|
Post by FABIO on Sept 19, 2005 13:23:14 GMT -5
Beste Mario , Moet zeggen dat ik inderdaad een koffie zat te drinken moet er ook direct bij zeggen dat ik namelijk bij een heel mooi gezelschap zat e of niet mario moest er nogal serieus aan toe gaan Zij bestelden een koffie mijn verstand zegde direct FABIO DRINK ook een koffie zodat je niet uit de boot valt en meteen een goede indruk nalaat bij je fans
|
|
|
Post by Mario on Sept 19, 2005 13:26:02 GMT -5
Fabio
Schitterende zet jongen! Je mag de fans nooit teleurstellen...dat weten wij ondertussen al maar blijkbaar is nog niet iedereen in WSA daarvan op de hoogte!
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Sept 19, 2005 13:28:49 GMT -5
hahahahahahaha! fabio die een koffie drinkt,hopelijk heeft hij z'n koffie niet geslamanderd anders zit hij waarschijnlijk nu met een verbrand keeltje ok fabio dat zijn punten wi,tenzij er iets in zijn koffie zat ? mario heb je er wel aan geroken ? want den fabbi is een sloeberke hoor! ;D ik heb dat niet meer meegemaakt ik was allang naar huis! ik ken mijn grenzen en die liggen niet zover als bij andere zoals een mario en fabio dat zijn pas kanonnen! zo ploppers ga straks gaan zaalvoetballen met maurice onze superdoelman en efkes uitleven zal deugd doen eens een wedstrijd spelen met belang! guy's verzorgt junder zoals ik en tot later!
Greets, Superpuniadora![/color]
|
|
|
Post by FABIO on Sept 19, 2005 13:37:30 GMT -5
Greatest Greatest!!!!!!!!!!!! Vraag het morgen maar aan mario dat fabioken koffie aan het drinken was MET mijn twee lieftallige fans Je moet zelfs als je er naast valt altijd klaar staan voor je fans zo blijf je eeuwig en voor altijd een speler naar hun hart en bij een goed gesprek hoort een kopje Koffie en een Speculoos niet waar?
|
|
|
Post by fabiofan on Sept 20, 2005 6:49:56 GMT -5
Voor eeuwig en altijd een speler naar hun hart.... Wat kan je het toch mooi verwoorden !!! Mijn hart bloedt ook als ik hier lees wat jou dit seizoen overkomt. Je verder inzetten bij de reserven , al is het maar voor je vrienden daar, want ik geloof dat je dit jaar bij de reserven van Wsa moet zijn voor t plezier en de vriendschap . De trainer begrijp ik al helemaal niet .. Ik zie hem nog staan op een koude winteravond in 2002 in Oostnieuwkerke. Na de match had hij maar oog voor een speler. ongelooflijk Wsa fans maar t was Fabbe. Hij wou Fabio voor zijn ploegske in Westrozebeke. Toen zag hij wat een voor een talent Fabio is , nu heeft hij dringend een nieuwe bril nodig geloof ik. Zelfs niet bij de 15 geraken bij WSA!!!!!!!!!
|
|
|
Post by fabiofan on Sept 20, 2005 9:06:26 GMT -5
Sorry, Geschiedenis was nooit mijn beste vak. T was jan of feb 2003 maar dat doet er niet toe! T feit is dat hij weet wat fabbe kan , waarom dit blijven negeren? En dat drinken , ja fabbe drinkt graag een glas maar het liefst van al de zondag na een mooie overwinning. Fabbe kent zijn grenzen ,al werkt hij soms wel ook eens grensoverschrijdend, de zaterdag zal hij het nooit bont maken. Greetz, bewijs je maar Fabio , je verdient beter.
Fabiofan until i die !
|
|
|
Post by pino on Sept 21, 2005 2:23:48 GMT -5
hallo den pino is terug namelijk omdat er iets van men hart moet eerst en vooral kom ik overeen wat den fabiofan zegt volledig mee akkoord ;)maar ja wie zijn wij he !!!!!! we kunnen er juist eens over praten en ons gedacht zeggen en voe de rest moeten we zwijgen !!!!!!!!! maar als supporter mogen we nog altijd zeggen wat we willen en tegen wie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik als supporter als ik allemaal zie wat er gebeurt op het plein begin ik me toch vragen te stelllen we iets wat niet door de beugel kan volgens mij zo den pino geeft iets van zich laten horen aan fabio puni mario junder koptje nie laten hangen we want zie zeker ze gaan junder nog zeker nodig hebben !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Sept 21, 2005 7:00:10 GMT -5
hallo pinoke blij je terug te horen, terug van weggeweest ? dacht dat je met de noorderzon verdwenen was richting italie ? of zaten we je héél kort op het spoor met de inspecteurs van in de tijd ;D ;D hopelijk duurt het weer niet zo lang vooraleer je er terug op komt! Ik zal m'n hoofd zeker niet laten hangen nog 1 week geschorst en dan vlieg ik er terug in om er zo rap mogelijk terug bij te zijn,waar me plaats is bij de 11! op de 2de plaats is het de kantine ;D ;D zo beste pino blij je te horen en tot gauw. Greets, Puniadora The Greatest
|
|
|
Post by pino on Sept 21, 2005 8:38:39 GMT -5
hallo nee nee chips manneke was ni richting italie heb daarvoor geen tijd we heb andere dingen te doen dan dat we mij op het spoor veeeeeeerre van we punicatos ;D ;D en nog 1 weekje geschorst hoor ik en dan vulle kanon bij de eerste ploeg hoop ik ! see you later
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Sept 21, 2005 10:45:15 GMT -5
|
|
|
Post by pino on Sept 21, 2005 12:09:51 GMT -5
zeg punicatos weet je gij nie da pino nie van plopsa is maar van seasamstraat gummiekip ;D ;D ;D ben komen kijken naar jonkershove dacht zal een doelpuntenfestijn worden maar was dat niet we maar ja er staan vele hooligangs langs de lijne he ;D ;D ;D niet waar !!!!!!!!!!!!!!!! er zijn grenzen he aan maurice proficiat met je ploppertje see you gays!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Sept 21, 2005 12:56:10 GMT -5
|
|
|
Post by FABIO on Sept 21, 2005 13:00:14 GMT -5
Forum draait terug op volle toeren als ik dat zo allemaal bekijk Fabiofan,Pino allemaal hebben ze een goed woordje over voor mij vriendelijk bedankt maar ik en alleen ik kan de trainer het tegendeel bewijzen Laat de moed nog niet zakken zondag moet ik erbij zijn of er zullen slachtoffers vallen in de eerste plaats zal ik dan mezelf pijn doen maar je kan je niet altijd laten in de luren leggen e hopelijk komt weldra de kentering en neem ik weer plaats waar ik thuis hoor op de groene mat maar dan de Zondagnamiddag beste wsa vrienden Groetjes Fabio
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Sept 21, 2005 13:23:50 GMT -5
Beste Fabio, wat bedoel je eigenlijk met jezelf pijn doen ? ga je dan de hele dag koffie drinken met een speculoos ;D ;D ;D vraag dan maar aan rolando of dat ie genoeg koffiefilters in huis heeft é! misschien mag je dan aan de rust met je dikke vriend pierre een koffie met druppelke gaan nuttigen,pierre betaalt allez beschinkt één! tot later fabbi,
The Greatest[/color]
|
|
|
Post by FABIO on Sept 21, 2005 13:35:36 GMT -5
Beste Puniadora whow whow Met mezelf pijn doen;Daarmee wil zeggen als ik zondag niet geselecteerd ben dan zal ik een beslissing nemen die de eerste ploeg niet te goede zal komen dan neem ik afscheid van de eerste ploeg en zet ik mij verder in voor de Bijzondere reserven Hopelijk komt het niet zover
Groetjes Fabio De Koffie Verslinder
|
|