|
Post by FABIO on Sept 8, 2004 13:09:21 GMT -5
Beste WSA Spelers Beste Sympathisanten Zoals je weet gaan Mario en Mezelf opnieuw de Gymmi-Beker inlassen Deze week komen we nog samen Om het een en ander op punt te stellen zoals Punten Verdeling omtrent iedere Speler!!!!!!! Als Alles Naar Wensen Loopt Begint Die Nieuwe Compititie Nu dit WEEKEND... Dus Beste Spelers zou zeggen zet vanaf nu jullie BESTE BEENTJE VOOR vanaf nu kan de strijd echt los barsten....Hou jullie wel op de hoogte GREETZ FABIO THE ONE AND ONLY 11
|
|
|
Post by schapezak on Sept 9, 2004 10:41:50 GMT -5
dear fabio, met de feesten die er zien aan te komen dit weekend is het inderdaad hoog nodig dat er begonnen wordt met de gummy-beker. het zou zonde zijn om het nog een week uit te stellen, veel kostbare punten zouden verloren gaan.
initiatieven als deze kan ik niet anders dan toejuichen, laat die mazoutjes maar komen
|
|
|
Post by FABIO on Sept 10, 2004 13:32:44 GMT -5
Beste Wsa spelers nadat wij gisteren beslist hadden om de gymmi beker terug in te voeren zijn er duidelijk spelers die de boodschap goed begrepen hebben in niet de minste t1 en t2 hoe dat zijn te keer gaan ho ho ja ja T2...Je zegt niet veel maar blijkbaar zijn die woorden niet in dovemans oren gevallen... Zou zeggen doe zo voort beste T 2..jE HEBT ALVAST JE EERSTE PUNTJES gescoord gisteren ps scampi GREETZ FABIO THE ONE AND ONLY 11
|
|
|
Post by schapezak on Sept 11, 2004 17:15:57 GMT -5
de biezoendere verliezn dus mo der is doa gelik nie echt veel van te zien, gummy's zienze en bluvn ze in nog hin 5 minuutn tied ad iedereen int gemeentehuis al gescoord, zelf onze rolando mario zal zijn werk hebben met de puntentelling. en straks speelt de 1e ploeg nog ... white star zal terug geleefd hebben
|
|
|
Post by FABIO on Sept 12, 2004 1:47:10 GMT -5
Beste WSA Spelers gisteren kruip om 23u in mijn bed doe mijn raam dicht wat gebeurt er een minuut later er word gefloten luid gefloten hier voor mijn deur kijk uit het raam en wat zie ik niemand rien .... Kruip terug in mijn bed nog geen halve minuut later word er weer gefloten ik weer nr mijn raam maar niemand te zien.... Als dat een speler was van wsa zou die dan veel punten hebben gescoord maar er was geen kat te zien Blijkbaar was er hier iemand die mijn nachtrust wou verstoren..Wie zou dat zijn? ? GREETZ THE ONE AND ONLY FABIO 11
|
|
|
Post by PUNIADORA on Sept 12, 2004 4:45:55 GMT -5
hahaha fabio wou er iemand jou nachtrust verstoren? wie zou dat kunnen geweest zijn rarara! waren het geen kaboutertjes die je eens wilden in het ootje nemen ? ik was het in alle geval niet ik zou dat nooit doen! zelfs niet durven,klag in m'n zetel me mentaal aant voorbereiden op m'n debuut van vandaag! allez succes é en tot vanavond int t'veld! GRACIAS PUNICATOS
|
|
|
Post by FABIO on Sept 13, 2004 5:27:08 GMT -5
Beste Wsa Spelers en Supporters Hier ben ik dan gebroken neus elleboog geschaafd overal pijn Die mannen van merkem wilden mij gewoon van het terrein schoppen tackels van langs achter.. Elleboogjes uitdelen mocht allemaal van de scheids Dat is geen voetbal meer was knokken gelijkte meer op een straatgevecht dan op voetbal waar gaan we naar toe vraag ik mij af en de scheids die dit allemaal toe liet erg vind ik dat.... Moet deze week achter masker om op mijn neus te zetten....zal een raar gezicht zijn weet het...maar al bij al de overwinning nog kunnen in de brand slepen GREETZ THE ONE AND ONLY FABIO 11
|
|
|
Post by fabiofan on Sept 13, 2004 8:28:04 GMT -5
FABIOKE, Man man man wat een miserie... Ik hoop dat de pijn mee valt en je volgende week weer kan meedoen. Met masker .. gek gezicht .. gelukkig weet iedereen wat voor een mooi lief gezichtje achter dat masker zit. Anti-voetbal ja , en als de scheids ni ingrijpt krijg je zulke toestanden . T is belachelijk !!!! Ze wilden inderdaad de grote 11 van t veld schoppen, maar t is ne taaie .. en volgende week kan wsa hopelijk weer op hem rekenen. Zal da gaan fabio, mazout drinken met da masker? Ik bezorg je anders wel een rietje .. Veel beterschap maatje !
|
|
|
Post by PUNIADORA on Sept 13, 2004 8:43:16 GMT -5
hoy hopla hoy fabioken wist niet dat je hondje een die hard fan van je was hoor ? wat betreft je neus is ook een spijtige zaak voor mij want nu moet ik mijn tuinkabouters ook aanpassen ben al begonnen met kleine maskertjes te maken zal ze straks aandoen zal inderdaad een griezelig gezicht zijn!
|
|
|
Post by FABIO on Sept 13, 2004 9:51:36 GMT -5
Beste punicatos of liever gezegd Garnaaltje Gisteren weer gepeld geweest zie ik in de krant pas maar je kabouters aan wel wel 9 op 9 Dat telt voor mij de rest is bijzaak hoe klein ik ook ben Pas maar op of ik kom eens je kabouters bij werken een voorbeeld hun hoofdje eraf of zo Fabio fan bedankt om je steun....maar in feite zou ik graag weten wie jij bent of blijf je liever anoniem GREETZ FABIO THE ONE AND ONLY 11 NEUS GEBROKEN OF NIET SPEELT GEEN ROL
|
|
|
Post by Mario on Sept 13, 2004 9:54:15 GMT -5
Gummi-beker 2004-2005
Hier zijn we er dan mee! het eerste klassement van de gummi-bker! alles ligt nog dicht bij elkaar want dit weekend scoorde iedereen wel serieuze punten!!
1. Steven Wyckaert 17 ptn 2. Van Acker 16 ptn Wils 16 ptn Butse 16 ptn 6. Ingouf 15 ptn Verfaille 15 ptn Mestach 15 ptn Demeester 15 ptn Mouton 15 ptn.
De rest volgt op korte afstand! Alles is nog mogelijk! Gummies ik groet jullie tot volgende week
|
|
|
Post by FABIO on Sept 13, 2004 10:07:32 GMT -5
HOLA de tussenstand wel wel wicky op kop juist ja hoe hij te keer ging in de kantine kousebroek op zijn hoofd toeter inde hand en maar show verkopen echt wsa spelers was om bij te huilen Maar hoe ik punten scoor begrijp ik niet heb cola zitten drinken en mijn verstand gebruikt denk ik toch greetz fabio 11
|
|
|
Post by PUNIADORA on Sept 13, 2004 10:46:56 GMT -5
tja dat wikky punyen scoort kan ik goed begrijpen met zo'n kop kan hij alleen maar succes behalen in griezelfilms alis frankenstein! fabio dacht dat jij meer punten ging halen hoor ! de punten dat je nu behaalde waren door het feit met je neusken! jelle met z'n bieroog
|
|
|
Post by fabiofan on Sept 14, 2004 3:41:52 GMT -5
aha Faboike is nieuwsgierig, wel wel, waar heb je dat geleerd ... Ik blijf liever nog wat anoniem. Zal het op tijd wel eens in je oor fluisteren .. Je bent trouwens niet klein , je bent groot als voetballer en nog groter als mens en dat is t belangrijkste. Als je hulp nodig hebt om die kabouters te onthoofden je roept maar e .. greetz the one and only superfan
|
|
|
Post by PUNIADORA on Sept 14, 2004 4:52:02 GMT -5
hahahaha fabio wist niet dat je fan van jezelf was hoor ? tis toch overduidelijk hoe dat jij weer onder een ander schuilnaam bezig bent , wie weet komt er één van deze dagen een punica-fan op het forum tzou wat zijn zeker! vroeger deed je beter hoor onder chocomelkje remember,hopelijk word je neus snel genezen maar van mijn tuinkabouters moet je afblijven je weet dat er nu een camera hangt é in de mikke 7 ! ;D of zal eens mijn opperhoofd der kabouters sturen naar de moeresteenweg 82 voor een sprintje op de 100 m! ciao ciao GRACIAS PUNICATOS
|
|