|
Post by Donderwolkje on Sept 16, 2004 8:44:15 GMT -5
beste white-star vrienden, had de laatste weken gehoord dat het forum terug op volle toeren draait en hier si ben terug sinds vorig jaar zie dat er vele nieuwe namen bijgekomen zijn maar de fabio en den puni zijn nog altijd trouw op post! misschien ga ik ook voor een beetje vuurwerk zorgen
groetjes donderwolkje
|
|
|
Post by Donderwolkje on Sept 16, 2004 8:59:39 GMT -5
fabio zal je kunnen spelen zondag ? want zonder jou zou wsa veel van z'n pluimen verliezen hoor en dat tegen spermalie hopelijk ben je van de partij! en punica ben blij dat je teruggegaan bent naar oostduinkerke dat is een goeie beslissing van jou! komaan 1jaartje op je tanden bijten en dan kan je terug naar wsa! ben wel benieuwd wie die andere leden zijn !
|
|
|
Post by FABIO on Sept 16, 2004 9:20:44 GMT -5
Beste Donderwolkje welkom op het forum.... Zondag Speel ik normaal gezien moet straks achter masker voor ,op mijn neus si..... Geef eens tip wie je bent of ga je ons hier wat om de tuin leiden... GREETZ FABIO THE ONE AND ONLY 11
|
|
|
Post by PUNIADORA on Sept 16, 2004 9:21:40 GMT -5
a donderwolkje wie zie je gie nu were blijkbaar moeten we jou kennen ben blij dat je terug bent aangezien je er vroeger al op was ben jij cot3 ofzo hopelijk kom je hier veel plezier en leute maken! GRACIAS PUNICATOS
|
|
|
Post by Donderwolkje on Sept 16, 2004 9:31:40 GMT -5
tuurlijk kennen jullie mij maar ik hou me meestal afzijdig kom wel regelmatig kijken naar wsa! sorry puni naar vvo zal ik niet komen of misschien toch zal wel zien hoop allezins dat je terugkomt!
|
|
|
Post by PUNIADORA on Sept 16, 2004 9:37:46 GMT -5
zie dat fabiofan ook op het toneel is verschenen kan je misschien een tip geven over wie je bent dat we toch een beetje vertellen é!<br>en donderwolk,misschien kom ik terug misschien niet wie zal het zeggen ik weet alleen dat ik het beste er moet van maken en dat ben ik momenteel aan het doen! voor de rest blijf ik pintjes drinken in adinkerke! GRACIAS PUNICATOS
|
|
|
Post by fabiofan on Sept 16, 2004 10:13:31 GMT -5
Een en al nieuwsierigheid op t forum, .. donderwolkje . . met de resultaten da wsa behaalt is er geen reden tot donderwolkjes .. of toch ... fabbe die daar thuis zit met pijn in zijn neus . Ik hoop dat de pijn draaglijk is , maar je bent een VENT e , en wat voor een .. T masker zal er wel voor zorgen dat je er bij bent zondag , ik twijfel er geen seconde aan.. Iedereen vraagt hier een tip .. Is dat hier een quiz misschien? Kan ik een klinker kopen .. ? Fabio het ontgoocheld mij wel dat jij je eigen fans ni kent .. maar goed .. kan het begrijpen.. je moet je concentreren op het gebeuren op het veld en niet langs de lijn . ;D, ben een stille, wat verlegen Maar je hebt er mij zeker nog gezien .. Misschien is dit een tip .. gi.. gi zi min zeekapitein .. Moet mij anders aansluiten bij donderwolkje, bij de garnalen zullen ze mij ook niet te zien krijgen.. greetz the one and only superfan
|
|
|
Post by Donderwolkje on Sept 16, 2004 10:40:08 GMT -5
geachte fabiofan natuurlijk hangt er geen donder boven wsa misschien wel boven oostduinkerke ? ben je zeekapitein geweest misschien ? puni kop niet laten hangen é we zullen wel op tijd en stond eens komen kijken! en mario kheb gezien dat jij ook speler ben van wsa maar dan wel ééntje die z'n manieren weet te gebruiken in de kantine wat niet van iedereen kan gezegd worden!
|
|
|
Post by Donderwolkje on Sept 16, 2004 11:56:03 GMT -5
[glow=red,2,300]gaan jullie vant week-end naar de kermis in adinkerke ? allez wat dat er dan staat é tenminste we kunnen dan samen gezellig nog een pintje drinken en zondag dan naar de topper in spermalie en kunnen we achteraf terug een feestje vieren zoals vorig week in de kantine[glow=red,2,300]TEXT[/glow]
|
|
|
Post by FABIO on Sept 17, 2004 5:01:23 GMT -5
:DGEACHTE Fabiofan Helaas kan ik mij niet voorstellen wie jij wel bent sorry .... Hopelijk kan ik eens echt kennis maken met je en blijf je niet anoniem maar het is je volste recht om anoniem te blijven.... Donderwolkje vanavond kermis inderdaad Vanavond zal ik daar zijn kan dan eens mijn masker schouwen voor op mijn neus..... Zal iedereen in de gaten houden wie daar is vanavond Maar als je zegt zoals in de kantine vorige week kan ik al raden wie je bent.... GREETZ FABIO THE ONE AND ONLY 11
|
|
|
Post by Donderwolkje on Sept 17, 2004 5:44:02 GMT -5
|
|
|
Post by PUNIADORA on Sept 17, 2004 6:33:56 GMT -5
zeg donderwolkje kzie dat je er een ferme lap op geeft é ben benieuwd wie dat je bent misschien zal ik je zien op de kermis terwijl je eendjes aan het vangen bent zeg fabio dat moet ook geen gewone zien wi donderwolkje ken je gie da ? GRACIAS PUNICATOS
|
|
|
Post by FABIO on Sept 17, 2004 9:54:12 GMT -5
:DBeste donderwolkje je geeft er inderdaad een lap op wel wel waar gaat dat eindigen... Geef eens een tipje zodat we kunnen gissen naar je identiteit...Denk wel dat ik het weet wie je bent... Heb je vroeger nog met mijn wagen gereden? Punicatos ik weet niet wie die donderwolkje is Blijft gissen naar de ware identiteit ervan.. Dus vanavond zie ik je op de kermis Kijk er al naar uit.... GREETZ FABIO THE ONE AND ONLY 11
|
|
|
Post by DJ Ollie on Sept 17, 2004 10:50:01 GMT -5
Mooi mooi mooi,
WSA leeft weer ! Wat is het toch plezant om Wsa'er te zijn. Likjes in de oren en andere plaatsen ! Strippers aan huis gevraagd ! Denk dat donderwolkje een zonneschijntje zou worden ! Je zou er pfaff van staan !
De vonken zullern er weer van vliegen straks op de kermis. Wie weet wordt de fluuze wel gepakt ! Rararara Welke fluuze denken sommigen onder jullie nu ? Allen paraat van't weekend en dat er zondag weer deftig gefeest kan worden !!!
Ad fundum, commilotones !
|
|
|
Post by Mario on Sept 18, 2004 2:06:41 GMT -5
Beste mensjes,
was het de moeite gisteren op de kermis? Fabio, ben je achter de ware identiteit van ons donderwolkje gekomen? Trouwens donderwolkje bedankt voor uw compliment, ik kan inderdaad mijn manieren houden in de kantine!
Vanmiddag BIJZ. RES. - Oudenburg. Daarna een bescheiden feesje in de kantine waarna we naar de kermis trekken voor overheerlijke ribbetjes. Allen op post, het kan nog leuk worden!
Fabio hoe is het met uw masker? hopelijk verloopt alles naar wens! We hebben je nodig zondag...
MARIO C.
|
|