|
Post by FABIO on Apr 25, 2005 12:56:26 GMT -5
Mario graag had ik toch geweten of ik binnen de top tien sta voor de gummi-kip maar denk het niet groetjes fabio
|
|
|
Post by Obiorah on Apr 25, 2005 19:35:30 GMT -5
Maar Fabio gie ziet de doodverfde topfavoriet om de gummibeker te winnen, hoe zou je dan uit die top tien kunnen liggen?? Met de eindronde die nog moet komen zal jij dit winnen op je ene been (tga wel je linker moeten zijn).
En Stijn, zet je ook maar in de top drie wi, je verdient het ook wel om daar te staan!!!
Greetz
Obiorah
|
|
|
Post by PUNIADORA on Apr 26, 2005 3:36:45 GMT -5
|
|
|
Post by Mario on May 29, 2005 10:51:30 GMT -5
Misschien wel het moment waar iedereen zowat zat op te wachten DE UITSLAG VAN DE GUMMIE! het ging tussen drie spelers: Fieuw, Rutten en Demeester!!!
1. Rutten Janes 2. Demeester Fabian 3. Fieuw Marnik
Dit waren de drie grootste gummie's van dit jaar! Volgend jaar zullen deze spelers moeten bevestigen want er komt nieuw geweld opzetten zoals Puni, Barto enz.....
Mogen we hopen op een even gummie-rijk jaar!!!!! Jantje U zijt gewaarschuwt je zal hier op WSA vele gummie-bewegingen zien, wees voorbereid!
|
|
|
Post by PUNIADORA on May 29, 2005 12:54:12 GMT -5
hola hoola mariooooooo!!!!!! den puniadora zal maar een klein visje zijn wi in de grote zee van wsa! tegen de turbokarpers als fabio,fieuw janes,mario's kan ik niet tegen op! ik zal proberen op de groene mat puntjes te sprokkelen dat andere laat ik aan echte gummy's over nadat ik ze al de nieuwe gummybeweging heb aangeleerd! zoals janes fabio en meester dat zo goed kunnen,blijven verder doen é jongens gewoon jezelf blijven automatisch komen die gummybewegingen eruit! lig hier al weer bijna plat vant lachen als ik eraan denk hoe fabio het veld binnenkwam op anouk hahahahahahaha
|
|
|
Post by PUNIADORA on May 29, 2005 12:55:31 GMT -5
hola hoola mariooooooo!!!!!! den puniadora zal maar een klein visje zijn wi in de grote zee van wsa! tegen de turbokarpers als fabio,fieuw janes,mario's kan ik niet tegen op! ik zal proberen op de groene mat puntjes te sprokkelen dat andere laat ik aan echte gummy's over nadat ik ze al de nieuwe gummybeweging heb aangeleerd! zoals janes fabio en meester dat zo goed kunnen,blijven verder doen é jongens gewoon jezelf blijven automatisch komen die gummybewegingen eruit! lig hier al weer bijna plat vant lachen als ik eraan denk hoe fabio het veld binnenkwam op anouk hahahahahahaha dat waren olympische moves !!!
schatjes het ga jullie goed in je verdere leven!!!
Ciao Ciao, Puniadora [/color]
|
|
|
Post by FABIO on May 29, 2005 13:22:38 GMT -5
Beste supporters hier zijn we dan weer na een periode van inactiviteit Mario ik begrijp er niks van dat ik zo hoog eindigde blijkbaar ben je jezelf punten vergeten te geven Volgend jaar is er maar een kandidaat om die kip te veroveren met name puniadora hoe hij tekeer ging in de eindronde die laatste match met zijn hoed aan dacht dat bobby marty niet meer zong blijkbaar heeft hij zijn tweede adem gevonden zou zeggen Red-Bull Vodka blijf jezelf je zal zo al genoeg punten verzamelen Greetz De enige Echte 11 jajajajaja Nog Altijd
|
|
|
Post by PUNIADORA on May 29, 2005 13:44:11 GMT -5
geachte fabio, dat jij de 2de was vind ik niet meer als normaal! volgend jaar verwacht ik jou daar zeker terug in de top 3 zeg fabio nu dat je momenteel uit rolatie bent zal ik wel terug de 11 aantrekken ;D ;D ;D tja de nummertjes zullen duur zijn! moesten het biertruitjes zijn ewel jij had zeker de nr 10 spelverdeler fabio ! whaw! whaw! whaw!
Ciao Ciao, Puniadora
|
|
|
Post by FABIO on May 30, 2005 5:02:12 GMT -5
Punicatos Punicatos toch blijkbaar ben je vergeten dat jij wel de enige echte nummer tien bent als het op drinken aan komt Heb je zaterdag weer in het oog gehouden liep weer uit de hand Vodka Redbull kon niet op Twas alsof je limonade aan het drinken was en ik maar mijn verstand gebruiken ja moet het iemand doen e Beste garnaal ja sorry zo zal ik je nog aanspreken tot je terug voor de eerste keer speelt in het paars-witte tenue hopelijk ben je even goed op het terrein dan in ons lokaal T veld Een iemand zal die kip winnen volgend jaar Steve Hommez alias puniadora GREETZ De Enige Echte
|
|
|
Post by PUNIADORA on May 30, 2005 10:52:10 GMT -5
wat lees ik hier allemaal ? The Greatest Defender zomaar de grond in boren terwijl ik zo'n een lieve jongen ben die altijd behulzaam,bescheiden,vriendelijk,enz.. ben! ik geef toe dat ik af en toe een glaasje drink maar dan wel met mate. want het spreekwoord zegt:geniet maar me mate! fabio je dacht dat ik wodka dronk ? fabioken toch het was gewoon rode grenadine met red-bull !! héél lekker moet jij zeker en vast eens proberen,zal beter zijn dat die fles bacardi dat je zaterdag naar binnengekapt hebt! kweet dan nog niet wat je de dag voordien allemaal door je keelgat hebt laten vloeien want puniadora is mooi thuis gebleven zoals ik al zei af entoe! fabio ik begrijp dat je de druk weg wilt nemen maar geloof mij maar als ik zeg:dit jaar heb je een beker gewonnen van man van het jaar waarvoor nogmaals proficiat,maar volgend jaar staat er een andere beker naast! juist ja de befaamde gummybeker ! waarom zal jij mij nog altijd garnaal noemen ? ben steeds een plopper gebleven in hart en nieren en we zullen wel elkaar zien op de eerste training met of zonder krukken!
Ciao Ciao, Puniadora[/color]
|
|