|
Post by mia on Nov 15, 2005 7:08:52 GMT -5
dag schatjes er zijn hier weer veel members bijgekomen wi. zal ze eens moeten verleiden. twins moet wel nog een beetje aan zijn engels werken maar dat zal wel in orde komen. en wat een vedetten toch. wilhelmson zowaar en puyol. kheb altijd al eens met een spanjaard onder de laken willen duiken. hopelijk ben je niet boos punidora maar veranderen van spijs doet eten. hoe is het met je kwetsuur puni? greetz mia xxx
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Nov 15, 2005 10:49:28 GMT -5
dear mia,
ga je me weer bedriegen ja ? je bent een sle........ weet je het het heeft weer lang geduurd en dan nog met zo'n lelijkaard als pujol. sorry maar je bent laag gevallen! m'n kwetsuur gaat het héél goed. inderdaad vele nieuwe leden bijgekomen kheb ondertussen al terug enkele vissenboven water gehaald ben eventjes gaan speuren zoals de twins die wil opvallen maar z'n engels zo goed is als een kind van 2 ;D ;D ;D uitgaan en drinken en dan denken ze dat ze alles kunnen. zo moet ervan door eten is klaar tot vanavond op de training, benieuwd hoeveel er zullen zijn![/color]
|
|
|
Post by rooney on Nov 15, 2005 14:33:10 GMT -5
dag ploppertjes allemaal
Na het lezen van de lekkere verslagen van gent, kon ik het niet weerstaan om ook eens te zeggen dat ik in gent een mooie avond, en ochtend beleefd heb. het was een mooie instuiver voor het weekend die er zwaar uitzag. Om zo met al onze vedetjes van in de kantine ook eens de opverpoort onveilig te maken, en dan vooral de charlies, is niet aan iedereen gegeven. de editie 2005 was iets zwaarder dan de editie 2006, er werd zeer rijkelijk wotka en bier gedronken en dat tot in de vroege uurtjes. mss komt dat door de vele nieuwe gezichten bij deze editie. het onbegrijpelijke is dat een aantal mensen die het vorig jaar meegemaakt hebben er niet waren.
Greetz el ROONEYownage
santé santoter beter bier da woater
|
|
|
Post by Flupke on Nov 16, 2005 2:58:55 GMT -5
jammie jammie zit er ook vrouwelijk schoon op het forum hallo mia mag ik ook eens met jou onder de lakens duiken ? ik kan goed van bil gaan hoor! puni je moet niet jaloers zijn ze moet je niet meer hebben. ik zie ook jongens graag,zoals balaban en mario lekkere stukken als één van jullie 2 zin hebt laat iets weten é zo moet weg de les begint, tata allemaal.
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Nov 16, 2005 7:15:03 GMT -5
Flupke jongen, ik ben zeker niet jaloers wetende dat mia de 60 is al gepasseerd maar tis op een oude velo dat je moet leren rijden! gisteren zware training achter de rug allez wat dat je zwaar kan noemen. en al die zagerij voor de training van je moet je verzorgen en ploeg in steek laten, daar ben ik niet mee gediend! dat ze me dan de zaterdagmiddag laten spelen en jonge gasten laten spelen de zondag want die verzorgen hun wel volgens jan! tis de eerste keer dit seizoen dat ik de zaterdag een glas heb gaan drinken en zit er al op. ze doen maar. mij krijgen ze niet klein. groetjes van alcoholieker puniadora het grootste drankorgel van wsa![/color]
|
|
|
Post by FABIO on Nov 16, 2005 10:20:11 GMT -5
Beste Gladitoren want zo mag ik gerust het noemen zoals de Greatest het zegt e ons krijgen ze niet klein Ja ben gaan kaarten Donderdag en ja ben naar GENT geweest die zelfde avond en dan degene die iets te zeggen kom het zeggen in mijn gezicht want begint lelijk mijn krop uit te hangen wat er allemaal rond gebazuind word hoor van alles Dat wij ons niet verzorgen en zo Hoge bomen vangen veel wind daar kun je niet naast kijken Dat ze dan de jongeren op stellen zoals The Greatest zegt volgens jan verzorgen die hun wel dus de oplossing ligt zomaar voor te grijpen Ben Ziek geweest dus heb gisteren niet gaan trainen weet nog niet of ik morgen ga speel desnoods de zondag morgen waar er wel plezier is en sfeer We hebben 20 punten we staan er nog altijd heel goed voor en er word al gezaagd alsof de boot al gezonken is man man man waar gaan we naar toe zeg Een Gebeten Fabio Alias Blondi Blondel
|
|
|
Post by wilhemson on Nov 16, 2005 17:05:37 GMT -5
Hallo ,
Is er weer veel sfeer in de brouwerij (zo te horen) . Versta het toch niet zoals Fabio zegd 20 punten en een 7de plaats WIENE MOE JE NOG MEER HEBBEN ALS NIEUWKOMER . Moesten we nu nog zeggen dat we aan de staart hangen ja maar nu er is geen vuiltje aan de lucht . Komaan laat de kop niet hangen we hebben jullie nodig zowaar iedereen tenslotte zijn we toch een klein parochie waar er veel te veel onder de tafel wordt gekaart . Probleem is dat we de laatste jaren veel verwend zijn geweest ! Doe zoals ik , drink een glas met mate EN MET JE KAMERADEN ! ;D ;D Dat de beste mogen winnen .
Greetz van WSAfan
|
|
|
Post by portillo on Nov 17, 2005 7:08:06 GMT -5
Beste zuipvriendjes,
De dam is weer van het hek !!! En inderdaad Blondel, hoge wind vangt veel bomen !!! Laat ze maar roddelen en komméren ! Ze zijn jaloers dat wij wel van het leven genieten en beseffen dat er meer dan voetbal is in het leven ! Er zal altijd kritiek zijn, speel je goed of slecht, de beste stuurlui staan aan wal en diegene die er meest van zagen hebben zelf maar weinig of niets gepresteerd: ofwel zeggen ze; in onze tijd ....... ! Kom met de voetjes terug op de grond en besef dat we in het NU leven !
Veel succes in het weekend en ploppertjes Reserven: Win de derby en we gaan 't veld zondagmiddag op zijn kop zetten !!( Zoals gewoonlijk)
Portillo heeft gesproken !
|
|
|
Post by rooney on Nov 17, 2005 9:30:32 GMT -5
beste kameraden,
laat u niet klein krijgen!! wij zijn toch de dapperste van alle galliërs!! Laat al da geroddel achter julie, laat iedereen zeggen wat ze willen. Het is namelijk op het plein dat men zich moet bewijzen, wat ernaast gebeurt moet niemand over zagen, een mens heeft ook nog een leven naast het voetbal é. ik was zaterdag ook het slachtoffer omdat men gehoord had dat ik de week ervoor tot 3u in't zop gezeten had. Maar als een mens al niet meer naar een verjaardag mag, en 1 mag drinken, hoe ver is het dan gekomen. oké ik speelde zwak en da is niet door het uitgaan want zaterdag had ik in de laatste 50u nog maar 5u geslapen en heb toch geen slechte 2de helft gespeeld. Ze moeten gewoon een reden hebben om je eens onder je voeten te geven, en dan is da uitgaan het eerste wa je achter je kop gesmeten krijgt. Maar was adinkerke niet de ploeg vorig jaar waar elke zondag, dinsdag en donderdag een feesje bij hoorde???!!!
laten we dit weekend tonen wie we zijn en alle kritiek eens overwinnen!!
greetz ROONEY
|
|
Ivan Leko
Invaller
Its alright, the party begins tonight
|
Post by Ivan Leko on Nov 17, 2005 13:06:24 GMT -5
Goeieavond beste ploegmakers, Ik weet niet waarom er zo een heisa heerst over roddels. Ten eerste zijn er altijd al roddels geweest , en dat zal nooit veranderen. zouden er geen roddels bestaan dan zou er niks meer te beleven zijn. Maar nu weer ter zake hoeveel keer hebben jullie nu al bewezen dat jullie er toch altijd staan, en nu geen kritiek op de jongeren maar speelden we het ganse seizoen met de jongeren in het eerste elftal dan zouden we misschien wel niet zoveel punten behaald hebben. En zoals rooney zegt vorig speelden we een goed seizoen en dan was er niks anders dan feestjes meer. ( wat nu al wat geminderd is , gelukkig maar ) Zondag zullen we hopelijk negen punten behalen, dat zou pas eens mooi zijn.... en daarna zoals portillo zegt een geweldig feestje in het veld zowel smiddags als savonds. Dankuwel voor de aandacht en tot wederziens... and remember : Want het leven is meer dan voetballen alleen!!!!!!!!!!
|
|
|
Post by FABIO on Nov 17, 2005 13:17:52 GMT -5
Rooney,Portillo Geachte sympathisanten hier ben ik weer zou ik zeggen zal meteen met de deur in huis vallen zeker Ja ga weer niet trainen ben nog niet helemaal genezen en zou niet willen hervallen Zal zondag matchritme op doen bij de gewestelijke reserven mits een trip naar Zedelgem ik niet zie zitten ja ben eerlijk e Hopelijk kan de eerste ploeg terug een overwinning sprokkelen nu al 1 rotte appel niet zal mee doen zondag middag als het goed gaat ben je de held als het minder gaat spuwen ze hun gal uit en wij spelers moeten dat allemaal verdragen Dus wees een voorbeeldig supporter en steun wsa in goede maar ook in mindere goede dagen Groetjes Fabio Alias Blondi Blondel
|
|
|
Post by Balaban on Nov 17, 2005 16:55:10 GMT -5
Kopjes omhoog en gewoon laten zien dat ze het allemaal verkeerd voor hebben!
|
|
puyol
Invaller
Carles
|
Post by puyol on Nov 18, 2005 9:38:08 GMT -5
Hola man man man wat zitten jullie daar eigenlijk allemaal over te zagen. een ploeg staat of valt niet met 1 speler wi. en wsa heeft toch spelers genoeg. als ik bij barca niet in de ploeg zit, staan er 20 te springen om in te vallen. maar je moet toch nog eens kunnen weggaan ook e. een paar keer een training missen en dan nog omdat je ziek bent fabio wie komt dat niet tegen? ? zullen er wel nog zijn die niet alletwee de trainingen doen zeker?? zoals die donderdag naar gent. dat gebeurt dan 1 maal per jaar en wsa is te klein. we mogen nu stoppen met klagen en over iets anders beginnen wi. we moeten verder niets aan te doen. we leven nu en niet gisteren. (mooi gezegd) . Als zondag de derby word gewonnen vrees ik dat er weer levers zullen sneuvelen wi. haha succes aan alle wsa teams dit weekend. CUÍDATE! HASTA LUEGO!!!!
|
|
|
Post by mia on Nov 18, 2005 9:43:18 GMT -5
dag maestro is geen waar hoor. kzou je nooit laten vallen. voor die feestbrommer alleen al. Kan daar geen wagen aan tippen!!!! kwou je maar wat jaloers maken want krijg de laatste tijd weinig aandacht meer van je. Hoe komt dat? heb ik iets verkeerd gezegd of gedaan? En flupke met zo een naam mag je nog nooit mijn schoenen kussen. Wat zou jij mij te bieden hebben. wees nou eens eerlijk als je tussen iemand die "flupke" heet en iemand die "the greatest" heet. keuze is snel gemaakt wi. zoek maar je heil bij de venten zal daar meer succes hebben. zeg wilhelmson vind jou kapsel wel de max wi. bij welke kapper ga je daarvoor. kga punidora proberen te overtuigen om zijn haar te laten groeien en ook zoiets te laten doen. greetz mia xxx
|
|
|
Post by pino on Nov 18, 2005 11:00:59 GMT -5
hallo hallo den pino is hier nog e keer ze!!!!!!! zeg wuk lees ik hier allemale zeg als je nog geen glas moog drinken ewe hang je op we aan al de spelers die uit de boot vallen komaan nie op je kop laten zitten ze gaan junder nog zeker nodig hebben we!!!!!!!! zo ga jullie laten toet e beetje later den pino
|
|