|
Post by wilhemson on Nov 22, 2005 10:27:11 GMT -5
Yeetz Aan alle nieuwe members een grote Welkom op het forum des doods . Al ben ik ook van mening zoals puyol dat er reukje aan hangt Maar allee mocht het niet het geval zijn dan wil ik wel jullie eens ontmoeten , ben nog niet zolang in Belgie en kan altijd wat wijze raad gebruiken . Boezni basi (dat is zweeds) tot straks schatjes
|
|
|
Post by musti on Nov 22, 2005 13:45:17 GMT -5
wie is die knappe willie eigenlijk heb er al veel van gehoord het schijnt dat het nog geen gewone is dat hij een echte vrouwen zot is en dat geen moeite heeft met de leffes
grtz mustitje
|
|
|
Post by sidonia on Nov 22, 2005 14:32:40 GMT -5
dag ploppertjes zeg suske ol wiske tegen gekomen? ik nie wi ken juste wiln lambic eens keren maar pufte al weer denk om maar eens te veranderen van sexe en mia te arrangeren ;D zoals die succes heeft en nog al een hete teef denk ik denk ik dat dat geen probleem zal zijn puniadora ligt mij ook wel maar ben zo niet aan een kutbrommer resten van eieren ali ze brokstukken amai me foefje mia ge moet mij maar iets laten weten e ........ of als ge andere forumlieden aan biedt?
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Nov 22, 2005 15:59:33 GMT -5
zeg beste kameraden,
wat is dat hier allemaal zeg ? jullie spelen volgens mij allemaal een dubbele rol kan niet anders als je het mij vraagt valt echt niet op wi! sidonia amaai zo'n lelijke dretse,ik moet jou zeker niet hebben wi.en beetje vriendelijk blijven als je wilt je! en musti en lolly en nijntje,jullie moeten je eens voorstellen want ik schrijf zonder een undercover naam. zal inspecteur maurice moeten opbellen want er is serieus werk aan de winkel. andere kandidaten mogen mij altijd contacteren op het nr 0494 40 72 03. en let erop groentjes hou het vooral beleefd. u bent gewaarschuwd!
hoofdinspecteur puniadora the greatest.[/color]
|
|
|
Post by sidonia on Nov 22, 2005 16:05:21 GMT -5
okee puniadora als ik je niet beval zal het wel bij één van je vriendjes proberen zou ik in aanmerking komen bij fabio? volgens die foto aan bord in kantine ziet dat er wel een mooie bink uit wat een body die is nog vrijgezel zeker of heb ik het mis? geef eens fabio zijn nummer door ;D alvast bedankt hoofdinspecteur
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Nov 22, 2005 16:18:24 GMT -5
sidonia,ik zal fabio z'n nummer wel eens geven maar niet hier je weet me wel te vinden! inderdaad fabio is nog vrijgezel of toch niet,maar geen nood gisteren zag ik een reportage op telefacts en er was een man die wel 3 vrouwen had en een kind of 30 dus dat moet zeker lukken want fabio verwaarloost nooit z'n fans! hopelijk heb ik je toch een beetje kunnen helpen, veel succes tante sidonia ps wat is je leeftijd denk dat fabio dat wel eens zou willen weten![/color]
|
|
Ivan Leko
Invaller
Its alright, the party begins tonight
|
Post by Ivan Leko on Nov 22, 2005 16:52:12 GMT -5
Goeienavond beste ploegmakkers,
Wat is dit nu toch??? al die niuewelingen, groentjes zal ik maar zeggen. er zit , zoals puyol en andere zeggen bedrog in het spel dat kan gewoon niet anders. Een paar namen die onlangs verschenen denk ik te kennen al ben je hier in WSA nooit zeker !!!!
Met mia wil ik ng wel eens een leuke babbel hebben want draait er toch veel rond de laatste tijd, niet bang zijn puniadora ik bijt niet en doe niemand pijn zelfs haar of hem niet!!!
De echte nieuwelingen zou ik toch eens live willen zien maar natuurlijk dit zou het WSA forum niet zijn moest iedereen zich zomaar prijs geven. Ik denk dat het inderdaad tijd is om detective maurice in te roepen.
Sidonia , ... ik ga niet teveel woorden aan je vuil maken want ik denk dat je niet veel raars bent, al kan het tegendeel altijd bewezen worden. Maar om met de grote Fabio om te gaan moet je toch wat in je mars hebben anders is het kalf al verdonken voor het in het water komt.
We zullen vrijdag wel iets te weten komen al zal iedereen wel heel alert zijn... maar vroeg of laat ....................................................................................................................................................;; op de avond komt er toch iets aan het licht en wanneer de bal eens aan het rollen is dan kan je hem niet meer stoppen...
Proficiat met de overwinning WSA die heeft deugd gedaan. Gesproken door WSA hool Rune Lange
|
|
|
Post by sidonia on Nov 23, 2005 0:50:34 GMT -5
puniadora fabio vroeg toch een groot bed aan sinterklaas en de kerstman? dat zou dan geen probleem mogen zijn om erbij te horen ....... stel je voor samen met fabio ,mia,en wie weet wilhelmson die is toch ook een verstokte vrijgezel man man man wilhelmson met jou zou ik wel eens contacten willen leggen want echt aan de praat ben ik met u nog niet geweest eerst zien hoe dat nieuw kapsel u staat maar als je aan het kapsel van mia zal willen tippen gaat er veel werk aan zijn
|
|
|
Post by Mario on Nov 23, 2005 4:05:38 GMT -5
Hoi hoi ploppers!
Amai, het forum draait weer serieus, al die nieuwe mensen. Ik heet alvast iedereen welkom. AL moet ik me wel scharen achter de mening van andere doorwinterde forumlui! Op zo'n korte tijd zoveel nieuwe mensen.....er zijn er die dubbel spel spelen! Doen jullie maar, het maakt alles alleen maar veel spannender!
Musti heb je je goed geamuseerd met Taxi zondagavond, jullie lijken wel erg close...
Er zijn dit weekend weer veel punten gescoord voor de gummikip! Er zitten enkele verassingen in! Volgende week komt de nieuwe tussenstand online! hou jullie maar vast!
Wilhelmsson, kan het zijn dat ik jou gisteren heb tegengekomen..man, je staat scherp! volhouden zo!
WSA, hou jullie haaks Leve het forum
De mazzel!
MARIOOOOOOOOOOOOOOOOO
|
|
|
Post by sidonia on Nov 23, 2005 6:26:33 GMT -5
mario kan je geen gummibeker voor de vrouwelijke fans organisren? er zijn er toch al enkele heeeeeeeee ik zou wel serieus mogen concureren denk ik de mia ,chantal,sharon,nijntje? musty? en rebecca die wel voor jou aan de top staat ;D er zijn er nog zovelen..... want iedere ploppertje heeft zo zijn eigen voorkeur of niet soms? maak je eens een lijstje op met de vrouwelijke fans die volgens jou punten verdiend? puniadora je vroeg hoe oud ik was? hoe lang lees jij al suske en wiske of zijn het de boekjes van studio 100 dat je leest? heb anders ook nog cursus veilig in het verkeer liggen voor je je mag hem altijd lenen (zolang het mijn feestwagen niet is) miake welke kapper ga jij? wil ook zo van die mooie lokken als u heb nogal blond sluik haar vind dat maar niets smakelijk aan iedereen ga eerst kijken of de lambic al zin heeft
|
|
|
Post by musti on Nov 23, 2005 9:03:05 GMT -5
hoi iedereen zo te horen is onze sidonia er ook nie vies van ik ben zondag in het veld geweest maar ben nie bij taxi geweest nogmaals ik ben nie de musti die jullie denken ben niet eens van adinkerke kom soms wel is kijken naar de nr1 van wsa (fabio) ale tot later is likjes musti
|
|
|
Post by twins on Nov 23, 2005 9:10:34 GMT -5
jupla hoi wa is dat ier al zeg e stuk of 5 nieuwe ent zijn er al van de boeken beurs of promotie bij de strips kan ook e ma denk gelijk da puni tegen me zei dan der ier en daar 2 rollen hebben we gaan zien e wat het gaat opleveren
tjow e grtz twins alias hartson
|
|
|
Post by mia on Nov 23, 2005 9:14:04 GMT -5
dag schatjes rune lange draai jij veel rond mij? ? de enige mannen waar ik aandacht van krijg zijn punidora en fabio. Taxi jelle en mario zijn voor het weekend. begin me hier wel wat minder op mijn gemak te voelen, met al die vrouwen. musti, nijntje en loly gaan wel vrouwen zijn zeker?? maar ja hier weer je natuurlijk nooit maar ze moeten van mijn kleine schatjes blijven wi. en sidonia toch een gummibeker voor ons zou wellicht niet op zijn plaats zijn. Als ik iedere week op nummer 1 prijk denk ik wel dat je anders zou spreken. haha vind wel dat er een gummibeker voor de fans moet ingericht worden maar ja wie gaat er dan punten geven?? Mijn schatje punica lijkt de geknipte vogel voor dat. Hij blijft nogal lang ergens plakken (letterlijk en figuurlijk) e (grapje hoor schat). Ja inspecteur maurice mag nog eens langs komen maar heb het vermoeden dat hij al lang onder ons is. Het zal inderdaad ook moeilijk vissen zijn achter de nieuwe(oude) members. hopelijk vissen we niet achter het net! mia zal ze wel boven halen met haar sensueel lichaam. alléé ben wat gaan vissen greetz mia xxx
|
|
|
Post by mia on Nov 23, 2005 9:25:23 GMT -5
Hola
jaja maurice zit hier natuurlijk op en ik mag zeggen dat hij bijna ontmaskerd is door carles puyol. Ik hou jullie op de hoogte mannen en vrouwen van vlaanderen.
ik betreur het wel dat hier op het forum toch steeds meer vuile praat wordt verkocht. Ik heb al een berichtje gezonden naar de moderator dat dit zo niet verder kan.
er kunnen hier kinderen op jongens. kijk maar naar de namen: suske wiske nijntje musti loly flupke. niet bepaald mensen met een hoog niveau als je het mij vraagt. maak jullie eens bekend mensen. of toch tenminste in welk dorp,stad jullie wonen.
CUÍDATE! HASTA LUEGO!!!!
|
|
Ivan Leko
Invaller
Its alright, the party begins tonight
|
Post by Ivan Leko on Nov 23, 2005 9:43:25 GMT -5
Dag ploegmakers, Weer een nieuwe dag en een nieuwe kans om te ontfutselen wie wie is. Leuke mia toch, als je in adinkerke vertoeft gebeurt er zoveel en niet iedereen heeft daar oog voor en mss zijn fabio en puniadora wel de nr 1 maar vroeg of laat zullen ook hun tijd vergaan. En taxi en mario dat begrijp ik dat , de toekomst zit in de jeugd... Maar vanuit een onverwachte hoek kan er opeens iets opduiken ik zeg niet wie en ik zeg niet wat en zeg niet wat hij weet... Maar ik weet 1 ding, en dat is dat jij bijna ontmaskerd bent en flupke ook... Tot later beste forumliefhebbers
|
|