|
Post by schapezak on Sept 18, 2004 5:44:19 GMT -5
mario die zijn manieren houdt in de kantine kan zijn kan zijn, gebeurd wss wel zelden. aangezien onze mario (of maria) nog wel eens last heeft van zijn hormoontjes en hij om de haverklap wisselt van geslacht zou het wel kunnen dat hij zich als vrouw wat meer in houdt. je staat trouwens maar heel bescheiden op die foto maria. had je tog wat speelser verwacht
|
|
|
Post by FABIO on Sept 18, 2004 6:25:07 GMT -5
BESTE Mario heb de ware identiteit van Donderwolkje niet kunnen achter halen... Blijkbaar heeft ze haar kat gestuurd gisteren T was kalm op de kermis gisteren avond... Mario mijn masker ligt klaar voor morgen het is een mooi gezicht... Jullie kennende zullen wel lachen maar voor mij is dat geen probleem ben aanwezig vanmiddag MARIO GREETZ FABIO THE ONA AND ONLY 11
|
|
|
Post by Donderwolkje on Sept 18, 2004 11:24:53 GMT -5
sorry lieve schatjes mijn plannen waren opeens gedwarsboomd moest ergens anders zijn maar geen nood het komt wel dat ik één van jullie in mijn armen sluit voor een dikke knuffel zeg schapezak mario is wel een serieuze kerel é denk dat ik toch nog iets voor hem zou voelen daartegen kun je nog eens deftig praten ! fabiotje denk dat je er schatig zal uitzien morgen verlang eral om je te zien![/color]
|
|
|
Post by PUNIADORA on Sept 18, 2004 11:31:32 GMT -5
zeg donderwolkje heb je inderdaad niet gezien op de kermis maar we denken al wie je bent hoor zou jij niet eens een stripact geven je hebt dat toch nog gedaan of niet? je veranderd graag eens van vlees é <br>GRACIAS PUNICATOS
|
|
|
Post by FABIO on Sept 19, 2004 3:59:27 GMT -5
Beste Donderwolkje blijkbaar heb je je kat gestuurd vrijdagavond misschien omdat je weet dat we gingen ontmaskeren wie weet... Lach maar met mijn masker zal een mooi gezicht zijn Hij ligt in aanslag ....JA JA Donderwolkje denk ook wel dat ik weet wie je bent.....We blijven zoeken naar de ware identiteit van je we komen er wel achter... Sorry fabiofan dat ik jouw niet ken maar kan nog komen e... GREETZ FABIO THE ONE AND ONLY 11
|
|
|
Post by Mario on Sept 19, 2004 4:17:56 GMT -5
Beste fabio, gisteren zijn er dus weer enorm veel punten gescoord voor de fel begeerde gummi-beker! Leo zong uit volle borst, hij zong zo goed dat Oudenburg hem onmiddellijk wilde inlijven! Ook de anderen moesten niet onderdoen!
Donderwolkje, ik voel me enorm gecharmeerd met uw complimenten die u mij heeft! Graag zou ik u leren kennen! U lijkt me een fijne vrouw!
Voor de rest van de meute! vanmiddag bijzonder moeilijke match! ik tip op 1-2, het zou een schitterende uitslag zijn! we zien wel! Fabio ik zal niet lachen met uw masker, we mogen blij zijn dat je kunt spelen....
|
|
|
Post by fabiofan on Sept 20, 2004 10:08:37 GMT -5
|
|
|
Post by FABIO on Sept 20, 2004 12:58:19 GMT -5
;)ja fabiofan heb gescoord maar het bracht niks op zou liever niet scoren en de punten mee brengen naar huis...Zondag ons herpakken thuis moet kunnen er is nog geen man overboord 9 op 12 is een goede start Word een jaar lang hard zwoegen om telkens weer de puntjes te pakken... GREETZ FABIO THE ONE AND ONLY 11
|
|
|
Post by Donderwolkje on Sept 21, 2004 4:17:02 GMT -5
jammer beste voetballers van wsa 3-2 verloren.heel jammer,jullie hadden dit niet verdiend! kheb een heel mooie wedstrijd gezien en na 2o min al 4 doelpunten,2de helft dan die rosten die dan op de paal schiet alsof er geen plaats genoeg is er tussen! kheb jullie dan s'avonds gezien int t'veld foto's nemen van elkaar hopelijk sta ik er niet op m'n topje spande teveel jullie zijn snoepertjes. Stijntje moet zeggen het staat je heel mooi met je baardje nu kom je een vent.Peter mouton zou dat beter ook doen want nu is het precies een plechtig communiekantje! allez tot later schatjes Donderwolkje[/color]
|
|
|
Post by Mario on Sept 21, 2004 11:44:13 GMT -5
GUMMI-BEKER WSA 2004-2005
Man Man MAn er is weer wat afgescoord dit weekend!. Hoogvliegers dit weekend zijn: P.Hennebert, W.Mestach, J.Wils(ookal moest hij niet spelen), P.Mouton, maar ook Van Acker, Lefranq, Debusschere, en andere gummi's hebben het goed gedaan! Vooral toekomstige schoonbroeders Wils en Mestach deden het prachtig!
TOP 10 1. Jelle Wils 34 ptn 2. Mestach Wesley 33 ptn 3. Van Acker Stijn 31 ptn 4. Mouton 30 ptn Lefranq 30 ptn Romagniani 30 ptn 8. Wyckaert Steven 29 ptn 9. Demeester Fabian 28 ptn Hennebert PAscal 28 ptn
De rest volgt! Vele staan met 26 ptn o.a. Bart Debusschere, Erik Dekien, Verfaille, butse...
OK Gummi's sterk bezig! doe vooral zo verder! We'll be watching you
|
|
|
Post by Mario on Sept 21, 2004 11:49:10 GMT -5
Beste donderwolkje, ik verheug me op de dag dat ik uw ware identiteit zal ontdekken! We gaan toch eens beter moeten kijken wie er zoal blijft plakken met ons in 't veld. Enfin u maakt me nieuwsgierig. Tot binnenkort!
Oh jongens en meisjes mijn lessen zijn terug begonnen van deze week dus zal ik minder op dit forum vertoeven en meer in de café's in kortrijk, bedankt voor uw begrip!!!!!
MARIO C.
|
|
|
Post by Donderwolkje on Sept 22, 2004 5:48:28 GMT -5
|
|
|
Post by PUNIADORA on Sept 22, 2004 10:23:30 GMT -5
amaai fabio dacht dat je al meer punten ging behalen hoor en fieuw waar staat die is hij dan echt zo veranderd nu hij kapitein is ? fabio weet zeker dat je nog vele plaatsen zal stijgen daar ben ik 100% van overtuigd! donderwolkje bedankt hopelijk kunnen we er een vervolg aan breien zeg wil je eens geen tip geven i.v.m je indentiteit dan kunnen we beginnen speuren nu weten we echt niet waar dat we moeten beginnen! GRACIAS PUNICATOS
|
|
|
Post by FABIO on Sept 22, 2004 11:28:31 GMT -5
Punicatos zo zie je maar dat ik niet in aanmerking kom voor die gummy-beker..... Ben verstandig,een van de ouderen in de groep dus moet toch wat mijn verstand gebruiken e nee nee laat ze maar bekvechten voor die beker.. Fieu ja hij is wat verkalmd...nu hij zeekapitein is Taxi jelle is voor mij de huizen hoge favoriet... Zondag zullen er wel weer veel punten gescoord worden in de kantine.... GREETZ FABIO THE ONE AND ONLY 11
|
|
|
Post by FABIO on Sept 23, 2004 23:19:22 GMT -5
Beste Donderwolkje hopelijk winnen we zondag tegen jonkershove...dan kunnen we gezellig een glas drinken.Reken dus op je aanwezigheid beste Donderwolkje maar twijfel er niet aan Je zegt dat je wel een stukje zou lusten van me... Kijk er zo naar uit om te zien wie je bent maar met je tips kan ik ook al wat verder e GREETZ FABIO THE ONE AND ONLY 11
|
|