|
Post by Puniadora The Greatest on Sept 28, 2005 4:24:10 GMT -5
Beste jhonny, Je moet er niet aan twijfelen dat ik me zal inzetten want de honger is enorm groot zo groot dat ik je zou kunnen opeten maar zal dat niet doen want ben niet zo zot van jou ;D ;D Ik denk dat t2 mij vertelde zondag dat ik op jou plaats zal starten zaterdag met de bijz.res! ofwel moet jij direct mee met de 1ste ploeg ofwel was het de zondagvoormiddag wat mijn prestatie zal zijn zaterdag kan ik en niemand voorspellen,afspraak na de wedstrijd. met m'n klakke zal ik zeker niet smieten,pas jij maar op dat pierre mazeele met zijn klakke niet achter jou smiet Dus plopperjhonny hopelijk geven jullie mij het vertrouwen zaterdag en stelt ge mij op m'n gemak zodat ik me direct goed in m'n vel voel om een goede prestatie neer te zetten! U dierbare vriend,
Puniadora The Greatest[/color]
|
|
|
Post by Mario on Sept 28, 2005 5:05:53 GMT -5
Best puniadora
We gaan jou het nodige vertrouwen geven wees maar gerust! Ik denk dat je zeer goed zal doen! Zeker te weten dat je in een geoliede machine terecht zal terecht komen! Wat die spaghetti van Marnix betreft, das leuk meegenomen hopelijk houdt hij zijn woord, maar in de eerste plaats moeten we 15op15 halen om op koers te blijven! En na de match wordt het lekker genieten van...neneee niet de boterhammekes van croque monsieurs van Mieke Garnaal maar van de vrouwtjes die gaan voetballen daar vlak naast kanaal!
Dus ploppers allen op post!
GRTZ MARIO
|
|
|
Post by Balaban on Sept 29, 2005 4:28:55 GMT -5
jaja tuurlijk gaan we voor 15 op 15 en voor mij mag het zelfs zo verder gaan! Hopelijk raak ik fit zodat ik kan spelen, de test volgt vanavond op de training, maar Balabram heeft er een goed oog in! we moeten gewoon op ons elan doorgaan en vele puntjes pakken, wie weet zit er dan op het einde van de rit iets moois in ... hopen mag toch hé
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Sept 29, 2005 4:51:17 GMT -5
Dear Mario,
hopelijk past mijn tandwiel in jullie geoliede machine,want past dat ommeki héél de boel in elkaar stuukt wi ;D ;D ;D Zal alvast een pulle olie meebrengen om te smeren! En mag ik jullie erop attent maken om 100% geconcentreerd te blijven want als de vrouwen toekomen en ze beginnen te roepen naar je dat je niet begint te flippen Want met al die jonge gasten zoals jullie weet je nooit,gelukkig zullen er ouderdomsdekens rondlopen zoals olly en mezelf om alles in goede banen te leiden! Vrees vooral voor balaban en mario de 2 grootste playboy's van de bijz. ;D aan jullie om mijn ongelijk te tonen,veel succes zaterdag!
|
|
|
Post by Mario on Sept 29, 2005 8:59:48 GMT -5
Ah puniadora
Voor een paar vrouwen in een spannend broekje kijk ik al lang niet meer op! Er zal meer nodig zijn om mario uit zijn koers naar de 15op15 te stoten!!! En een playboy??ik?? dat dacht ik niet! balaban daarentegen...ook schapezak kan er weg mee hoor vergeet hem niet!
Nee puni je moet geen schrik hebben mario houdt zijn gedachten bij the game! Heb een goed voruwtje zal haar niet inruilen voor één van die dames, of het zou moeten zijn dat ze succesvol zijn tegen de veteranen dat zou de zaak grondig kunnen veranderen! Dan neem ik de superspits, al heb ik gehoord dat Rebecca in de verdediging zal staan, mandekker, dat zal haar wel lukken, daar ben IK zeker van! ;D ;D ;D
Vanavond nog eens de beentjes losgooien en wat oefenen op onze afwerking want daar wringt het schoentje op dit momen!
Grtz mario c.
|
|
|
Post by Balaban on Sept 29, 2005 9:33:33 GMT -5
Ik nen playboy .... vroeger misschien ... maar het verstand is met de jaren gekomen hé. een mens moet toch eens iets serieus beginnen hé nadat hij ervan geprofiteerd heeft ;-) Nuja Puniadora misschien ben jij wel de grootste playboy die er rondloopt op de velden, met het charisma en al jou fans zoals je altijd zegt moet je ook wel veel meisjes aan je voeten liggen hebben hé dus vraag ik me af: wie is hier de playboy ??
|
|
|
Post by FABIO on Sept 29, 2005 15:39:39 GMT -5
Ola Ola Ola lalalala, Zaterdag om 17u30 Veteranen adinkerke tegen de vrouwkes zal wat geven denk zoals het zal zijn gelijk een storm in een glas water zoals zondag laatst in ons lokaal die 2 fans die mij bekogelden met water niet waar Greatest Pas op dames en heren die een Eveline met name heeft dan nog gevraagd of ze mijn schoenen mag gebruiken hopelijk heb ik ze heelhuids terug man man man miserie miserie Direct krijg ik ze terug gescheurd en al en vol met bloed haar kennende mag er niet aan denken zou zeggen zet alvast ambulance gereed want groot geschut komt de velden van wsa on veilig maken zaterdag Grtz De Enige Echte
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Sept 30, 2005 5:08:53 GMT -5
Geachte Balanowski, Charisma heb ik misschien wel en als er fans zijn die aan m'n voeten liggen zoals jij zegt weet ik niet,heb er nog gene zien liggen voor mij ;D ;D Want the are Limits nietwaar fabio Misschien zouden we eens een nieuwe film moeten maken met als titel "Puniadora in de farwest" met m'n pijl en boog in aanslag natuurlijk! kleine pijltjes of grote pijlen maakt mij allemaal niet veel uit! fabio mag opperhoofd dikke springmuis zijn,balaban jij bent m'n papegaai en beste vriend flip,mario is fliberke maar je moet wel 2 miekes meebrengen é dat zal wel geen probleem zijn zeker ? olly is professor gobbelijn,is de vliegende bol al gemaakt? ;D wie wilt er theofiel zijn en marie ? t1 mag anatool zijn,en t2 en t3 zijn volgens mij dan kwak en boemel hahahahahaha! mario je moet ook nog pekkie meebrengen é ,schapezak zal choco wel spelen tis ook zo'n boemelaar en blieck is mic mac jampudding! voila si denk dat ik er genoeg zal hebben voor de kaskraker aller tijden! zo beste ploppertje ga je laten moet ervan door,m'n plopschoentjes staan alvast klaar voor morgen! See jouuuuuuuuuuuuuuuuu!
|
|
|
Post by FABIO on Oct 2, 2005 3:48:51 GMT -5
Wsa vrienden, Gisteren gaan kijken naar de Bijzondere reserven de eerste helft was een behoorlijk niveau tot goed zelfs de uitslag sprak dan ook boekdelen 7-1 winst tegen een toch wel zwak Jong Male naar mijn bescheiden mening Vanmiddag richting aartrijke hopelijk kunnen we de drie punten mee nemen richting Plopsaland Met mijn nieuw kapsel mijn nieuwe look moet het zeker tot de mogelijkheden behoren en aan The Greatest Welkom terug na vier weken het feest varken hebben te hebben uitgehangen Ja die match van de vrouwkes trok op niet veel wi allemaal denken dat het ging van een leien dakje lopen maar nu zijn ze terug met hun beide voetjes op de grond en vooral veel veel pijn aan benen en andere lichaamsdelen Groetjes De Enige Echte
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Oct 2, 2005 4:33:15 GMT -5
jaja geachte ploppertjes de kop is er af m'n schoentjes zijn terug ingelopen na 4 weken wat te hebben gedaan fabio-kaalhoofd ? ;D feesten ? mja misschien wel bij blijft het maar bij 4 weken jij bent al 4 jaar zo bezig scharrekoptje je bent goddelijk tis echt komiek! 7-1 was een logische uitslag tegen zeg wel zwak male maar aan de andere kant stond er ook een sterk elftal tussen de lijnen twas inderdaad een geoliede machine ! kheb m'n streng goed kunnen trekken en vanmiddag voeg ik me dan bij de profs in aartrijke. eerst gezellig op het bankje met een koffie en speculoos é fabiokke ;D denk dat ik een warmwater kruik zal meenemen want tis nie al te warm buiten,kwestie van geen snotvalling op te lopen want t1 zegt altijd dat ik me moet verzorgen! ik zeg dan van:zeg ik moet mijn vrouw verzorgen ik moet mijn kinderen verzorgen ik moet mijn ontelbare fans verzorgen en ik moet mezelf verzorgen een beetje veel van het goeie zeker ? zo dierbare kornuiten dit was m'n zondagsverhaaltje ! op naar het volgende,
|
|
|
Post by Balaban on Oct 3, 2005 4:39:19 GMT -5
Het was weer een vruchtbaar weekend. wij met de bijzondere 7-1 winst en als prijs: NE SPAGHETTI!!!! en ja dan "de profs" zoals de heer hommez hier zegt 1-3 gewonnen tegen hekkensluiter aartrijke! kheb trouwens mooie fotokes staan op men PC van de heer hommez die zaterdagavond zijn kindjes aan het verzorgen was in het veld, als jullie zin hebben in frietjes gastjes, Puniadora zal er wel om gaan hij is dat gewend Nuja ik verwacht me nu wel weer aan paars-witte kritiek maar het zal wel terecht zijn, want mijn blauw-zwart draait dezer dagen niet zo goed zoals jullie al kunnen merken hebben, maar iedereen zit wel eens in een dipje en we komen er wel uit!!! Grote Bosko zal zijn zinnen nu even zetten op de interland met HRVATSKA om dan met nieuwe moed terug te komen bij blauw-zwart en opnieuw te schitteren en de criticasters de mond snoeren!!! GRTZ from BOSKO !!!
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Oct 3, 2005 11:37:53 GMT -5
hallo hallo hallo,
inderdaad beste ploppertjes twas een zéér vruchtbaar week-endje! zaterdag heb ik een spaghetti verdiend met de bijz.res alhoewel heb maar 45 min moeten spelen maar er stond toen al een droge 4-0 op het bord,julie bijz. hebben dat dik en dik verdiend proficiat! en gisteren voegde ik men dan bij de profs é boskootje om ook maar dan wel de 2de 45 min te spelen en dat ging ook van een leien dakje ! PUNIADORA THE GREATEST IS BACK !!! De eerste punten buitenshuis zijn een dikke driepunter geworden oververdiend weliswaar kon bij ons gerust 2-8 zijn zoals in veurne! 12 op 18 levert dan ook een hele mooie plaats op,zou zeggen we doen zo verder en zondag tegen veldegem tja weer 3 punten zeker al mogen we niet beginnen te zweven zoals sommige dat rap zouden kunnen doen! punicatos zal op z'n hoede zijn, en deze week moeten we scherp trainen en dan bedoel ik scherp ! zoals bosko zaterdagmiddag en avond waar hij in het lokaal de ene na de andere binnenkapte met z'n familieke! onze puni dronk zoals te zien op de foto van mij op msn dat ik cola dronk. want ja ik de dag erna moet sjotten is alcohol uit den boze ;D ;D Nog iets voor mario denk dat ie serieus werk zal hebben met z'n gummybeker wat er allemaal gebeurt is de laatste 2 weken is teveel om op te noemen hopelijk heb je alles nog in je koppie zitten,maar vrees ik een beetje voor met je losbandig leventje van je! Ook nog iets over FABIO volgens mij moet ie zich inschrijven voor het mooiste kindje van belgie,met z'n nieuw koptje tis echt schattig GODDELIJK zelfs! hij heeft nu zo'n fris koppie zoals The Greaest megacool! dat levert zeker extra punten op en zo zal ik vlug achteruit gaan want ik op plaats één is om te lachen volgens mij zal ik nu top5 staan en zal er al beter op trekken! zo schattekes van patatekes straks gaan sjotten met maurice int zaaltje kwestie van de beentjes efkes los te maken want heb zware benen heb nogthans niets gedronken behalve cola van het week-end ;D ;D ;D tot morgen op het heilige gras van white-star.
|
|
|
Post by Balaban on Oct 3, 2005 11:51:41 GMT -5
COLA COLA? ik heb nochtans eens met jou geklonken toen je kriekskes van belle vue aant drinken was!!!
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Oct 3, 2005 12:03:34 GMT -5
Kriek iedereen weet toch dat ik dat niet lust ik deed alleen maar alsof hoor boskoliekertje dat past je beter bij je ! jou mammie zal me zeker gelijk geven! ik ben een voorbeeldige jongen![/color]
|
|
|
Post by FABIO on Oct 3, 2005 12:12:00 GMT -5
Dag Greatest zou ik zeggen of moet ik zebra ke zeggen tegen nee serieus nu moet zeggen puni dat je heel goed inviel gisteren en je hebt gelijk dat we gerust nog meer goals konden gescoord hebben moet ook zeggen voelde mij op mijn gemak gisteren de tweede helft toen je in mijn rug speelde T was alsof we al jaren met elkaar speelden ja begrijpelijk twee kaal hoofden moeten elkaar wel begrijpen e ;)Denk dat ik toch wel glas heb teveel gedronken gisteren heb vandaag echt moeilijke momenten gekend op mijn werk jajajaj heb ook spaghetti te goed want zolas jullie weten heb ik twee maal mee gedaan met de bijzondere ze al smaken alvast bedankt en tot later Opperhoofd Kaalhoofd
|
|