|
Post by portillo on Nov 27, 2005 6:06:10 GMT -5
geachte forum members,
Terwijl het voetbal gisteren afgelast was hebben der willy en den javier knus in de warmte gezeten bij leuke dorine ! Wat napraten over de kwisavond van zaterdag ! Het was plezant en de vitamientjes waren goed bezig , hé leuke blondel, leuke maurice !!! Sommige verschieten na de kwis dat ze hard hun glas laten vallen op de grond ofwel was Rune tamelijk zat en gisteren hondsziek !!!
Gisteren goed geflipperd in tveld en de worst lekker laten betalen hé leuke willy ! Op de 10 partijen geen enkele gewonnen, blijven trainen worstie !
|
|
|
Post by cupraq on Nov 27, 2005 11:54:13 GMT -5
Aandacht.....salutjes
|
|
|
Post by cupraq on Nov 27, 2005 11:56:07 GMT -5
Aandacht,,ist het waar dat puni de meeste pinten kan drinken in wsa? Mia e betje kalme e want euh....je zoet en we!
|
|
|
Post by anatool on Nov 28, 2005 4:39:45 GMT -5
Jaja lieve schatjes, gisteren terug gewonnen! prachtig!! Vrijdagavond op het quizje was ik wel in form!!! heb trouwens met Fabioke en the greatest staan praten, zelfs over mezelf, Anatool, kheb hen wat hints gegeven, maar blijkbaar zijn ze toch niet zo snugger als ik wel gedacht had. The greatest vertelde mezelf alle vissen op het droge te zullen halen, dat niemand voor hem geheimen heeft wel wel wel, waarom heb je mij dan nog niet op het droge gehaald greatest. Zo zet jullie zoektocht al maar verder, ik geef jullie de nodige hints !!! Adios, amigos !!!
|
|
|
Post by butina on Nov 28, 2005 6:39:17 GMT -5
Anatool je zegt er iets van The Greatest en Fabbi die denken om alle vissen op het droge te kunnen halen! Denk dat Flupke iets snugger is niet waar Greatest Fabbi uwe Snoopy kreeg serieus veel aandacht bij de ploppers en fans Zou je niet beter vragen haar ontslag te geven als barmoeder bij WSA? Rolando en de sisse zijn er precies ook niet vies van om Snoopy te bewonderen Puyol je komt ook in het vaarwater terecht van de Fabbi eveneens Mario Mia'tje heb eens me ogen laten vallen op je gisteren mijn stem gaat naar U Wilhemson die flipper sloeg serieus tilt
|
|
|
Post by Balaban on Nov 28, 2005 9:26:02 GMT -5
Ah nog een ploegmaat van me gearriveerd hier zie ik, welkom Buti !!! mooi werk gisteren !
wat is er aan de hand met het forum, ik raak er zo moeilijk op de laatste tijd ... komt waarschijnlijke door de intrede van al die striphelden, jah dat forum is da nie gewend hé. Blijkbaar zijn onze striphelden wa stil gevallen ... ist nu al stripfestival in middelkerke misschien??? nuja na de boekenbeurs zijn ze blijkbaar hier gestrand, ik vraag me wel af wie, wie nu is. al denk ik dat er wel enkele dubbele of driedubbele indentiteiten zijn. Fabbe, Puni, al visjes op het droge gehaald??? ben eens benieuwd!!!
Zo beste mensen, ik ga nog wat liggen, een keelontsteking is niet zo heel leuk hé !!!
Ciao
Grtz Bosko !!!
|
|
|
Post by sidonia on Nov 28, 2005 11:18:08 GMT -5
dank u wel filiberke voor uwe stem je verdiend een kus wilde contact zoeken met je dit weekend maar had het te druk moest met suske en wiske op sinterklaas bezoek niet alle aandacht moet naar lambic gaan .......... sorry dus ploppers kon jullie niet komen bewonderen gisteren .....wat jammer had gehoopt wilhemson nog eens te kunnen verleiden maar die heeft het nog altijd niet gesnapt geloof ik
fabio al tussenstand voor de missverkiezing na gekeken?
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Nov 28, 2005 11:55:16 GMT -5
hallo beste wsa-vrienden,
na een bewogen week en geeindigt met een schitterende afloop zijn we terug een nieuwe week gestart. was veel te doen met al die nieuwe members,maar anatool en de zoveelste nieuwkomer butina,je moet weten dat ik moeilijk direct al die vissen kan boven halen é! al jullie denken dat ik niet snugger genoeg ben is dat jullie zaak,jullie verlagen zich door eftjes met een andere naam op te zitten de hoeveelste al ? kga niet beginnen hemel en aarde te bewegen om jullie een plezier te doen,u doet maar. een gek kan meer vragen dan dat 7 wijzen kunnen antwoorden! cupraq dat ik de meeste pinten drink weet ik niet probeer ze altijd te tellen maar na een uur of 5raak ik meestal de tel kwijt,volgende keer breng ik mijn telraampje mee want ik ben niet snugger! laat de anderen maar over beslissen, een adelaar vangt ook geen vliegen! ------------------------------------------------------------------------------------------- Proficiat aan wsa,wat hebben we voor elkaar geknokt na vorige week was het spel al redelijk beter op een koude regenachtige herftsdag. De peper heeft deugd gedaan aan m'n voetjes,sommigen hadden daar nog nooit van hoort. de eis van dhr.blieck om 7 op 9 te halen zal toch nog haalbaar zijn vermits we nu een 6op6 hebben gehaald met nu eerstkomende zondag de derby tegen veurne. deze scalp moeten we kunnen veroveren voor onze supporters maar vooral voor onze voorzitter die kind aan huis is in veurne! en voor de extra centjes of etentje dus iedereen supergemotiveerd tegen zondag en de nodige vtiamientjes innemen! nog een fijne maandagavond toegewenst.
Hoogachtend,
Puniadora The Greatest[/color]
|
|
|
Post by FABIO on Nov 28, 2005 12:14:46 GMT -5
Goeieavond beste Forumlui, Gisteren Varsenare op bezoek gekregen Twas maar koud wi op het bankje maar opeens zei Onze Lets go Ja fabbi op warmen Na mij goed tot zelfs heel goed te hebben opgewarmd Mocht ik in vallen een 20 tal minuten Blondi Blondel voelde hem direct thuis op dat toch wel drassig terrein Dat we dan nog winnen is mooi mee genomen met 26p zijn we meer of mee met de groep die zich gemakkelijk moet kunnen hand haven in tweede Sidonia of Butina en Anatool je hebt gezegd in een van je berichten als ik je kon ontmaskeren en het zegde tegen je ging je eerlijk zijn maar volgens mij ben niet eerlijk heb nochtans vrijdag gevraagd niet waar Anatool je hangt in mijn netten en je weet het nu wil je ontglippen zoals een gladde paling eee maar gij niet zulle zal je nog wat laten zwemmen in het zwoele water.Butina na een bericht te hebben gepost weet ik al min of meer wie je bent Jullie kunnen blijkbaar niet zo goed een dubbele rol spelen als je het mij vraagt Jajajaja iedereen is in de ban van Snoopy vooral Rolando en Puyol ook heb ik ook bezig gezien Opletten e je gaat toch niet in mijn water zwemmen e Zal anders uit draaien op een Sisser wi Spanjaarden liggen goed in de markt Groetjes Blondie Blondel Ps Peper aan je voeten smeren tegen de koude heeft niet geholpen hoor Lets go Heeft mij in de zak gezet
|
|
|
Post by cupraq on Nov 28, 2005 12:46:47 GMT -5
hallo a junder hiere nog vele domme dingn zegn,gonk da prutsite van wsa eki lam leggen ok verdomme,je weet toch nie wien dak zien .
groetjes andy rottiers
|
|
|
Post by cupraq on Nov 28, 2005 12:50:35 GMT -5
allooo kwiln aandacht,puni is de beste speler die wsa ooit te zien gekregen heeft,dus vanaf nu is het voor de meeste meneer puni ok?gie ook fabio je zie nie meer of e ander verdomme
|
|
Ivan Leko
Invaller
Its alright, the party begins tonight
|
Post by Ivan Leko on Nov 29, 2005 8:43:28 GMT -5
Dag beste ploegmakkers, Sterk staaltje van inzet en kracht van ons eerste elftal enzo vind ik de welverdiende zege en de drie punten binnenshuis gehouden... lang geleden maar goeie tijden komen zoals de zon schijnt na regenval. Een kleine opmerking aan puniadora: fabio el magnifico blijft de nr 11. sterk centraal waren puni en opnieuw geof, ook de mandekkers heel goed vlugge fieuw en langharige taxi. er zijn precies vele striphelden gestorven ofwel zijn ze op reis. Ze hebben door dat ze ontmaskerd zijn door de greatest defender en beseffen dat ze nu niet meer in het voordeel zijn. bedankt puniadora... khoop da je jezelf geen blaasjes wijsmaakt. ;D ;D ;D Nu in verband met feestjes : ik wil er geen kwaad meer over horen e.... Je ziet wel na een gezellig samenzijn vrijdagavond en een drankje consumeren begonnen we spontaan meezingen als een hechte groep!!!! dat gaf me kippevel, zelden is er ng zo een sfeer ng verkrijgbaar maar wij zijn zelden en uniek. Inderdaad beste vrienden, een gummibeker voor de spelers bestaat al maar er komt een nieuwe aan. ik denk wel dat de fans ook 1 verdienen... die wordt ondertussen op touwtjes gezet door twee rasechte wsa fans en zal denkelijk te zien zijn tegen dit weekend met natuurlijk ook de eerste uitslagen. Ook dank aan de supporters komen opdagen zijn om te kijken naar de match van zondag zo zien we ng eens van wie zen hart vol zit van WSA!!!! ;D ;D Bedankt voor de aandacht en de puntjes ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! Signed : Rune Lange ;D
|
|
|
Post by sapperdeboere on Nov 29, 2005 10:59:51 GMT -5
yow ,
plezant bendeke daar bij de WSA ! en zoals rune zegt; ongelooflijk ! Hoe de poppetjes weer aan het dansen sloegen dit weekend daar kunnen er nog vele ploegen een poepie aanruiken .
Blijf verder werken en blijkbaar was de aanwezigheid van sapperdeboere vrijdag genoeg om de striphelden een toontje lager te doen zingen ! Het is stil aan de overkant !
See you soon ;D guys
|
|
puyol
Invaller
Carles
|
Post by puyol on Nov 30, 2005 6:12:43 GMT -5
Hola dag iedereen. eerst een vooral proficiat aan wsa. moet wel zeggen dat puyol niet echt veel van de match gezien heeft wi. pff twas serieus binnenwerk. dat moet natuurlijk ook eens kunnen vind ik. maar dat weer e!!!!! Als spanjaard heb ik nog altijd moeite om mij aan te passen aan jullie klimaat maar dat komt wel. en als het komt dan komt het vlug hoor Voor de rest eerst eens iets duidelijk maken puyol ligt zeker niet in fabio zijn vaarwater. Ik val op spaanse vrouwen. CUÍDATE! HASTA LUEGO!!!!
|
|
Ivan Leko
Invaller
Its alright, the party begins tonight
|
Post by Ivan Leko on Dec 1, 2005 11:34:07 GMT -5
dag ploegmakkers? Als jullie ng leven ten minste, er gebeurd niks meer op het forum... hebben jullie alles bijgelegd??? zijn er geen genoeg roddels moet er niet gesproken worden over eventuele wissels of tactieken in de ploeg voor zondag??? En wat met de striphelden? zijn jullie nu allemaal de kop ingedrukt ofwat? ? Of is er iets die scheelt met mijn computer??? Ik begrijp dat adinkerke maar volop leeft als het weekend is ma nu is toch een beetje overdreven e gastjes ..... Moeten er nieuwe onderwerpen komen oke daar zal mss dit weekend voor gezorgd worden!!! Sigend : Rune Lange
|
|