|
Post by stella on Dec 16, 2005 14:13:38 GMT -5
hallo allemaal
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Dec 19, 2005 5:45:26 GMT -5
|
|
puyol
Invaller
Carles
|
Post by puyol on Dec 19, 2005 12:00:58 GMT -5
Hola proficiat kleine maestro. prachtig goal hoor. Kan je verzekeren dat ik je doelpunt gezien heb hoor ze zitten namelijk ramen in de kantine kheb je wat in de mot gehad tijdens de match en ik heb het gevoel dat je aardig wat kilometers hebt afgelopen, niet? CUÍDATE! HASTA LUEGO!!!!
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Dec 20, 2005 5:50:36 GMT -5
jow ploppertjes,
Vanavond richting veurne om aan spinning te doen ? ik heb vandaag al een uurtje op m'n hometrainer gefietst zonder neer te zitten ! benieuwd hoeveel het van jullie kunnen volhouden vanavond ? twas ook met muziek van mij op love generation milk inc en andere lasgo's girlllllllllllll! en stampen da ik deed zeg! begin me precies scherper te voelen nu dat ik m'n haar laat groeien,wie was dat ook alweer van wie dat z'n kracht in z'n haar zat ? samson ? niet de hond é ;D allez beste nog en veel genot vanavond.
ciao ciao,
Puniadora The Greatest[/color]
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Dec 21, 2005 11:26:14 GMT -5
hallo ploppertjes,
in slaap gevallen ? hoe wast op de spinning ? toch niet te overmoeid hopelijk ? denk dat ze were bezig zijn met dingen waarmee ze niet moeten bezig zijn!
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Dec 23, 2005 9:55:55 GMT -5
Kerstman Puniadora wenst idereen een zalig kerstfeest toe alsook een gelukkig 2006! vandaag het éérste deel van de driedaagse! hopelijk kunnen we het jaar afsluiten zoals we dikwijls gedaan hebben,en dat is feesten maar drinken met mate,ehum ehum moest opeens hoesten ;D
Ho Ho Ho ploppertjes see jou soon,
|
|
|
Ivan Leko
Invaller
Its alright, the party begins tonight
|
Post by Ivan Leko on Dec 30, 2005 10:32:21 GMT -5
Dag ploegmakkertjes, Hoe gaat ie??? Lekker??? Goed zo... Het is toch wel erg stil geworden op het forum zennneeeeeee. Het is niet omdat er geen voetbale meer is dat er geen feestjes meer zijn e. Ik weet wel dat alle striphelden hun identiteit onthuld zijn, wees niet getreurd dat ging toch gebeuren vroeg of laat val je door de mand e Puniadora the greatest ;D ;D Ik wil jullie er nog eens aan herrineren dat de kerstmarkt er ook nog staat e jammer natuurlijk van het weer. Maar er zijn genoeg hartverwarmende elementen aanwezig in onze chalet om jullie harten en levertjes warm te doen krijgen. Ja mensen morgen de laatste dag van het jaar weer wat gaat dat toch snel e. Ik moet denk ik niet vragen aan jullie ofdat jullie al een bezigheid hebben morgenavond...waarschijnlijk komen we mekaar wel tegen ik hoop het zodat alle ploppertjes het inzetten van het nieuwe jaar kunnen vieren....... Kzou zeggen laat jullie nog eens horen als er nog iemand leeft bij de WSA. Voor de rest , men beste wensen aan jullie allemaal en dat het een vruchtbaar jaar mag worden ;D ;D ;D
|
|
|
Post by FABIO on Dec 30, 2005 11:19:04 GMT -5
Beste Ploppers,Galaticos hierbij wens ik iedereen een schitterend feest morgen dat de glazen mogen geledigt worden maar vooral bijgevuld worden beste Makkers Rune weet maar al te goed dat er op de kerstmarkt hartverwarmende drankjes zijn heb het zaterdag laatst zelf mee gemaakt moet zeggen ze smaakten Groetjes aan iedereen en een sportief 2006 aan iedereen gewenst Zoals jullie weten Gaat Damien Duff weer gaan skien voor een weekje zou zeggen houdt het hier wat rustig dat zullen wij ook doen ginder Oostenrijk we komen eraan Su Mulle
|
|
|
Post by wilhemson on Dec 30, 2005 14:03:15 GMT -5
Dag iedereen
Zoals eerder gezegd komt het nieuwe jaar eraan !!! Voor enkele onder ons misschien een nieuwe start toch voor mij , hopelijk kunnen we zo rap mogelijk 2005 vergeten maar eigenlijk kan je dat nooit . Dat er kerstmarkt is heb ik al onder vonden tis al dat je thuiskomt (slagje van de hamer) Pffff . Zeg Rune naar waar hij je achter Nieuwjaar is het waar da je na de nieuwe gaat ? Damien als ik je nie meer zie dit jaar , een gelukkige Nieuwjaar en al wat je wenst , dat het mag uit komen dit zowaar voor alle galacticos en friends !!!
Allemaal goed verzorgen en tot na de winterstop hè
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Dec 31, 2005 6:29:50 GMT -5
joppe kan nie mee olé olé olé[/color]
|
|
|
Post by portillo on Dec 31, 2005 10:36:07 GMT -5
Galacticos, waar gaan jullie allemaal naartoe vanavond ?? Dorst begint te komen !!! Eerst thuis mondje vullen en dan erna ? Tot sms vanavond ! Asta la vista !
|
|
|
Post by wilhemson on Dec 31, 2005 10:55:43 GMT -5
beste portillo ,
Vanavond afspraak int tveld om dan te vertrekken naar de nieuwe herberg maar zal nog iets laten weten via sms tot toene è
|
|
|
Post by Balaban on Jan 2, 2006 17:27:03 GMT -5
Mijn beste wensen voor iedereen!!!
Groeten
Bosko
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Jan 3, 2006 5:31:42 GMT -5
namens mezelf wens ik jullie allemaal een gezond en sportief 2006!!!
Ben blij dat die dagen voorbij zijn want denk dat we geen 20jaar meer zouden leven! terug op de begane grond en onze voetbalschoentjes weer aantrekken,jammer dat ik vanavond niet kan spelen er lopen enkele goeie vrienden van mij bij nieuwpoort! onze joeri ex-wsa en 2 garnaaltjes van vorig jaar bij vvo! mag terug in m'n eentje gaan lopen int bos pffff.....! vrijdag ben ik dan wel terug van de partij op onze nieuwjaarsreceptie,maar niet te geweldig,want zondag wacht steenbrugge. makkelijk is anders,maar wie weet kunnen we stunten en enkele pijlen in het publiek schieten! veel succes vanavond en anders tot vrijdag!
greets,
|
|