puyol
Invaller
Carles
|
Post by puyol on Nov 19, 2005 6:27:50 GMT -5
Hola Man man man wat was dat weer allemaal gisteren. allereerst proficiat aan spinne. met zijn toekomstig vaderschap. sterk geschoten. wat een wereld om op te groeien zeg. tussen al die galacticos zal het (als het een jongen is) hopelijk al onze voetbaltalenten leren. ;D Er waren er weer serieus in form wi gisteren, zal geen namen noemen ziet dat die mensen uit de ploeg liggen. moet een beetje opletten de dag van vandaag. alles kan en zal tegen je worden gebruikt. lmao!!!!! heb weer veel bijgeleerd gisteren. Wilhelmson en puyol hebben besloten om mia boven water te halen. dus je bent gewaarschuwd mia. kzal je wel eens verleiden. en misschien wel eens anaal penetreren. (als je zou willen e) spanjaarden doen dat nu eenmaal zo. iedereen alvast het beste CUÍDATE! HASTA LUEGO!!!!
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Nov 19, 2005 6:47:41 GMT -5
dag jongens allemaal,
puyol wil je van mia blijven ze is van mij! gisteren zwaar avondje wi spinne heeft daar een teusje klaargemaakt amaai het ging goed binnen maar als ik buiten kwam kreeg ik een klop van de hamer! bevond me precies op een andere planeet! ben der nog altijd niet goed van. puyol vond je wel knap met je staartje in je haar! je moet dat meer doen. kga nu eerst een soepje drinken om m'n levertje te zuiveren!
tot later
Puniadora The Greatest[/color]
|
|
puyol
Invaller
Carles
|
Post by puyol on Nov 19, 2005 6:58:27 GMT -5
Hola Ja ben blij dat je het zeg maestro was inderdaad een raar drankje. ben ook niet fris wi deze morgen pff rijkaard gaat weer boffen. lach maar met dat staartje. tgaat de nieuwe modetrend worden. staat jammer genoeg weer op foto. je gaat nooit anders zien e. ze mochten dat nooit uitgevonden hebben een kodak. gvd CUÍDATE! HASTA LUEGO!!!! CUÍDATE! HASTA LUEGO!!!!
|
|
|
Post by Flupke on Nov 20, 2005 4:26:55 GMT -5
mia,misschien probeer ik eens bij willemson zo'n knappe gast die speelt toch bij de gewes.res é zal hem eens in z'n smal gaatje draaien! ik weet dat hij dat graag heeft,vroeger was hij bij een meisje maar nu is hij volledig voor zich zelf uitgekomen dat hij eigenlijk meer voelt voor de jongens. misschien kunnen we eens een trio doen met puyol ook zo'n snelle gast met z'n mooie krulletjes want ik weet dat puyol bi is. zou zeggen tot onder de lakens. vele groetjes flupke
|
|
puyol
Invaller
Carles
|
Post by puyol on Nov 21, 2005 6:58:27 GMT -5
Hola ja wie doe vroeger nu geen rare dingen hier in barca is alles te zot voor woorden wi. hebben eens real les gegeven in voetbal. heb niet kunnen doorspelen. probeer maar eens bij wilhelmson. wie weet. moet iets overhebben voor de fans e. haha proficiat wsa met jullie overwinning. kon ook helemaal anders afgelopen zijn maar ja we mogen ook eens geluk hebben. glen proficiat met je mooie goal! en davy ook een puike wedstrijd. tweede helft was weer serieus binnenwerk. jaja voetbal was weer een feest. CUÍDATE! HASTA LUEGO!!!!
|
|
|
Post by wilhemson on Nov 21, 2005 7:55:51 GMT -5
Yeetz Oe ist met de schatjes , nog een lastige avond had gisteren ? Sorry dak ke weggegaan zin gisteren maarja de plicht roept hé . E je wekker afloopt rond 2u in de morgen (normaal gezien e schoon uur om uit te gaan) doet dat wel een beetje zeer . Moet wel toegeven dak vanmorgen frisser dan zaterdag pfff . Zeg Pujol laat ze nog eens sudderen vanavond in De Haan , zal wel moeilijk zijn mits ik nie mee ga maarja gaat ook wel lukken zeker . Aan alle schatjes tot een beetje later want ga nu eerst een tukje doen met me teddybeer . ;D Greetz van een WSA fan p.s. Proficiat met de overwinning !!!
|
|
puyol
Invaller
Carles
|
Post by puyol on Nov 21, 2005 8:48:47 GMT -5
Hola jaja wilhelmson sullen vanavond weer mogen roepen bedankt voor de puntjes zal natuurlijk hetzelfde niet zijn zonder jou. zal toch een doelpunt of 4 schelen. puyol gaat vanavond terug de ploeg op touw moeten nemen e. we zijn aan een goede reeks bezig. we zijn de beste ploeg van de reeks voor het moment wi slaapwel e willy CUÍDATE! HASTA LUEGO!!!!
|
|
|
Post by FABIO on Nov 21, 2005 11:11:47 GMT -5
Schatjes van patatjes alles kits onder jullie rits was gisteren een leuke dag s morgens eerst gaan ontbijten lekkere pistolets met tompi sesier alias Thiery Henri,Portillo,en de wel gekende Maurice die een geweldige match afhaspelde gisteren morgen maar mocht niet baten Flupke hou je wat in met je taal gebruik loopt echt de spuigaten uit als je het mij vraagt bleef beleefd zou ik zeggen Heb me geamuseerd gisteren morgen bij de bijzondere reserven Plezier was er terug die ik de laatste weken toch wel miste Wilhemson Vergeet sensation niet e popel om hem te beluisteren Groetjes aan Al mijn vrienden Portillo,Rune Lange,Wilhelmson,Pyuol,En nog veel meer aja vergeet Snoopy te vermelden
|
|
puyol
Invaller
Carles
|
Post by puyol on Nov 21, 2005 11:41:15 GMT -5
Hola Fabio je maakt me nu wel heel nieuwsgierig wi. eerst begin je over een groot bed om in te stoeien en nu vermeld je snoopy. een mens zou rare gedachten beginnen krijgen. kan je een tipje van de sluier lichten tegenover puyol. heb ook gehoord van jullie sterke overwinning in de morgen .....................(de eerste helft) nooit het vel van de beer verkopen voor hij geschoten is e. CUÍDATE! HASTA LUEGO!!!!
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Nov 22, 2005 5:41:27 GMT -5
beste wsa vrienden en fans,
na onze pijnlijke nederlaag van vorige week hebben we getoond dat we wel degelijk karakter hebben in onze ploeg ! twas niet met verblindend voetbal maar wel zeer efficient. zaterdag heb ik dan thuis een glaasje gedronken want durf bijna niet meer buitenkomen of ik ben al gezien. hoe zou dat komen ik snap het nog altijd niet ;D morgen ga ik een pruik gaan halen en zet ik die op zo kan ik dan m'n undercover werk verder zetten de zaterdagavond ;D met nu 2 thuiswedstrijden voor de boeg moeten we proberen 6op6 te halen want het bestuur vertelde mij dat ze geld genoeg hebben,kan moelijk anders als ik en zo vele anderen spelen voor 2 appeltjes en een halve peer ;D en kan onze uibundige dhr blieck misschien er dan nog een banaan bij doen. vanavond jullie allemaal gaan trainen en niet teveel stilstaan want het word kouder en kouder. kan het weten want vanmorgen was het maar frisjes in het ploppertjesbos om mijn wekelijkse 20km te gaan lopen zo tot vrijdag anders op de jaarlijkse quiz van wsa. ons ploegje de boogschutters zullen gewapend zijn om de vitamientjes en andere quizers van antwoord te dien!
ciao ciao,
Puniadora The Greatest[/color]
|
|
|
Post by mia on Nov 22, 2005 5:45:51 GMT -5
dag schatjes
is nogal kalm op het forum deze week!? das lief punicatje de boogschutters is dat dan zoals cupido om een pijl in mijn hartje te schieten???
Is eigenlijk wel niet nodig ik ben al helemaal de jouwe. voor altijd. Ik zal helaas niet aanwezig kunnen zijn vrijdag maar ik ben aan het kijken om toch te kunnen wisselen op mijn werk met iemand zodat ik je wat in de gaten kan houden.
greetz mia xxx
|
|
|
Post by musti on Nov 22, 2005 6:16:30 GMT -5
dag bende rukkers hier spreekt musti de geile poes puniadora wat heb ik gehoord iets bruins tegen gekom en wat is da eigenlijk me mia tis gelijk de cyberslet van wsa en flupke zit hier al die venten aant het opvrijen jajajaja das ier toch ieks raar se
lik lik likjes van musti ps ben de musti nie wie je denkt
|
|
|
Post by wiske on Nov 22, 2005 6:35:34 GMT -5
dag iedereen
ik denk niet dat mij hoef voor te stellen. Ik ben alom bekend van mijn avonturen met suske.
hoe gaat het hier allemaal met jullie zoveel veel volk zeg. er zijn forums waar er heel wat minder volk zit hoor.
ik zal proberen mee te doen met jullie maar ik beloof niets hoor
groeten van wiske.
ps: heeft iemand suske gezien
|
|
|
Post by nijntje on Nov 22, 2005 6:38:15 GMT -5
dag mensen
zouden jullie er iets van maken om jullie eens voor te stellen. ik ken namelijk niet iedereen. alvast bedankt
|
|
puyol
Invaller
Carles
|
Post by puyol on Nov 22, 2005 10:16:57 GMT -5
Hola wel wel wel nijntje en musti en natuurlijk wiske van harte welkom. kheb hier zo een flauw vermoeden dat er bedrog in het spel zit. Fabio en Maestro foei. Er zal niets onder de kerstboom liggen wi haha ;D En maurice zal daar ook wel tussen zitten zeker is ook al zolang geleden. Maar bon mezelf voorstellen tja das niet zo moeilijk wi. koop eens een spaanje krant en ik sta meestal op de voorpagina (en dan wel voor positieve dingen) niet zoals maestro die ook op de eerste pagina staat van "kerk en leven" voor schunnige uitspraken. Ik ben dus Carles Puyol de vedette bij barcelona (voetballer) maar jullie mogen allemaal Meneer zeggen. Ik zal vrijdag 5 handtekeningen uitdelen niet meer in adinkerke. Niet meer want het zijn collector items. CUÍDATE! HASTA LUEGO!!!!
|
|