|
Post by Mario on Nov 10, 2004 4:30:49 GMT -5
Nieuwe tussenstand ondanks een verliesbeurt is er toch weer serieus gescoord deze week. Wils liet het afweten maar Van Acker, De Buck en Demeester scoorden trg sterk!!
1. Demeester 138 punten 2. De Buck 135 punten 3. Van Acker 134 punten 4. Wils 132 punten 5. Mestach 128 punten 6. Valcke 126 punten 7. Romagniani 123 punten 8. Mouton 123 punten 9. Lefranq 123 punten 10. Zaremba 123 punten
|
|
|
Post by FABIO on Nov 14, 2004 5:19:38 GMT -5
Beste Mario is het mogelijk om de vrouwen van de spelers ook punten te geven want zoals het er vrijdag aan toe ging denk ik toch dat er een paar zijn die echt gymmi punten gescoord hebben vooral lady twenty one en christa echt zoals zij te keer gingen wij kunnen daar niet aan tippen wi Wendy die zomaar eventjes zegt jij, kan vlug lopen maar het is ook al wi ze zette mij met mijn rug tegen de muur....Christa die maar eventjes op haar sokken naar huis gaat hahahaha.......om nog maar te zwijgen van de details e die zal ik julli bespraren
|
|
|
Post by Mario on Nov 15, 2004 3:53:41 GMT -5
Beste Fabio, ik begrijp u volledig de vrouwtjes zouden het idd ook goed doen, maar helaas kan ik mij daar niet mee bezig houden de gummibeker voor vrouwen is misschien iets wat jij op poten zou kunnen zetten. Ik denk mocht er een gummibeker zijn voor het bestuur dat er ook het één en ander te zien zou zijn hoor!!! Het spijt me Fabio maar de vrouwtjes punten geven is iets waat ikzelf nie zo goed in ben kzou ze allemaal het maximum geven?!
greetz Mario
|
|
|
Post by Mario on Nov 15, 2004 4:00:10 GMT -5
Beste mensjes het is weer van dat! de gummibeker!!!!!!!!!
Niet echt bijster vool punten gescoord zondagavond maar de andere dagen van het weekend waren wel vrij vruchtbaar! vooral vrijdag tijdens de karaoke is er blijkbaar het één en ander gebeurd!
1. Demeester 150 punten 2. Wils Jelle 149 punten 3. De Buck 147 punten 4. Van Acker 146 punten 5. Romagniani 141punten 6.Mestach 140 punten 7. Lefranq 139 punten 8. Valcke 138 punten 9. Rutten 136 punten 10. Mouton 134 punten
|
|
|
Post by Mario on Nov 22, 2004 4:04:31 GMT -5
Beste Ploppertjes!!!!!!
De gummi-beker leeft weer op volle toeren! amai amai amai. Fabio, wat een mooie prestatie, maar ook Oli en Mestach en niet te vergeten Pierre pomme de têrre! Een nieuw gezicht in onze top 10 is Marnik Fieuw. Hopelijk kan hij volgende week bevestigen Moest Supergarnaal en Maurice of Inspecteur Clouseau en zijn compaan bij WSA spelen hadden ze toch ook al enig punten kunnen verzamelen.
TUSSENSTAND
1. Fabio 168 punten 2. Buckje 163 punten 3. Wils 161 punten 4. Valcke 158 punten 5. Mestach 158 punten 6. Van Acker 156 punten 7. Romagniani 156 punten 8. Lefranq 156 punten 9. Mouton 151 punten 10. Fieuw 149 punten
|
|
|
Post by PUNIADORA on Nov 23, 2004 17:16:18 GMT -5
inderdaad mario vooral den maurice zou veel punten sprokkelen! binnenkort zal hij er daadwerkelijk véél sprokkelen want heb hoort dat hij zal komen trainen bij de ploppertjes! vooral met z'n voetje dat hij omsloeg zondagnacht! was het nu van teveel of te weinig te drinken ?
Greets Supergarnaal ;D[/color]
|
|
|
Post by Maurice on Nov 23, 2004 17:27:33 GMT -5
Beste Supergarnaal en Mario, Misschien is het dan toch waar wat recent in een krantje stond over de gang van zaken in De Panne - Adinkerke. Misschien is Maurice wel in een putje / oneffenheid gestapt langs een van de minder onderhouden wegen ... ;D ;D ;D of misschien was de weg niet zo goed verlicht ... of misschien was Inspecteur Maurice oververmoeid na de vele gepresteerde overuren door de afwezigheid van chef Supergarnaal in 't weekend! 't ja, wie zal het zeggen??? Greets, Maurice in een nabije toekomst (op dinsdag) op training in WSA
|
|
|
Post by PUNIADORA on Nov 23, 2004 17:37:27 GMT -5
inspecteur maurice je moet niet de staat van de adinkerkse wegen in vraag stellen want die liggen er volgens mij bij in prima staat! misschien had u een glaasje teveel op ;D ;D ;D of waren het u dansschoentjes van de aldi die u niet recht hield ? u hebt inderdaad vele uren moeten kloppen het voorbije week-end! ik moest naar tal van vergaderingen,ik als hoofdinspecteur kan mij niet permiteren zulke vergaderingen te missen jij moet dat toch weten ?
Greets Hoofdinspecteur Supergarnaal [/color]
|
|
|
Post by Maurice on Nov 23, 2004 17:42:14 GMT -5
Inspecteur Maurice ontkent niet dat hij een glaasje op had!!! Het was misschien wel een combinatie van vele factoren ... EN wat mijn schoentjes betreft!!! Ik heb maar een pré van adjunct-inspecteur, hé! Ik kan me niet zoals de hoofdinspecteur alles van het beste permitteren, is het niet! Wanneer krijg ik nu de reeds lang beloofde promotie en opslag? Of Maurice zal de overuren misschien niet meer zo vlot kloppen.
Groeten Maurice, een onderbetaalde inspecteur
|
|
|
Post by PUNIADORA on Nov 23, 2004 17:49:57 GMT -5
onderbetaald ? u weet toch ook dat je ver boven het gemiddelde van de gewone burger zit! en wat betreft die promotie,u moet eerst één van die vele vissen op het droge halen die nog vrij rondzwemmen! dan krijg je er een ster bij beste maurice! ik volg ook alleen maar de letter van de wet ! ik ben koning albert niet é die overal z'n .... aanveegt!
Greets Hoofdinspecteur [/color]
|
|
|
Post by Mario on Nov 29, 2004 4:41:33 GMT -5
Nieuwe tussenstand Gummi-beker
1. Fabio 182 punten 2. De Buck 182 punten 3. Wils 177 punten 4. Romagniani 174 punten 5. Valcke 173 punten 6. Van Acker 172 punten 7. Mestach 172 punten 8. Lefranq 171 punten 9. Fieuw 167 punten 10. Mouton 165 punten
|
|
|
Post by Mario on Dec 5, 2004 15:33:18 GMT -5
Gummie tussenstand
Kga hem deze week niet aanpassen, volgende week ga ik da wel rechtzetten! sorry mannekes! geen tijd!!!
|
|
|
Post by Mario on Dec 13, 2004 4:04:42 GMT -5
Hier zijn we dan terug met een nieuwe tussenstand in de gummi-kip! Er is weer wat gescoord! Mario met zijn martini's, Brian als Suske de rat die nu op een elfde plaats staat, Taxi-Jele die weer uit volle borst zong net als Rutten(nieuwkomer in de top 10), Tom sesier die zijn eerste danspasjes zette, Fabio die wel een relatie leek te hebben met zijn handdoek! Enfin twas weer een hoogdag!
WSA TUSSENSTAND GUMIBEKER
1. De Buck Hervé 210 punten 2.Demeester Fabian 209 punten 3.Romagnani Aurelio 204 punten 4.Valcke Olivier 202 punten 5.Van Acker Stijn 202 punten 6.Wils Jelle 202 punten 7.Pol Lefranc 199 punten 8.Mestach Wesley 198 punten 9.Fieuw Marnik 195 punten 10.Rutten Janes 193 punten
|
|
|
Post by FABIO on Dec 13, 2004 10:01:26 GMT -5
oef , ben eindelijk verlost van die eerste plaats gelukkig maar Heb mij gisteren in gehouden omdat ik van de eerste plaats weg wilde dat is niks voor mij geloof me maar
groetjes aan de wsa familie
|
|
|
Post by Mario on Dec 15, 2004 3:25:16 GMT -5
BEste Fabio,
Kraai maar niet te vroeg victorie! want volgens mij wordt het een lange strijd waarin wij twee(jaja) een hoofdrol zullen spelen! ik moet toegeven dat ik bijzonder sterk bezig ben de laatsten tijd! lang zal het niet duren of we staan afgescheiden op 1en 2!! Wie weet komt er nog een derde bij maar het wordt moeilijk om tegen ons op te boksen!
El grande Mario C.
|
|