Ivan Leko
Invaller
Its alright, the party begins tonight
|
Post by Ivan Leko on Nov 10, 2005 6:03:50 GMT -5
Ja dames en heren jongetjes en meisjes.
Ik zou graag ng eens hebben dat adinkerke ng eens de drie punten behaald en zo van voetbal ng eens een echt feest kan maken. Persoonlijk vond ik 1 van de toppunten dit jaar al het boogschieten van fabio en puniadora. maar toch zou ik bij elk doelpunt een show willen zien en natuurlijk op het einde van de match de drie punten in de kantine vieren. ik dank jullie voor de aandacht.
Getekend , t6
|
|
|
Post by twins on Nov 10, 2005 6:24:55 GMT -5
manamana tututururu feestjes whe all have a killer instinct grtz TWINS ps gent will burn on 10/11/2005 WSA hools on tour
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Nov 10, 2005 10:20:00 GMT -5
jaja beste gravedigger persoonlijk vond ik dat ook meer dan geslaagd ons knap staaltje boogschieten! wie weet gebeurt het zondag opnieuw. vanavond gaan er een heleboel mannekes zoals twins op de zwier in gent. terwijl ik aan het trainen ben. kan me al voorstellen hoe het eraan toe zal gaan,morgen liggen ze allemaal met een kater van jewelste in bed en zullen het precies kleine lammetjes zijn ! ;D ;D ;D terwijl ons puni zo fris als een hoentje zal zijn,tja moet me nu ook verzorgen é nu dat ik uit het gips ben en me weer wil laten klaarstomen! dus efkes geen drank voor mij. zou zeggen geniet maar drink met mate.
greets,
Puniadora The Greatest[/color]
|
|
|
Post by FABIO on Nov 11, 2005 10:06:49 GMT -5
Beste Gravedigger,Twins,Portillo Schatjes van Patatjes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Was me dat een avond om u tegen te zeggen zeg Gent wist niet waar ze het hadden Wsa is langs geweest man man man wat een feest de hel brandde de glaasjes gingen van lipje tot lipje de afwezigen hadden ongelijk heb mij geamuseerd niet te doen Begon al goed we waren net aangekomen in GENT toen er eentje met zijn bestelwagen ons niet wou over laten toen we wel degelijk op het zebrapad wandelden ik natuurlijk om te lachen kom we keren zijn camionetje om legde hij wel zijn motor niet af en hij stapte uit hij gaf mij een licht duwke ik daarop hohohohoh wij zijn met acht man jij alleen kruip vlug in je bestelwagen en ga naar huis man voor er ongelukken gebeuren Dan de Dolle Koe binnen eerst wat honeurs waar nemen man mùan gent kolkte als het ware de eerste danspasjes waren ingezet Dan richting Charlie s het vuur kwam uit de grond je voelde de vloer zo daveren onder je voeten Opeens galmde er iets door de boxen die ons er toe aan zette om The Greatest te laten mee genieten van het ware volksfeest We belden hem op en zongen uit volle borst Puni kan niet mee puni kan niet mee puni kan niet mee OleOle Was schitterend heb woorden te kort om te beschrijven hoe het verdere verloop was Kortom gent had kennis gemaakt met Portillo,Makalele,Lange,Wilhelmson,Hartson,Watereus,Pujol,En natuurlijk ik zelf Blondie Blondel wsa groet u
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Nov 11, 2005 10:43:21 GMT -5
|
|
|
Post by wilhemson on Nov 11, 2005 11:46:13 GMT -5
Man man man , wat was dat daar allemaal gisteren in Gent ! Ben er nog steeds niet goed van . Na een flinke boswandeling heb ik toch nog de kaboutertjes tegen gekomen . Willie was ontspoord met de trein naar Oostende . Een ding is zeker zulke avonds vergeet je niet gauw en smaakt naar meer . Merci voe de puntjes willy inpakken en wegwezen . Greetz van een WSA fan
|
|
|
Post by portillo on Nov 11, 2005 13:07:01 GMT -5
Jaja beste ploppers !!!
Het zit er weer op onze jaarlijkse studiereis naar Gent ! Alle aanwezigen zullen opnieuw present zijn op onze volgende editie ! Met ons ploegje vedetten van gisterenavond zullen we volgend jaar een gooi doen naar de titel van kampioen bij de gewestelijke ! Zoals jullie gisteren bewogen zonder bal was fantastisch ! Alles werd bijna in 1 tijd uitgedronken, het combinatiespel was voortreffelijk, doelman waterreus hield de score op 0 en scoorde zelf aan de toog met een linkse draaitong, , de flanken Blondel en wilhelmsson waren de Bacardi heersers, Pujol retourneerde alle consumpties moeiteloos en mochten Lange en Portillo ze zo vlot zouden binnenkappen als gisteren , speelde club op 1 been kampioen! Hartson was onpasseerbaar en was steeds gevaarlijk met de kop ! Kortom, het talent is aanwezig en moet er enkel nog uitkomen maar beter laat dan nooit ! Voor volgend jaar zoeken we nog een mental coach die ons kan steunen in een mindere periode want vitamientjes alleen helpen niet !
Ghent, We love you !!!
|
|
|
Post by wilhemson on Nov 12, 2005 5:41:38 GMT -5
Goeiedag iedereen , Weer een dag verder in kabouterstad . Wat was dat kalm gisterenavond (er was geen luis te bespeuren ) zie dat graag , mooi geconcentreerd voor de aftrap van morgen tegen Middlechurge . De hools and the bang zullen aanwezig zijn na de puntjes te hebben gepakt in Westende . Hopelijk houden jullie de nul en dit voor de derde keer En nu nog scoren guys en het feest kan beginnen . (Let the beat control your body ;D) Let's go Greetz van een WSA fan
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Nov 13, 2005 3:27:34 GMT -5
KNIEBBEL KNABBEL KNUISJE,
WIE KNABBELT DAAR AAN MIJN HUISJE ?
HIHIHIHAHAHAHIHIHIHAHAHA.[/color]
|
|
|
Post by cupraq on Nov 13, 2005 4:00:40 GMT -5
allooo
|
|
|
Post by cupraq on Nov 13, 2005 4:05:16 GMT -5
hallo jongens,graag wil ik mededelen dat ik de volgende speeldag de speler steve hommez kom scouten,bestuur denderleeuw.
|
|
Ivan Leko
Invaller
Its alright, the party begins tonight
|
Post by Ivan Leko on Nov 13, 2005 10:23:32 GMT -5
Dag beste ploegmakkers,
Het is zover , na een tijd van welde en weelde moeten we nu met onze voetjes op de grond terug komen. We weten allemaal onze sterke punten marr soms zou het beter wat onze zwakke punten. Een melding aan willy, je mag het vel van de beer niet verkopen voor dat hij geschoten is, dat is een gouden regel vanuit de eeuwenoude voetbalbijbel. Maestro puniadora hetzelfde liedje, de boog ka niet altijd gespannen staan dat is een feit, maar hoe hij vandaag gespannen stond dat kon toch ook niet meer. het moest ervan komen dat de grote namen in het white starvoetbal punten zouden laten liggen op hun eigen heilige grasmat ( wembley ). maar vandaag was rampzalig. De vitamientjes deden hun werk niet!!!! We zullen deze vuile herinnering van onze schouders afwerken en met de positieve instelling opnieuw naar de training van LESGO en er proberen te werken aan de zwakke punten... Dit was de mening van een oprechte WSA fan.
Tot ziens , T6
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Nov 14, 2005 9:48:17 GMT -5
|
|
|
Post by Mario on Nov 15, 2005 5:23:02 GMT -5
Puniadora
Idd we hadden een collectieve offday, al waren er die er met kop en schouders bovenuitstaken zondag, negatief gezien dan toch, namen noemen is niet nodig, zoals je zegt er wordt niet meer gevoetbalt maar in plaats van daar iets aan te doen wijst iedereen iedereen met de vinger. Het is de verdediging die geen goeie passes verstuurt en niet uitvoetbalt, het is het middenveld die geen duels wint en te weinig met de ballen doet, het is de aanval die geen bal kan bijhouden en de kansen niet kan benutten....zo kan ik nog een tijdje doorgaan!
Ik denk dat in al deze uitspraken wel een beetje waarheid zit maar het zou zonde zijn om daat aandacht aan te besteden, we moeten de draad tyerug oppikken en bij ons zelf beginnen. Proberen om terug te voetballen ookal is niet iedereen in grote form. Door op elkaar z'n kap te zitten zal er niets veranderen in tegendeel...
Ik hoop dat mijn betoog niet in dovemans oren valt, ik hoop dat iedereen ervan overtuigd is dat het beter moet en dat iedereen bij zichzelf moet zoeken hoe hij er aan kan werken!
Met de meeste hoogachting MARIO
|
|
puyol
Invaller
Carles
|
Post by puyol on Nov 15, 2005 7:03:32 GMT -5
Hola iedereen
puyol is terug van weggeweest. lag wat met mezelf overhoop kan gebeuren e. Beste wsa vrienden. Kritiek is gemakkelijk te geven e. eerst en vooral het was inderdaad een mindere match van wsa maar je mag niet vergeten dat we in andere thuismatchen ook al eens goed zijn weggekomen. we zijn nieuw in tweede en laten we daarom maar gewoon maken dat we erin blijven. er zal wel nog gewonnen en verloren worden. ik zal zeker achter de ploeg blijven staan.
CUÍDATE! HASTA LUEGO!!!!
|
|