Ivan Leko
Invaller
Its alright, the party begins tonight
|
Post by Ivan Leko on Jan 6, 2006 10:45:21 GMT -5
Dag ploppertjes, Wat een dooie boel zeg is dat hier, waar zijn al die vedetten, waar zijn de galacticos, waar is de roem en vreugde die we altijd samen beleefden??? Probeer niet te vergeten dat we leven van de feestjes e. Vanavond nieuwjaarsreceptie in de kantine... the perfect time and place om een spetterende avond in te zetten. Jammergenoeg kunnen er enkele ploppertjes niet aanwezig zijn en of zullen ze maar voor een korte periode aanwezig kunnen zijn. Maar dat houd ons niet tegen dacht ik!!! Puniadora ik zal eens zeggen e , een feestje geven op vrijdag mag wel e, tegen zondag zal je er al lang door zijn, dat kunnen geen uitvluchten zijn. Nog een kleine mededeling, Pedro Ameloot alias petronela alias RUNE LANGE zal denkelijk een nieuwe naam moeten kiezen om zichzelf te verantwoorden onder het beroemde bijzijn van de galaticos naar de geruchten gaan dat deze vertrekt uit belgie. We will see........ See you all tonight in the party hall...........
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Jan 18, 2006 17:35:53 GMT -5
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Jan 24, 2006 19:10:18 GMT -5
|
|
|
Post by Balaban on Jan 24, 2006 19:29:43 GMT -5
Waar etn dien gezeten met zen tonge .....
|
|
|
Post by Balaban on Jan 24, 2006 19:31:22 GMT -5
Kale Puniadora: voltooid verleden tijd !!!!
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Jan 24, 2006 19:32:48 GMT -5
|
|
|
Post by wilhemson on Jan 27, 2006 16:16:52 GMT -5
Schitterend puni ,
Je ziet wat het doet om je haar te laten groeien hè anders ging je er nooit op gekomen zijn . Blaas weer leven in het forum !!!
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Mar 5, 2006 3:58:30 GMT -5
jow ploppertjes, vandaag trekken we richting onze geburen uit veurne. hopelijk is iedereen supergemotiveerd om er een goede partij van te maken,het resultaat zal wel volgen! de laatste maanden is de vechtlust een beetje verdwenen uit de ploeg,heeft het te maken met dat we sowiezo gered zijn vandaag kunnen we die negatieve kritiek van de voorbije weken meteen wissen en als vanouds schitteren op de dansvloer euh....... op het terrein é ;D en hopelijk stopt die kritiek ook van over spelers die weggaan,vooral wij die richting vvga trekken laat ons vandaag vechten voor elkaar zodat we achterna misschien een pintje kunnen drinken met z'n allen é !
Greets Puniadora
[/color]
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Mar 6, 2006 8:04:57 GMT -5
proficiat aan iedereen die gisteren op en rond het veld stond van wsa! we hebben bewezen dat, als we voor elkaar vechten we tot grote dingen in staat zijn! vooral de vechtersmentaliteit die de laatste tijd ontbrak is er teruggekomen. iedereen speelde met een groot paar-wit hart,en niet met vvga-gedachten zoals soms werd verteld! hopelijk kunnen we deze lijn doortrekken voor de overige wedstrijden,zodat we nog veel kunnen feesten!
greets puniadora[/color]
|
|
|
Post by schapezak on Mar 6, 2006 16:36:22 GMT -5
inderdaad maestro, het vvga-avontuur begint pas in de zomer van 2006 tot eind dit seizoen is het nog steeds WSA die telt. grtz
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Mar 11, 2006 9:28:11 GMT -5
WAT IS ER ME JE NEUZE GEBEURD ? EN OOK ME JE HAAR ? JE MUILE IS HELEMAAL VERKLEURD EN JE KINNE VALT UIT ELKAAR é JELLE
|
|
Ivan Leko
Invaller
Its alright, the party begins tonight
|
Post by Ivan Leko on Mar 25, 2006 5:56:19 GMT -5
Beste ploppertjes,... Een droevige mededeling voor de fans van Ivan de verschrikkelijke!!! Vanavond geen carnaval, hij is uitgenodigd voor een receptie in Barcelona. Ja... ik weet het, je hebt connecties of hebt er geen... Khoop dak jullie allemaal nie teleurstel. Zal proberen ng met de privejet achter te komen en zal terwijl langs de woestijn passeren om Jestrovic " gouden hand " op te vissen en hem van tussen de kamelen te halen. Have a celebration tonight,...........;;;bedankt vo de puntjes KRC mongooltjes Auf wiedersien
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Apr 8, 2006 6:34:05 GMT -5
AANDACHT VANDAAG OM 14U00 ZWEMKAMPIOEN PUNIADORA TE BEWONDEREN IN HET STEDELIJK ZWEMBAD TE DE PANNE! JAJA IK GEEF ZWEMLESSEN AAN GROOT EN KLEIN DUS DEGEN DIE NIET KUNNEN SPARTELEN BEL MIJ EN IK MAAK VAN JE EEN ECHTE WATERRAT !
|
|
|
Post by portillo on Apr 25, 2006 0:26:53 GMT -5
[[glow=red,2,300]Proficiat aan de Zermootjes met het behalen van de titel in 3de provinciale ![/glow]
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Apr 25, 2006 4:41:38 GMT -5
beste ploppertjes allemaal, het seizoen zit erop voor ons na een sterke heen en een mindere terugronde mogen we niet echt klagen van ons debuut in 2de! iedereen veel succes verder met jullie feestjes en dergelijke en tot op de souper van wsa op 5 mei !!!
|
|