|
Post by FABIO on Sept 14, 2004 5:02:17 GMT -5
:DBeste punicatos ik zweer dat ik enkel en alleen op het forum zit met fabio de enige echte 11 Vraag het gerust aan stijn hij zal dit kunnen beamen Wat die kabouters betreft puni toch je mag gerust je opperhoofd sturen of zal je weer doen gelijk de tiende aug !!!!!!!!!!Toen zendde je ook je kat ..... Weet doet pijn om te zien dat ik een fan heb Leef zo met je mee...misschien komt er nog een miss garnaal op de proppen hahahaha GREETZ THE ONE AND ONLY 11
|
|
|
Post by PUNIADORA on Sept 14, 2004 5:45:01 GMT -5
dear fabio nee je mag gerust zijn zal m'n kat niet zenden ben nu een volleerd garnaal geworden de overschakeling heeft wat meer tijd in beslag genomen maar dat is nu verleden tijd! hopelijk komt er inderdaad een miss garnaal binnengewaait dan kunnen we lekker bijpraten nu spreek ik de taal van oostduinkerke en ben ik niet meer beestig en geweldig als in mijn tijd van wsa! m'n wilde jaren zijn eindelijk voorbij,nu nog een jaartje of 5 meedraaien en dan ga ik voor het trainerschap in wsa! tja als ik zie dat ze wel peter mouton hebben aangetrokken en dat is nog een grotere speelvogel dan mijzelf(durfde het woord zwijn) niet gebruiken ;D see jou later ploppertjes! GRACIAS PUNICATOS
|
|
|
Post by fabiofan on Sept 14, 2004 10:14:17 GMT -5
Er wordt getwijfeld aan mijn geloofwaardigheid...wel wel ..Een mens is dan eens serieus! Ik ben een echte fan , en al langer dan gisteren.. Ik ben gek van zijn versnellingen, hoe hij twee , drie mannen in de wind kan zetten en dan de perfecte voorzet geven... Ik hoop dat je ondertussen goed aan het herstellen bent Fabio! greetz
|
|
|
Post by FABIO on Sept 14, 2004 10:32:02 GMT -5
;)Beste FABIO FAN mijn herstel gaat wel alles op zijn tijd zondag masker aan en de mat op als de trainer het toe laat e Punicatos jij trainer hahaha wel wel de wonderen zijn de wereld nog niet uit geloof ik.... Zorg eerst maar wat voor je garnaaltjes zal beter zijn. Puni jongen zondag heb je weer iets gemist wi Kijk er echt naar uit wanneer miss garnaal op de proppen komt hahaha GREETZ FABIO THE ONE AND ONLY 11
|
|
|
Post by PUNIADORA on Sept 15, 2004 10:33:10 GMT -5
kzie dat er een nieuw lid is bijgekomen,namelijk kwebbel wie is dat nu weer ;D wie weet is dat miss garnaal en dan nog een zekere twinty one dat zal waarschijnlijk een een gummy zijn van wsa! maar ze houden zich nog op de achtergrond vooral kwebbeltje als je wil mag je eens goeie dag komen zeggen naar mijn kaboutertjes dan kunnen jullie lekker bijpraten! en met fabio er bij nu z'n neusje is gebroken moeten jullie hem goed in de watten leggen é!<br>GRACIAS PUNICATOS
|
|
|
Post by FABIO on Sept 15, 2004 10:45:40 GMT -5
;)Beste Punicatos Zeg altijd hoe meer zielen hoe meer vreugde je moet wat geduld oefenen voor er een miss garnaal op de proppen komt Eerst 3 punten behalen met de garnaaltjes Dat is al moeilijk genoeg zo te zien... Morgen mijn masker gaan halen word een heel ander Fabioken dan.....FABIO HANNIBAL LECTOR greetz fabio the one and only 11
|
|
|
Post by kwebbel on Sept 15, 2004 15:25:20 GMT -5
ik zal wel e ki kom klapn me je kaboutertjes wi ;)
|
|
|
Post by PUNIADORA on Sept 15, 2004 15:33:11 GMT -5
hahahaha kwebbeltje je bent precies niet vele van zegs é anders ben je precies een wekker die afloopt! ;D we kunnen je soms horen van hier tot in oostende je kon het treintje nemen tjoeke tjoeke tut tut! zeg het toch je moet eens praten tegen mijn tuinkabouters fabio heeft dat ook al gedaan die periode dat hij hier regelmatig in de mikke kwam! hij was dan de soepboer van dienst ;D ze hebben hem veel nuttige tips doorgegeven aan de enige echte 11! allez tot in draai en ciao ciao! GRACIAS PUNICATOS
|
|
|
Post by FABIO on Sept 16, 2004 5:49:38 GMT -5
Welkom op het Forum Kwebbel...Zoals punicatos Zegt je mag wel wat meer vertellen ...Je bent toch niet bang van mijn neus e... ;)Beste Punicatos jouw kabouters hebben mij inderdaad veel raad gegeven Blijkbaar praat jij niet zoveel tegen je vriendjes ofwel sla je die raad allemaal in de wind...Hopelijk behaal je zondag jullie eerste puntjes zal nodig zijn anders komen de garnalen in nauwe schoentjes het is zoals de tiende aug GEVANGEN IN EEN NET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en blijkbaar kennen jullie het gezegde niet door de mazen van het net... Maar hopelijk keert het tij weldra voor jullie... GREETZ FABIO THE ONA AND ONLY 11
|
|
|
Post by PUNIADORA on Sept 16, 2004 6:11:06 GMT -5
dear number 11, je moet toch ook verstaan dat het ploppertjes zijn é die in mijn tuin staan en geen vijver met garnalen erin! ze vertellen alleen maar over wsa en hoe goed het er is en nu 9op9 en dan lachen mijn eigen tuinkabouters me uit omdat wij garnalen 0op9 hebben! kheb daarnet m'n opperhoofd der kabouters op het matje geroepen en hem eens bij z'n baard getrokken en hem 50m in de lucht geworpen hij was er echt niet goed van de andere kleine kaboutertjes waren vlug in hun kabouterhuisje gevlucht dacht dat ze me gingen steunen in goede en minder goede dagen maar ik ben dan ook zo proffesioneel ingesteld dat ik m'n hoofd niet laat zot maken door een bende kaboeters,kga straks naar de zee naar m'n echte vrienden(garnaaltjes) zei zullen me wel troosten ! dat zijn toch echt lieve beestjes hoor ik kom nog maar toe op het strand en ze springen en dansen al van blijdschap als ze de maestro zien afkomen sindsdien kan ik geen garnalen meer opeten ! tis zover gekomen als ik iemand zie garnalen vangen pak ik z'n visnetje uit z'n hand en sla ik hem 10x tegen z'n froete ben al enkele keren gaan mogen uitleggen bij de politie! eb vanavond ga ik één van m'n kabouters op de barbeque smijten we zullen dan eens zien wie er nog lacht,en mijn vrienden mogen getuigen zijn van het spektakel zal vanmiddag een 100 tal garnaaltjes meebrengen ze mogen hier een nachtje blijven slapen breng ze dan morgen terug naar zee! getekend, een teleurgestelde garnaal! GRACIAS PUNICATOS
|
|
|
Post by Mario on Sept 16, 2004 6:41:59 GMT -5
Tip in verband met twinty one! denk eens na punicatos en Fabio,.... wie speelt er in WSA met 21....!
|
|
|
Post by FABIO on Sept 16, 2004 6:50:26 GMT -5
;)Beste Mrio weet goed genoeg wie 21 is Maar mijn vraag is wie is die fabiofan jij kan dat toch weten beste Mario
|
|
|
Post by PUNIADORA on Sept 16, 2004 6:52:21 GMT -5
wel wel wel mario kheb allang m'n huiswerk gedaan wist het al van de eerste dag wie dat was! dezen die normaal ging stoppen met voetballen é<br>hij is ook meestal rap dronke na de match zeg geef liever eens een tip i.v.m wie fabiofan is gracias punicatos
|
|
|
Post by FABIO on Sept 16, 2004 6:55:49 GMT -5
;)Ja MARIO geef eens tipje wie die fan is Zodat we onze hersenen kunnen pijnigen..... Ja 21 ging stoppen maar is op zijn stappen terug gekeerd best zo....Mario mario waarom loop je direct weg bang om tip te geven misschien GREETZ FABIO THE ONA AND ONLY 11
|
|
|
Post by MAESTRO-PUNICA on Sept 16, 2004 8:14:18 GMT -5
a voila normaal gezien moet dat lukken nu kun ke were op m'n oud nummer inloggen!
|
|