bruno
Bankverwarmer
|
Post by bruno on Aug 23, 2004 13:11:12 GMT -5
Ja Fabio & Puni, jullie zien wel wie de echte fuifnummers zijn. Het was zaterdag zeer rustig. Maar hoe was het eigenlijk in Duitsland? Je zegt er zo weinig over. Fabio zag er wel een beetje moe uit maar ja, naar die autootjes kijken is vermoeiend he?! Hopelijk kunnen we zondag een feestje bouwen na onze eerste competitiematch. We gaan ervoor. Ik wens hierbij Mario veel sterkte en blokgenot en zeker een goed resultaat. Dan hebben we weer een reden om een te drinken. Nog een fijne nachtrust aan iedereen en tot morgen. Bye bye.
|
|
|
Post by FABIO on Aug 25, 2004 11:20:48 GMT -5
:DBeste Bruno Het was gewoon weg zalig vertoeven in duitsland wou daar nog wel wat blijven Alles was aanwezig om er een gezellige uitstap van te maken hopelijk zege vieren we zondag tegen dadizele zal een zware kluif worden met hopelijk een goed einde zodat we een klein pintje kunnen drinken GREETZ FABIO THE ONE AND ONLY 11
|
|
|
Post by FABIO on Aug 30, 2004 9:18:06 GMT -5
Beste Ploppertjes De eerste zege is binnen . Heeft wel mat moeite gekost maar toch mag je gerust spreken van een verdiende overwinning In de kantine kon het dan weer helemaal niet op We hebben nu al twee taxi s JELLE EN ZIJN PA begint ook al de weg te vinden naar wsa..... Was echt weer leuk het volume wat de hoogte in jagen en het hek was helemaal van de dam Kon het tempo niet aan in de kantine overkomt me zelden maar nu moest ik passen Had blijkbaar te diep gegaan tijdens de match GREETZ THE ONE AND ONLY 11
|
|
|
Post by PUNIADORA on Aug 30, 2004 10:04:41 GMT -5
ja ploppertjes verdiende maar krappe zege,jullie hadden de kansen op 3-0 laten liggen waardoor er eventjes paniek in de rangen sloot wanneer het 2-1 werd! en fabio de enige die begon dan eventjes het publiek te bespelen door 5min langs de kant van het veld te liggen doen alsof hij krampen had! waren waarschijnlijk de naweeén van een zware voorbereiding de 3de time wel te verstaan hé en in de kantine komt het maar erger en erger twaren weer een bende uitgelaten honden die 5 jaar in het hondenasiel hebben verbleven! bart kreeg langs alle kanten bier over zich heen zowel in de kantine als in het veld! jelle je ziet tventje wi oppassen dat je niet tegen de lamp loopté want wat jij deed met bart zou eigenlijk niet mogen gebeuren tja die verduivelde drank weeré!<br>en dan nog te zwijgen over dat kapiteintje van wsa die maar al te graag de boel op stelten zet daar is hij zeer sterk in had alleen op het laatste wat problemen met al z'n halve liters mazout! ;D kzou zeggen beste ploppertjes doe zo verder kzal wel nog een keer binnenspringen moet nu weer m'n geel groen dansplunje aantrekken richting vvo! GRACIAS-PUNICATOS
|
|
|
Post by FABIO on Aug 31, 2004 10:47:18 GMT -5
Beste Punicatos Ik dacht op dat moment niet aan de toeschouwers maar om zo vlug mogelijk weer dat t veld op te kunnen... Waar blijven al die lui hier op het forum of is het stilte voor de storm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! de eerste punten zijn binnen nu wacht ons een trip met de bus naar nieuwkerke Waar maar liefst vier spelers spelen waarmee ik in Blue Star nog speelde dus Fabio Zal iets moeten laten zien kan moeilijk anders Beste Ploppers we gaan terug voor de drie puntjes Greetz fabio the one and only 11
|
|
|
Post by Donderwolkje on Sept 16, 2004 12:22:09 GMT -5
inderdaad pietekootjes jullie zijn echt lieve schatjes als ik jullie soms bezig zie wou dat mijn lief ook bij wsa speelde misschien moet ik maar iemand beter leren kennen wie is er allemaal vrijgezel moeten wel knappe jongens zijn é en geen groene blaadjes ![/color]
|
|
|
Post by FABIO on Sept 17, 2004 4:52:07 GMT -5
Donderwolkje toch wat is dat hier allemaal blijkbaar Ben je van veurne en ben je wel goed op de hoogte van ons doen en laten.... Lieve schatjes zeg je niet overdrijven e..... VRIJGEZELEN in onze ploeg dat ik weet Zaremba, stijn,tom,bruno,en ik zelf dus maar of wij groene blaadjes zijn moet je zelf uitmaken e... GREETZ FABIO THE ONE AND ONLY 11
|
|
|
Post by Donderwolkje on Sept 17, 2004 5:53:38 GMT -5
|
|
|
Post by fabiofan on Sept 17, 2004 7:53:53 GMT -5
Fabio,
Het doet mij iets hier te lezen dat jij vrijgezel bent, zo'n knappe gast dat kan toch niet ... Zal dringend eens uit de anonimiteit moeten komen, zou ook wel jou strip act willen zien , .. maar alleen die van jou interesseert mij .. Je tong in da meiskes oor .. en ze had het niet graag.. zou me maar eens verontschuldigen.. Weet je wat steek hem de volgende keer maar in de mijne .. greetz en tot op de kermis zal je eens in het oog komen houden...
|
|
|
Post by PUNIADORA on Sept 18, 2004 11:42:05 GMT -5
jaja fabio tis ier de moeite é wat ga daar allemaal mee aanvangen? likken in de meiskes oren en al jou fan zou ook van het vrouwelijk type zijn! hopelijk kan je dat wel allemaal meester anders moet je maar hervé roepen hij zal je wel met alle plezier helpen! GRACIAS PUNICATOS
|
|
|
Post by FABIO on Sept 19, 2004 3:54:24 GMT -5
;)Punicatos weet ook niet wat ik moet aanvangen met deze fan en dan heb je nog Donderwolkje die blijkbaar heel goed op de hoogte is van ons doen en laten...Vanmiddag word het een loodzware match maar we gaan voor een punt al de rest is mooi mee genomen.... GREETZ FABIO THE ONE AND ONLY 11
|
|
|
Post by PUNIADORA on Sept 21, 2004 4:51:37 GMT -5
jaja beste fabio heeft niet mogen zijn maar met jullie 9op12 is toch geen slechte start! wij daarintegen hebben toch voor een kleine verrassing gezorgt door te gaan winnen op kortemark tja met nu den puni als zeekapitein aan het roer kunnen we allen stormen doorstaan! zeg donderwolkje je moet nie lachen met peter mouton é das een serieuze vent wi allez denk ik toch jij bent waarschijnlijk een meisje van een jaar of 16 zeker? we komen erwel achter! ps:zeg meester wesley en pascal hennebert,zondag als ik binnenkwam int veld jullie gezichtje zag erook niet meer al te zuiver uit zo droenke zeg tja zijn maar echte venten die er tegen kunnen é maar geen nood dat komt nog wel zelfde zoals jullie prestaties op het veld er komt wel een dag dat jullie 3 passes na elkaar goed kan doorspelen! hahahahahahaha graptje é eigenlijk is het de waarheid! allez beste ploppertjes tot de vogende zitting ciao ciao GRACIAS PUNICATOS
|
|
|
Post by PUNIADORA on Sept 21, 2004 10:59:41 GMT -5
geachte bij vv oostduinkerke zijn we al geruime tijd op zoek naar een materiaalmeester we hebben nog maar altijd 1 kandidaat namelijk PETER MOUTON ok peter als je dat kan combineren is dat voor mij goed maar we hadden toch meer aan een serieuzer type gedacht, geen kantinemeester é daarvoor hebben we al harteel ik ben meer leider op het veld tis niet meer zoals vorig jaar al dat speelgedoe,khad teveel slechte vrienden die me op het verkeerde pad brachten pol en erwin zullen mij gelijk geven! die vrienden waren,fieuw,wesley,pascal,stijn,david,brian met andere woorden veel te veel speelvogels! nu kan ik mij eindelijk ontbolsteren tot een volwaardig lid van de garnalen! GRACIAS PUNICATOS
|
|
|
Post by FABIO on Sept 21, 2004 11:26:53 GMT -5
Attentie Attentie Beste punicatos of Garnaal hoe moet ik het zeggen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gaat hier wel over wsa e en niet over die garnaaltjes van vvo..Dat jullie een materiaalmeeste zoeken kan ik best geloven je ziet het aan jullie uitslagen...Jij op het goede pad laat mij niet lachen e heb het gezien zondag kon weer niet op t was alsof jullie kampioen waren wel wel Punicatos laat het een les zijn een veldslag gewonnen maar de oorlog duurt langer dan een week...Dat je je nu ontbolsterd tot een echte garnaal is jou van harte gegund maar het is ons schuld niet dat je pas nu nog maar speelt GREETZ FABIO THE ONE AND ONLY 11
|
|
|
Post by PUNIADORA on Sept 21, 2004 11:33:57 GMT -5
hahahaha fabio toch wacht maar deze site wordt binnenkort een garnalensite roland elias wordt binnenkort onze nieuwe kantieneman de onderhandelingen zijn in een gevorderd stadium! je zegt dat ik nog maar pas bezig ben kheb maar 2 wedstrijden gemist hoor dus geen man overboord fabio eigenlijk voel jij je nog een beetje garnaal das niet erg dat je er niet voor durft uitkomen begrijp dat wel hoor! en mario wordt onze webmaster van vvo! hahahahaha maestro heeft gesproken GRACIAS PUNICATOS
|
|