|
Post by Mario on Sept 26, 2004 5:47:08 GMT -5
Fabio, zul je vanavond iets doen aan toch wel abominabele ranking in de gummi-beker, ik weet dat je veel beter kunt, het geraakt tijd dat je je duivels ontbindt. Ja punicatos, fabio en fieuw scoren ondermaats!!! Het is nu eenmaal zo dat leeftijd een rol speelt, het verstand komt met de jaren! Taxi-Jelle scoort bijvoorbeeld schitterend, net als zijn toekomstige schoonbroer en jou vriendje Meester Wes. Maar Fabio zal nog komen opzetten, ook Pacomundo presteert niet naar behoren, hij kan veel beter!!! Punicatos ik wens je het beste deze middag tegen Middelkerke, wij gaan winnen hopelijk doe jij hetzelfde...
|
|
|
Post by schapezak on Sept 26, 2004 14:07:39 GMT -5
beste mario , denk niet dat leeftijd veel uitmaakt in de gummy-cup. jammer dat je gisteren niet bent gebleven in de kantine van vvo, daar kon je een prachtig staaltje zien van jantje rabaey waar duidelik werd dat leeftied er niet toe doet.
|
|
|
Post by Mario on Sept 28, 2004 11:49:33 GMT -5
Gummi-beker 2004-2005
Het is weer zo ver, opnieuw een weekend ahcter de rug en dus een nieuwe up-date van de gummi-beker! Jelle kon zijn goede vorm bevestigen, terwijl schoonbroer mestach een steek liet vallen! Ook opmerkelijk is de opmars van Zaremba die zo maar eventjes de maximum score behaalde! ook Fabio in zijn blote torso scoort serieus wat punten! En ook Fieuw deed het voor de eerste maal goed!
1. Jelle 50 ptn 2. Zaremba 46 ptn Van Acker 46 ptn 4. Mestach 44 ptn Fabio 44 ptn 6. Bruno 42 ptn Peter 42 ptn Pol 42 ptn 9. De Buck 40 ptn Hennebert P. 39 ptn
|
|
|
Post by FABIO on Oct 1, 2004 10:33:33 GMT -5
Beste Mario morgen zal ik de kloof met zaremba en taxi jelle wat verkleinen zeker weten Fabio heeft gesproken... Het is hier wel stil is het stilte voor de storm misschien Morgen Passendale hopelijk kunnen we de drie punten mee nee nemen naar huis zodat we een feestje kunnen bouwen achteraf nu we eens de zaterdag spelen...
|
|
|
Post by twenty one on Oct 12, 2004 11:19:43 GMT -5
beste MARIO heb je ROLANDO bezig gezien zondag ? hij krijgt toch ook punten zeker !!! ten eerste; achterovervallen terwijl hij danst . ten tweede ; sigaar verkeerd in de mond steken en lippen verbranden . kortom ROLANDO SCOORT ;D
|
|
|
Post by Mario on Oct 16, 2004 3:17:33 GMT -5
Hier ben ik terug met een nieuwe update voor onze gummie-beker. Taxi-jelle heeft is leider af! hij wordt afgelost aan de top door Frederic Zaremba! Ook Demeester is bezig een aan opmerkelijke opmars! En op vraag van 22 min 1 kreeg ook Rolando zijn eerste punten voor zijn slippertje in de kantine.
1. Fréderic Zaremba 74 punten 2. Taxi - Jelle 73 punten 3. Stijn Van Acker 71 punten 4. Fabian Demeester 70 punten 5. Mestach Wesley 70 punten 6. Valcke Olivier 68 punten 7. Pol Lefranq 68 punten 8. De Buck Hervé 66 punten 9. Fieuw Marnik 63 punten 10. Romagniani Aurelio 62 punten
|
|
|
Post by Mario on Oct 19, 2004 11:29:42 GMT -5
Ja Fabio, gaan ontbijten bij de coach! dat levert een bom punten op! maar ook Brian doet het deze week behoorlijk, hij moet dringend gps aanschaffen voor in zijn wagen. De rest scoort minder dan normaal wat betekent dat Fabio op een gedeelde eerste plaats komt met Taxi jelle. Maar Zaremba en Van Acker zijn niet ver uit de buurt!
1. Jelle 86 2. Fabian 86 3. Zaremba 84 4.Van Acker 83 5. Mestach 82 6. Lefranq 80 7. De Buck 79 8. Valcke 79 9. Mouton 76 10. Romagniani 76
|
|
|
Post by FABIO on Oct 20, 2004 10:53:01 GMT -5
HMMMMMMMM ik die aan de leiding sta in de gymmi beker verschiet van mezelf He me nochtans koest gehouden deze week....... Zal mijn leidersplaats met hand en tand verdedigen Alhoewel ik toch zal te kort komen tegen het jonge geweld ja ben ook al niet meer van de jongste e
|
|
|
Post by PUNIADORA on Oct 20, 2004 11:26:23 GMT -5
fabioken jij je koest gehouden zal wel zijn jou kenende! ;D ;D zaterdag heb je allezins massas punten verzameld met al je stoten! en je gaat toch niet beginnen te zeggen dat je al oud komt é je bent precies nog een fris hoentje die over de velden dartelt ;D ;Dwhaw whaw komaan fabio nog even dom doen en je eerste prijs is binnen!
SUPERGARNAAL PUNI ;D[/color]
|
|
|
Post by Mario on Oct 25, 2004 5:20:48 GMT -5
AMAI AMAI AMAI! er zijn ier weer wat punten gescoord hoor! Het was een echt topweekend. Ik heb me persoonlijk echt ROT GEAMUSEERD! ik kan alleen maar hopen dat we volgende week opnieuw winnen en de week daarop ook en de week daarop ook en.... Echt schitterend! Demeester fabian, je moet nu niet afkomen dat je je dit weekend koest hebt gehouden want wat ik allemaal heb gezien amai! al moet ik toegeven dat ikzelf ook een van de hoofdpriojzen heb afgeschoten om dan nog maar te zwijgen over Jelle enb onze gehavende Zaremba!! enfin hier vogt de tussenstand:
1.Wils Jelle 104 punten 2. Demeester Fabian 104 punten 3. Van Acker Stijn 102 punten 4. Zaremba fréderic 100 punten 5. Mestach Wesley 97 punten 6.Valcke Olivier 96 punten 7.Lefranq Pol 96 punten 8.Valcke Olivier 92 punten 9.Peter Mouton 92 punten 10 Verfaille Sebastien 92 punten
|
|
|
Post by PUNIADORA on Oct 25, 2004 5:50:51 GMT -5
|
|
|
Post by Mario on Oct 25, 2004 5:56:52 GMT -5
FOUTJE VAN DE FIRMA!!! je hebt gelijk! olivier staat wel degelijk op een knappe 6de plaats het is Hervé De Buck die achtste staat! Goed opgemerkt supergarnaal! sterk bezig kzit idd nog wat in een roes na gistern avond
|
|
|
Post by FABIO on Oct 25, 2004 8:59:08 GMT -5
Amaai Amaai Amaai t was me weer het avondje beste ploppers ja mario moet toegeven dat ik toch wat punten heb gehaald heb gezegd dat ik mijn eerste plaats zal verdedigen tot de laatste snik maar niet ten koste van alles whaw whaw whaw
|
|
|
Post by Mario on Nov 1, 2004 4:28:14 GMT -5
Ja beste ploppertjes het is weer zover!!! Jelle toch hoe wil jij nu van die eerste plaats af??? zoals je nu bezig bent zal je dat moeilijk lukken enkele vbn ipv call on me zing jij follow me??? en dan verdwijn je plots voor een uur met een grote blonde??? ai ai ai taxi toch... Gelukkig hebben we nog Demeester die er de spanning in houdt, want hij was gisteren weer op zijn best net als De Buck trouwens die een enorme jump maakt in het klassement. En moest Supergarnaal nog een plopper geweest zijn dan had ook hij een plaats in de top 5 kunnen bemachtigen na zijn prachtige verschijning van gtisternavond!!!!
TUSSENSTAND 1. Wils 122 punten 2. Demeester 121 punten 3. De Buck 118 punten 4. Van Acker 116 punten 5. Mestach 114 punten 6. Valcke 114 punten 7. Zaremba 113 punten 8. Lefranq 111 punten 9. Mouton 108 punten 10 Romagniani 106 punten
|
|
|
Post by PUNIADORA on Nov 2, 2004 10:41:37 GMT -5
bedankt mario was al in een vervroegd carnavalstemming! nogthans hadden we verl. maar ik trek me dat nie aan wi ! in de kantine had ik nog een roze pruik op met een mooiefeestbril was nog meer super,maar na een tijdje kon ik dat lang haar niet meer verdragen,amaai ik beklaag taxi jelle wi zo'n oerwoud zeg! onze trainer keek maar raar op hoor ! ik zei waar ik woon is dat normale kost ;D khad ook de gummybeker willen overbrengen naar vvo maar werd al gauw duidelijk dat ik op eenzame hoogte ging strijden met mezelf,de rest volge al op ruime afstand zo wil ik niet winnen !
misschien komt er volgend jaar zware concurrentie erbij voor jullie want het zijn allemaal mooie namen die de lijst aanvoeren !
zo beste ploppers dat er nog veel plezier mag gemaakt worden! ciao ciao!
Greets Supergarnaal [/color]
|
|