|
Post by pino on Sept 21, 2005 14:06:54 GMT -5
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Sept 21, 2005 14:19:19 GMT -5
hahahahahaha pino geen dorst amaai je zou moeten kunnen je giet ze in je oren! gebaar maar van kromme haas beste pinooooooo! zit je kort op de hielen zal eens polsen bij inspecteur maurice en de zijne. zondag zie ik je zeker op wsa ,
ciao ciao[/color]
|
|
|
Post by FABIO on Sept 21, 2005 14:29:07 GMT -5
Vooral rustig blijven beste puniadora Eerst wat de kat uit de boom kijken zodat we pinok,pinoche of pino kunnen ontmaskeren Eerst of laat valt hij of zij wel door de mand geen probleem volgens mij moet pino ook aanwezig geweest zijn zondag want Ik heb daar gepraat we kunnen misschien eens wedden wie er op de bank gaat zitten volgende week Alvast veel gok genot beste Pino je bent een man,vrouw naar mijn hart
|
|
|
Post by pino on Sept 21, 2005 15:07:53 GMT -5
wel wel wel fabioke en punicatos jullie zitten er dik naast we !!!!!!!! pinten in men oren gieten je durf gij nog al e beetje zeg fabio lijk of da je gieder bezig ziet tijdens de match amai zeg niet te doen ;D ;D ;D zoe zeggen bereid junder maar voor voe morgen te trainen of is er gene!!!!!! see you !!!!!!
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Sept 23, 2005 6:40:33 GMT -5
pino je was zelf niet al te stil hoor vorige week zondag! nu thuis tegen de haan kom je terug kabaal maken of moet je iets anders doen fabio is er niet meer hij zit al bij de 15,hopelijk kan ik snel volgen. o ja het heeft ook z'n charmes hoor de zondag eerst kort na de middag int lokaal gaan aperetieven en de sfeer opsnuiven of plaatje draaien om dan met toeters en bellen naar het terrein te gaan. zal me dit week-end héél kalm houden zal alleen zondag een pintje drinken maar wel dan meer of 1 wi ;D hopelijk kunnen we terug feesten i.p.v amok te maken!
Spero che ci rivedremo presto
Auguri,
Puniadora The Greatest[/color]
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Sept 25, 2005 5:37:37 GMT -5
hoy hopla hoy, Een dikke proficiat aan de bijz.res na hun 4de overwinning op rij 12op12 héél sterk! dju zeg volgende week zal ik moeten starten op de bank bij de bijz. anders bij de gewestelijke maar ze hebben ook gewonnen tja anders begin ik bij de vet. van wsa é! en voor ik het vergeet een DIKKE DIKKE DIKKE DIKKE DIKKE DIKKE DIKKE PROFICIAT AAN DE SPORTING LOKEREN 0-1 GEWOON SHITTEREND ! hopelijk kan wsa vandaag de haan pluimen en tis compleet! zo liefste schatjes van patattjes kga straks eens de sfeer gaan opsnuiven in ons berucht lokaal bij danny en ........aja tis nu romy! ;D see jouuuuuuuuuuuuu!
groetjes,
STEVIE WONDER[/color]
|
|
|
Post by pino on Sept 26, 2005 10:16:04 GMT -5
hallo ploppertjes eerst e vooral e dikke proficiat met jullie verdiende overwinning!!!!!!!!!!! zoe zeggen doe zo voort nog punicatos er in e we zien vertrokken ;D ;D ;D amai wat was dat were allemale zeg gisteren de 3 de time !!!!!!!!!!!!! zoe zeggen op ze adinkerks je zie junder sterk bezig groetjen van de pino aan puni fabio mario maurice e al de andere ploppertjes
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Sept 26, 2005 10:31:50 GMT -5
Proficiat wsa,nooit nog verwacht dat het ging zo aflopen sterk ik was volop naar de koers aant kijken met een schitterende afloop tot gevolg! inderdaad pinoke de 3de time is meestal het beste van wsa. jij stond waarschijnlijk rustig in een hoekje met je waterke in de hand zeker ? zeg pino wino zou er nog plaats zijn bij sesamstraat voor mij kzou nogal schitteren hoor ik kan vanalles,catwalk lopen muziek draaien,op vensterbanken dansen of tafels en stoelen enz.....! alleen bier salamanderen kan ik niet daar moet ge bij fabio zijn de grote ster! laat je me iets weten ?
toedeloe, GROETJES, Stevie....................................[/color]
|
|
|
Post by Mario on Sept 26, 2005 11:08:32 GMT -5
Beste forumgangers!
Gisteren kreeg ik plotseling hetzelfde gevoel als vorig seizoen, namelijk: YES I'M A WHITE STAR BOY! Dat was effe lang geleden zeg! Schitterende prestaties dit weekend! Bijzondere Reserven 12 op 12, Eerste ploeg wint tegen De Haan(EN HOE!!!), Boonen wordt Wereldkampioen en WSA herleefde!
Doe zo voort kaboutertjes !
Respect MARIOOOOOO
|
|
|
Post by Mario on Sept 26, 2005 11:09:59 GMT -5
Trouwens voor alle spelers van WSA! ik heb nog een verrassing voor dinsdag op de training! allen op post zou ik zeggen want er vallen puntjes te rapen JE ZAL WEL ZIEN
Mario
|
|
|
Post by FABIO on Sept 26, 2005 12:00:11 GMT -5
Beste wsa Vrienden eerst en vooal een proficiat aan de bijzondere reserven met hun knappe prestatie in Aartrijke 12 op 12 mooi zo Gisteren middag dan mijn vuurdoop bij de eerste ploeg dit jaar na een niet onaardige eerste helft kwamen we de tweede helft amper over onze eigen helft maar dan de laatste 8min nog maar eventjes drie doelpunten maken toont aan dat we wel degelijk karakter hebben Om dan vanaf 17u30 de kantine in lichterlaaie te zetten Ons Jantje had genoeg aan 2 Palmkes Kan het tempo niet volgen zei hij mij nog Heb geantwoord jan toch tempo ligt nu nog vrij laag onze mogelijkheden liggen veel hoger of dat en kijken dat hij deed niet te doen Dan eventjes de honeurs gaan waarnemen in ons Bloedheet Lokaal Twas het WSA van de grote dagen en dat miste ik de voorbije weken Wat dat de greatest daar zegt over dat Salamanderen weet echt niet over wat hij praat Ps Mario heb ook verassing voor je wist niet dat jij in een fluitkoor zat ook om klokslag middernacht zomaar eventjes hier staan te fluiten voor onze deur mijn ma dacht eerst dat de gebuur zijn vinkje weg gevlogen was ;)Mario mario er zijn grenzen niet waar
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Sept 26, 2005 12:16:19 GMT -5
|
|
|
Post by pino on Sept 27, 2005 5:52:07 GMT -5
hey zeg puni ik water drinken jet ervan manneke ke gaan nie zeggen ze wuk dat ik graag drink chipsventje ;D ;D ;D wuk vroeg ge gij daar of er nog plaats is bij seamstraat zou even moeten checken !!!!! als va mij afhangt mag je direct komen we zotte beesten hebben ze overal nodig he niet waar !!!!!!!!!!! ploppertjes is er training deze avond !!!!!! den pino
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Sept 27, 2005 14:55:27 GMT -5
Zeg pino is er training de dinsdag ? wat voor een domme vraag is dat eigenlijk. jij weet dat maar al te goed wanneer er training is pinoke! wat doe jij dan zoal tijdens de week En gastjes lekker gertraind deze avond ? en mario was het de moeite je stunt of heb je je kat gezonden? dat het maar vlug zaterdag is dan kan ik eindelijk terug de draad oppikken,en hopelijk kan ik er een gevolg aan breien met de ongeslagen reeks van de bijz.res! zo ploppertjes ga verder kijken naar het voetbal.
ciao ciao, Puniadora The Greatest[/color]
|
|
|
Post by DJ Ollie on Sept 28, 2005 3:12:37 GMT -5
beste Puniadora,
Zou het mogelijk zijn om zaterdag( als je geselecteerd bent voor de bijzondere en niet voor de gewestelijke ) om je beste beentje voor te zetten ! Als we winnen hebben we 15 op 15 en heeft Leuke Marnix BLieck de bijzondere een spaghetti beloofd ! Met zijn woorden van Zondag: " De drendels hebben jullie al, nu nog de saus " Dus ploppergarnaal PUNI, wee je gebeente als je er met je klakke achter smiet !
|
|