken! GRACIAS PUNICATOS
|
|
|
Post by FABIO on Sept 22, 2004 13:54:35 GMT -5
;)Zie dat Meester ook aanwezig is welkom op het forum Meester.... Zondag moeten we terug de draad op pikken met de overwinning kunnen we dan na de match een glas drinken...Met Meester wes op kop GREETZ FABIO THE ONE AND ONLY 11
|
|
|
Post by schapezak on Sept 22, 2004 15:08:41 GMT -5
wel pincatos das gesproken. eens whitestarboy altijd whitestarboy. zolang het hart paars en wit klopt doet het er niet toe welk kleur de kledij heeft die je draagt. we zulle ons paars-wit hart nog eens laten zien dit weekend net zoals in de 2e helft van zaterdag. verenigt junder!
|
|
|
Post by sebtje on Sept 23, 2004 1:20:44 GMT -5
Schapezak, j'e geliek wi. Eens je van WSA proeft, dan kan je nie meer zonder. Er is maar 1ploeg die zo je hart kan stelen en 't is WSA wi. Ook al komt KRCDP me 1000keern vraagn voe were te keern, 't antwoord bluft : euhh NIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!! ze moetn't beseffen, eens een WSA altijd een WSA. ;D 't zeker 1 van de weinige ploegen woa da iedereen zo lange bluft plakken, zelfs de trainers en da vieng je nergens wi!!!!! Greetz aan iedereen!
|
|
|
Post by PUNIADORA on Sept 23, 2004 3:58:13 GMT -5
dag meester wes en sebtje welkom op het forum! zie dat de white-star familie begint meer en meer uit te breiden,maar daartussen één grote garnaal er tussen mezelf ;D zeg meester je gaat hier toch geen les geven zeker op het forum ? denk dat je die bende ...... moeilijk onder controle zal kunnen houden! ik ben altijd al een brave en oplettende leerling geweest in mijn tijd! allez soms é<br>zo ben ik eens thuis gekomen met 10 nota's in m'n agenda waarvan 9 slechte en 1 goeie! kzei dan tegen m'n moeder van je moet niet kijken naar die slechte tis die goeien die telt maar voor de rest was ik één en al luisterend oor! ja vanavond lekker pittig trainen erna mosseltjes smullen met een glaasje platwater erbij en dan ons omaken voor de derby tegen middelkerke! ploppertjes het ga jullie goed en tot int t'veld zou ik zeggen é!<br> GRACIAS PUNICATOS
|
|
|
Post by Donderwolkje on Sept 23, 2004 4:50:45 GMT -5
liefste vrienden van Adinkerke zullen we er dit week-end een lap opgeven! kzie dat jullie een tip willen i.v.m mijn identiteit jullie zijn toch zo nieuwsgierig hé!<br>ok ge krijgt enkele tips kheb niet echt lang haar, slank gebouwd 1m 70. en ik woon niet zo ver van het veld ! voorlopig zult ge het moeten doen daarmee! hoop dat jullie daar iets mee kunnen aanvangen en wie weet geef ik dit week-end jullie iets te drinken! hoepelijk winnen jullie zondag zodat we terug een feestje kunnen bouwen! jelle zou u aanraden om toch minder te drinken hoor want de laatsten tijd kunt ge er goed mee overweg é!<br>fabian was redelijk kalm vorige week verwacht nu dat je ook eens uit de bol gaat é!<br> groetjes Donderwolkje[/color]
|
|
|
Post by DJ Ollie on Sept 23, 2004 8:21:08 GMT -5
beste wsa-ploppertjes,
ik denk dat ik weet wie donderwolkje is ! Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar liefste kinderen, vooraleer namen te noemen zullen we vanavond met iedereen die in de ban is van het groot mysterie van de donderwolk, een kleine spoedvergadering houden in kleedkamer 3 van het " Wij eten zaterdag die garnalen op" stadion. Allen aanwezig om 19u07 !!! Vergeet uw regenjas ( Kawé) niet want donderwolkje zou kunnen uitbarsten vanavond !
Sorry Puni, je zal moeten kiezen ! Kleedkamer van VVO of WSA !
|
|
|
Post by PUNIADORA on Sept 23, 2004 8:48:47 GMT -5
olly ik kies voor de kleedkamer van VVO hoor zal het wel horen wie je denkt dat donderwolkje is! ik weet het al wie het is allez dat denk ik toch, maar 100% zekerheid hebben we niet! zouden jullie niet naar vvo komen olly want vanavond is het were smulfestijn lekkere mosseltjes! anders moet je kiezen voor chips in wsa smakelijk GRACIAS PUNICATOS
|
|
|
Post by FABIO on Sept 23, 2004 9:01:30 GMT -5
Beste puni moet geen mosselen hebben heb genoeg aan een zak chips....Hier moeten ze geen eten geven omdat de ploeg zou aan elkaar hangen Donderwolkje was inderdaad kalm zondag we hadden niet gewonnen e ben nog altijd sporter en verlies niet graag nooit.... Maar zondag gaan we ervoor en zullen we dan eens glas drinken...Sante GREETZ FABIO THE ONE AND ONLY 11 Welkom bij de familie seb en wes... Phff garnaaltje je bent alleen op de wereld
|
|
|
Post by PUNIADORA on Sept 23, 2004 9:45:08 GMT -5
fabioken ik ben niet alleen hoor er zwemmen miljoenen van mijn vriendjes in de noordzee ;D wij hebben een redelijke groep in vvo maar natuurlijk kunnen we niet tippen aan wsa das mo normaal ook! misschien met 15 puni's in huis zouden we kunnen wedijveren alhoewel dat ik veel verkalmt ben(wilde jaren zijn voorbij ) GRACIAS PUNICATOS
|
|
|
Post by FABIO on Sept 23, 2004 11:29:13 GMT -5
TEXTJa ja puni weet ondertussen al dat er miljoenen van je vriendjes in zee zitten Laat ze daar maar we hebben genoeg aan een Garnaal ....een haf kilo tje mag je altijd mee brengen hahaha... ... Vanavond lekker trainen het is het ideaal weer ervoor Zie jullie straks beste Ploppers in de arena.... Donderwolkje wij een drinken hoeft niet heb iemand Sorry..... GREETZ FABIO THE ONE AND ONLY 11
|
|
|
Post by schapezak on Sept 23, 2004 15:19:10 GMT -5
jaja ollie die spoedcursus bij de recherche heeft je blijkbaar deugt gedaan, zo te zien zit je op een goed spoor denk ik. al wat je aangaf zou wel eens kunnen kloppen ivm de indentiteit van donderwolkje. btw is mario echt zo serieus geworden datn is beginnen blokken ? ochere, ne wos nog zo jong en nu al verloorn voet leevn santé beste white star amigo's
|
|
|
Post by madonna on Sept 25, 2004 9:12:03 GMT -5
laat mij eventjes een pronostiekje uitbrengen morgen moeten jullie winnen3-1das toch ne mooie uitslag é dus voetballertjes laat mij niet in de steek !!!!! ik word er namelijk ook beter van
|
|