|
Post by portillo on Dec 1, 2005 12:38:46 GMT -5
Gelijk heb je Rune !
Na mijn moeilijke avond gisteren in de zetel met mijn ouders , vind ik ook dat het te stil is op het forum ! Blijkbaar werden er veel ontmaskerd dit weekend ofwel is hun improvisatietalent al ten einde. Vanavond, binnen welgeteld 41 min is het training en zal aanwezig zijn , al is het maar om T2 een gelukkige verjaardag toe te wensen !
PS: Zondag tegen de suikerbietjongens uit Veurne is er een jeneverbar voorzien, uitgebaat door de White star fan ! Gelieve uw persoonlijke voorkeur van jenever te vermelden op het forum ! We zullen er rekening mee houden !
Greetz Javier Portillo !
|
|
|
Post by wilhemson on Dec 1, 2005 16:41:16 GMT -5
Dag Portillo , Wat tof om een jeneverbar uit te baten zondag en euh mijn voorkeur is vanille (1 fles is genoeg je moet ook nie overdrijven é) ;D ;D VEURNE MOET ER DAN WEL AAN ZIJN !!!! Oe wast op de training een beetje bewogen of was het rustig ? Vind ook dat het kalm is van de week , of heeft puni veel werk deze week . Voor de liefhebbers van feestjes na overeenkomst met Portillo natuurlijk , afspraak morgen in tveld en dan nieuwn ? Aan alle galacticos en kennissen tot morgen
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Dec 1, 2005 16:41:58 GMT -5
geachte forumlui,
portillo wat waren we sterk vanavond in het partijtje! moet beetje ervaring opdoen centraal in het middenveld want zomaar die knop omdraaien gaat niet vanzelf allez toch niet op het veld in het veld daarintegen ;D was het t2 z'n verjaardag vandaag ? alvast een gelukkige verjaardag toegewenst van Steve ;D zondag burenstrijd hopelijk zal het een waren veldslag worden want zo heb ik ze graag zoals tegen varsenare,gezien hoe we uit de bol gingen moment dat de match gedaan was,was echte cupmatch! portillo zeer goed initiatief van de white-star fan want vorige week stonden de meesten binnen,hopelijk draait het jeneverkraam op volle toeren kan de ambiance alleen maar te goede komen! mijn voorkeur gaat naar een simpel appeljenevertje een klassieker hopelijk zal er nog zijn na de wedstrijd want met al die zware fans...... ;D veel succes zaterdag aan de bijz.res en misschien tot morgenavond in ons lokaal om een rustig glaasje prik te nuttigen ciao ciao Puniadora The Greatest[/color]
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Dec 1, 2005 16:54:01 GMT -5
|
|
|
Post by anatool on Dec 2, 2005 6:25:35 GMT -5
hallo hallo
mijn verhaaltje is nog lang niet uitgezongen. ik wacht nog altijd op iemand die mij ontmaskerd, maar blijkbaar zal ik lang mogen wachten, want al diegene die mij gingen ontmaskeren blijven weg. ja leuke johnny vanavond na de nieuwn, dat zie ik wel eens zitten. ik zie je wel in het veld! zo hopelijk kunnen de bijzondere morgen de puntjes meegraaien om dan zondagnamiddag en zondagavond een feestje te hebben in ons lokaal!
Au revoir mes amis et à bientôt
|
|
|
Post by Flupke on Dec 2, 2005 10:15:25 GMT -5
schapeknorren hoe gaat het ermee ? zie gulle were ant domme ding doen. stomme kienderen,ikke ma alen om gulle doen kwielen. of mien vader ga gulle kriek krak kroket boem op u smiekel doen valen ikke kun nie goe klap want ikke ben marokaan!
|
|
|
Post by FABIO on Dec 2, 2005 10:29:31 GMT -5
Beste Forumlui Het is inderdaad al heel wat kalmer Anatool Jongen weet maar al te goed wie je bent Zal morgen namiddag een partijtje afhaspelen met je niet waar beste Anatool Morgen middag richting Eendracht brugge hopelijk kunnen we er de drie punten mee nemen om daar na eens De Olympos te bezoeken of een lekkere pitta te gaan eten zal smaken Vanavond blijft Fabio thuis moet morgen vroeg op Zo ga jullie laten en hopelijk kunnen jullie de drie punten thuis houden zondag in de derby alvast veel succes toegewenst Fabio Alias Blondie Blondel
|
|
Ivan Leko
Invaller
Its alright, the party begins tonight
|
Post by Ivan Leko on Dec 2, 2005 10:35:37 GMT -5
Dag ploegmakkers,
Zeg flupke hier moet je niet beginnen lopen achter je vaderke e. hier op dit forum moet je je eigen boontjes doppen!!! You are alone in this battle ( aangezien je jezelf niet wil prijsgeven )
Wat ik nu wilde zeggen, sedert lange tijd bestaat er een gummiebeker voor de spelers van wsa!!! Maar nu en spits jullie oren hebben we ook 1 voor de fans . Jaja supportertjes, een gummiebeker voor de fans !!! Ik en puyol hebben deze ingericht en zullen proberen om deze van een leien dakje te laten lopen. er worden punten gegeven op: 1: supporteren 2: rare bewegingen tijdens of na de match 3 :drankvermogen en uitspraken
We zullen dit iedere week doen zowel op verplaatsing als thuis van een goede supporter is een trouwe supporter. Ik denk dat iedereen daarmee wel zal akkoord gaan.
de eerste tussenstand ziet er zo uit
1. Leuke Benny: 24 punten 2. Ronny alias Billy: 17 punten 3. Jeroen alias Puyol: 16 punten 4. Pedro alias Lange: 15 punten 5. Dave alias el padrino: 12 punten 6. Olivier alias Willy: 10 punten 7. Herbert: 6 punten 7. Hervé alias frutos: 6 punten 8. Johan alias Ronaldinho: 3 punten 8. Ollie alias Portillio: 3 punten 8. jenno alias Makelele: 3 punten 9: Chantal alias Chantal: 1 punt
Zo we zouden zeggen doe zo verder maar dat waarschijnllijk wel lukken e!
En natuurlijk allen op post voor de derby tegen Veurne e!
veel succes en warme groeten van rune lange en puyol ;D ;D ;D
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Dec 3, 2005 7:15:39 GMT -5
portillo wat was je sterk gisteren op de flipperkast maar ja je had geen geluk zeker ik ga nu nog eens multibal gaan spelen met puyol veel succes in boerendorp!
|
|
Ivan Leko
Invaller
Its alright, the party begins tonight
|
Post by Ivan Leko on Dec 3, 2005 14:46:41 GMT -5
Dag ploegmakkers, Een voorziene rustige avond is weer eens uitgelopen tot een echt white starfeestje met heel veel ploppertjes!!!! weer vele bekendheden werden opgemerkt waarvan ik nu geen namen zal zeggen want zoals eerder kan dit gevolgen hebben. De avond begon heel kalm zoals een rustig tafereeltje in het veld ,enkelen tafelden gezellig met elkaar enkelen lieten alle lichtjes fonkelen op de feestbakken en ng anderen toonden hun kunsten met hun handen i p v eens met hun voeten. Er was echter 1 verstoorder van de sfeer , de killing darts wilden weer roet in het eten strooien maar onze helden bleven ongenaakbaar en lieten zich niet van de wijs brengen door deze futuliteit. Alles verloopte rustig totdat opeens een rustverstoorder binnen kwam >>>> willy , beter gekend als wilhelmson kwam met het ondeugende voorstel om samen in de liefdesboot af te zakken naar de NH. na onderhandelen met enekel partners werd er toch een delegatie samengesteld om de grond in alveringem nog maar een keer te alten beven. Een entree zoals altijd, iedereen moet plaats maken voor de white star, zonder boe of ba begon ploppertje luidruchtig mee te zingen en de rest deed mee op een welgekend liedje... het verloop van de avond is te lang om te vertellen maar enkele tipjes van de sluier mogen verlcht worden. Zoals ik het ng nooit weten binnen regenen hebben in de NH was dat opeens wel het geval en 1 van de ongelukkige aanhangers had last van een nogal plaatselijke bui !!! ;D ;D ;D Opnieuw een avondje om in te kaderen.... tot morgen galacticos en ploppertjes in de arena van WSA voor de topper WSA - Veurne....... iedereen paraat!!!!!!!
|
|
|
Post by bumba on Dec 5, 2005 11:10:15 GMT -5
Maar jongens t is hier stil? Gisteren onverdiend verloren. Maar ook dat is voetbal. Op zo'n manier verliezen komt hard aan en is pijnlijk. Kop op e gasten, de moed nu niet laten zakken. Wsa staat comfortabel in de rangschikking. Wie laatst lacht best lacht moeten we maar denken. We krijgen nog een kans !!!
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Dec 8, 2005 5:50:23 GMT -5
Beste ploppertjes allemaal,
na onze domper van vorig week-end zowel van de gewes. de bijz. als de 1ste moeten we ons herpakken! bijz. worden garnaaltjes pellen dat mag geen problemen geven.de gewes. naar de lombarden hopelijk kunnen ze een puntje meegraaien kop op! en wij zondag naar die andere white-star namelijk oudenburg. ik zal er helaas niet bijlopen na m'n 2 gele kaarten,maar geen nood m'n vervanger zal dat zeker even goed doen of slecht tis dat jullie het willen bekijken! ;D ik zal proberen te presteren op de flipperkast in ons lokaal,nog kandidaten die zich willen meten met de greatest moeten maar iets laten weten. komaan é white-star Adinkerke ga ervoor!
Puniadora The Greatest[/color]
|
|
|
Post by switch on Dec 15, 2005 12:30:44 GMT -5
WSA haalt 0 op 12!! zeker weten! Junder gan nog moeite hebben om erin te bluven! Junder zien dikke ut form! jJunder latste man schopt meer over de bal dan er tegen , fabbe geraakt nie over z'n man, bartholomeus is ook uit form en Zaremba kan geen goals meer maken!
Hopelijk herpakken junder zich!
Neem ma eki e voorbeeld a Inghouf en de hennebertjes ziender spelen al lange op e goe niveau al de reste e te vele noten op under zang!!!
Allemale mulle toe en werken!!!!
groeten switch...
|
|
|
Post by pino on Dec 16, 2005 8:14:09 GMT -5
hallo ewe switch toe ken ne gie geen zak va voetbal we als je zo goed kan uitleggen ewe trek zelve je schoenen aan men speelt nog altijd met 15 moest je het niet weten dus moet je geen stenen smijten naar bepaalde spelers!!!!!!!!!!!! dat de keeper sterk is ok maar die andere spelers die je noemt kun je gebruiken he de ene match zien ze beter of e andere match moet al gespeeld zien dus je zoe beter zwijgen ps fabbe geraakt niet over zijn man dat zien fabels he want die jongen komt bijna niet meer aan de bak !!!!!!!!!!! wuk zeg je daarop? groetjes van den pino
|
|
|
Post by bumba on Dec 16, 2005 10:04:10 GMT -5
Goe gesproken Pino. Hoe kan Fabbe een man voorbij geraken als hij al weken aan de kant staat? ? Switch volgt wsa ni al te goed geloof ik wi. Beste stuurlui staan aan wal, zoals altijd!!!!!
|
|